Ik ben van plan om in december (tussen 1 en 8 dec) een maand naar Thailand te gaan:zon02:
Zelf had ik het een beetje zo in gedachte.
Landen >>>zullen we op Bangkok (helaas), want ik wil meteen doorreizen naar Hua Hin. De eerste 2 nachten wilde ik wel vooraf bespreken. Lekker een dag of 4/5 in de zon :vak02:liggen, een beetje acclamatiseren v.w.b. betreft mens en klimaat, maar dat zal wel gaan lukken.
Als we, als het goed is een lekker kleurtje hebben opgedaan wil ik na die paar dagen richting Bangkok (2/3), daarna K’buri en omstreken (river Kwai) (2), weer terug naar over Bangkok naar Pattaya o.i.d.(3). Totaal een dag of 7/8.
Daarna via Bangkok met de bus rechtstreeks naar Chiang Mai. Duur ca. 10 uur. Beetje rondkijken (2) en daarna weer richting (hetzij met tussenstops (2/3) richting Bangkok (1).
De overige dagen had ik in gedachte om ergens aan het strand te verblijven.
Andere suggesties zijn welkom, hoor. Het is maar een opzetje en je kan ook een aantal dagen meegaan. Ik hoop dat er genoeg mensen reageren.
De planning kan altijd een beetje anders lopen en als het 30 dagen betreft hebben we geen haast ![]()
Ik houd zelf van zon, zee, strand, cultuur, natuur en uitgaan
Leeftijd (20-60), m/v, geaardheid; het maakt mij niet uit
Als het maar gezellig is en je (een beetje) van hetzelfde houdt:cheer: