Hoewel de ergste drukte na de kerstvakantie voorbij is, is het altijd makkelijk om van tevoren te reserveren. In dat geval ben je verzekerd van de plaatsen op de tour.
Je kunt de reservering maken via het contactformulier op de website, of je kunt mij (Dave) mailen via reservations@bangkokbiking.com en me laten weten welke dag en tijdstip jullie voorkeur heeft. Stuur ons dan ook even de volledige namen van beide personen. Daarna zal ik je de bevestiging mailen.
Top. Ik mail even
Kan je dit de dag na aankomst beetje doen ? Qua jetlag (voor zover je daar last van hebt ?)
Kan prima. De meeste “last” van de jetlag heb je na de terugreis.
Mooi en ook mooi dat we aankomen thuis op 31/12 :). Ben je toch al brak op 1/1
Geboekt … hoefde maar 1 naam in te vullen ? Andere naam is Elise (en zelfde achternaam als de mijne)… Leuk… Ook al duurt het nog heeeeel lang … we hebben er nu al zin in.
Hi Claire,
Ik heb je reservering idd ontvangen en ik mail je vandaag de bevestiging.
Ook mail ik je een PayPal verzoek. Don’t worry, je hoeft nu echt nog niet te betalen, maar als je dat een 3-4 weken van tevoren kunt doen, stellen we dat zeer op prijs. We vinden betaling vooraf prettig, omdat er helaas altijd mensen zijn die reserveren en niet op komen dagen en met name in het hoogseizoen moeten wij ruim van tevoren een planning maken voor onze gidsen…
De 2e naam hoef je via de website idd niet in te vullen, maar die heb ik nu dus ook
Ik zie dat je in het Lamphu Tree House gaat verblijven…rond Khaosan Road. Ik raad je daarom wel aan om 1 uur voor start van de tour een taxi te nemen. Gebied rondom Khaosan Road is altijd druk met verkeer…
Tot in december !
Oke. Ik zal de pp even in mijn reminder zetten dan vergeet ik dat niet. Taxi regel ik wel bij hotel n ik neem aan dat dat wel goed komt.