Thailand, Borneo, Bali december 2011

hallo iedereen die dit leest,

Dit zijn de landen die ik ga bezoeken op mijn reis, ik vertrek 6-12-2011 naar BKK voor de 1e keer, zonder echte backpack ervaring. Ik heb er bizar veel zin in maar vind het ook erg spanned, zijn er nog mensen die tips voor mij hebben voor deze landen ??

Bijv: hoe zit het precies met een retour ticket, ik heb een enkeltje BKK en verder me tickets naar borneo en bali nog niet geboekt, kom ik in de problemen als ik zonder retour ticket of vervolg ticket in BKK aankom ??

verder reis ik helemaal alleen, maar als er mensen mogen zijn met een beetje dezelfde reisplannen let me know ! hoe meer mensen hoe meer vreugd :wink:

als iemand nog handige tips heeft laat maar weten!!

groetjes sipke

Hi Sipke,

ik las je berichtje ik wil ook rond 8 december richting Thailand/Bali. Wil zometeen iig mijn ticket gaan boeken maar ben er nog niet helemaal uit of ik eerst een week of 2 naar Thailand wil of dat ik meteen naar Bali moet vliegen. Ik ben in februari / maart al naar Thailand geweest maar zou het zeker geen probleem vinden om nog eens te gaan :slight_smile: Zo fijn daar.
Heb jij al vaste plannen gemaakt? Wellicht is het leuk om een tijdje met elkaar door te brengen? Of ergens aan te sluiten en te meeten? Hoor graag van je…we kunnen ook eventueel via facebook contacten?

Groetjes Ag.

Hi Sipke, je vroeg of je in problemen kwam als je nog geen retour ticket had… In prinsipe niet. Ik ben Thailand net uit en had een open retour vanuit Maleisie. Ik had dus geen retour datum maar daar vragen ze niet naar. Als je aankomt krijg je een tourist visa voor 30 dagen. Je moet zelf zorgen dat je binnen 30 dagen weer uit Thailand ben.

Ik ben zelf rond de 15e weer in Thailand om nog een weekje te duiken op Koh Tao. Heb ik net ook 2 weken gedaan en dat beviel goed. December zou de regen weer voorbij moeten zijn dus dan wilde ik nog even een snel bezoekje doen voor ik weer naar huis ga.

Veel plezier met reizen!! En succes!!