Hotel Bangkok

Druk bezig met eea uitzoeken…

Ticket is uitgezocht , dus aankomst is ook bekend…

Maar waar in Bangkok is het handig om te zitten ? We komen op vrijdagmiddag aan, rond 1430 uur… We willen dan die dag niet al te veel meer doen, beetje rondhobbelen… overnachten… Zaterdag willen we fietsen en wat van bangkok bekijken en zondag willen we doortrekken naar ?? Op terugweg komen we ook nog wel in bangkok maar vliegen we om 12.55 uur… die dag is dus geen tijd voor verder iets te ondernemen…

We (2 vrouwen) zoeken een hotel of guesthouse met eigen sanitair en gelegen in een rustige, centrale maar ook “veilige” buurt en de mogelijkheid om eventueel een safe te huren.

Ik heb op agoda en booking. com gekeken maar ja… geen idee wat nu echt praktisch is… Gaan wij we in / rond china town zitten, riverside ?

Kortom… tips zijn van harte welkom …

Oja…prijstechnisch niet té goedkoop maar ook niet 50 euro per nacht…

Ik was drie dagen geleden nog in Bangkok en zat 4/3 Sukhumvit Soi 8 Sukhumvit Road Royall express inn, niks speciaal kwa hotel, wel proper, goed bed, goede douche voor nog geen 25 euro per nacht

Is een rustige buurt, je kan naar de backpackersbuurt ook gaan bv, dit is Khao San Road, meer café"s en resto"s daar

Mvg

dank voor de tip. ik ga hem even bewaren

We waren in september in Bkk en verbleven ergens Riverside op een kleine wandeling van Khao San Road (een echte heksenketel) maar zeer leuk de kleine straatjes om weg te gaan van KS met leuke winkeltjes en resto’s enz.
Nu in feb-maart gaan we terug en starten in BKK voor een onbepaalde dagen en gaan dan verder richting noorden.
Bkk is enorm en zeer leuk en veilig.

Of je geeft wel iets meer uit en je verblijft in het zeer centraal gelegen Holiday Inn Siam…

De expres ? Want er zijn er meerdere zie ik…

Holiday Expres is de budgetvariant weet ik…

o wacht… ben in de war met ibis…

Deze

Zeer goede ervaringen mee.

O ja… dan is het wel degene die ik vond iig… Leuk voor laatste nacht ;)… Of is het dan slim dichbij/in buurt van luchthaven te zitten. Ik vlieg om 1250 uur

Laatste nacht?! Dat is zonde, Bangkok is zo veelzijdig…

Lastig, zoveel leuke plekken in Bangkok om te verblijven…rondom Silom, Sukhumvit, Chinatown… En hoewel het mij persoonlijk helemaal niet trekt, vinden veel reizigers Khaosan Road en omgeving geweldig.

Oud & Nieuw heb ik gevierd in het Riverview Guesthouse. Weet niet hoe de kamers zijn, maar je zit wel op een erg leuke locatie aan de rivier, dus in avond prachtig uitzicht vanaf dakterras: http://www.riverviewbkk.com/
Zou je ook eens naar kunnen kijken…

Komen jullie bij ons de Colors of Bangkok fietsen :slight_smile: ?

Groeten uit zonnig Bangkok,

Dave

We hebben zeker plannen om te gaan fietsen :). We zijn 7 december in Bangkok :slight_smile:
Dus kom maar op met je weblink :slight_smile:

Zaan we starten in Bangkok. In ieder geval 2 nachten. Daarna gaan we ,denken we , door. We eindigen met min. 1 nacht Bangkok weer

Riverview zit er ook goed uit ! Gaat op lijstje

De halve dag Colors of Bangkok is de meest populaire tour, start elke dag om 8:00 en 13:00 uur…

En een absolute aanrader! De tour is bij deze organisatie ook in een heerlijk kleine groep, waardoor er voldoende gelegenheid is voor diverse stops en vragen. Bij andere aanbieders was dit zeker niet het geval.

Klinkt goed.

Moet je van te voren reserveren ? Want dan doe ik dat :slight_smile:

Kan natuurlijk nooit kwaad…

Ik verblijf altijd in Nasa Vegas, morgen ook weer, 17 euro per nacht, en met skytrain ben je overal zo voor paar cent ideaal en mooi groot hotel