Thailand - Backpacken 13 Februari - 4 Maart

Hey Allemaal !

Mijn naam is Martijn Smit en ben 22 jaar. Ik heb in de planning dat ik op 13 Februari in het vliegtuig stap samen met mijn rugtas en eens Thailand ga verkennen! Ik ben dus ook druk in de voorbereiding!

Nou ben ik niet zo bang om alleen de reis te gaan maken maar het is natuurlijk leuker om daar eventueel deels met andere reizigers te reizen en vandaar besloot een berichtje op dit forum te plaatsen om eens te kijken of meer mensen die kant op gaan in deze tijd!

Ik ben van plan om te starten in Bangkok 3 nachten, mijn verblijf is hiervoor al gereserveerd en ik zal verblijven in Rikka Inn aan Koh San Road… het backpackers wallhalla van Bangkok heb ik mij laten vertellen. Vervolgens is mijn planning nog heel vrij. Ik wil in ieder geval een Olifantendorp bezoeken in Surin ( Niet heel toeristisch dus veel leuker ). En natuurlijk ook even genieten van de tropische eilandjes in het zuiden!

Lijkt het je leuk om eens te praten over Thailand doe dan even een berichtje! Mocht je in dezelfde tijd ook in Thailand zijn dan kunnen we eens kijken of we daar een drankje of hapje kunnen doen! En misschien wel deels de reis samen maken?

Over mijzelf, ik ben een hele makkelijke jongen in omgang! Je kunt met me lachen en ik ben ook heel avontuurlijk! Mocht je wat meer willen weten hoor ik het graag even :wink:

hee Martijn!
ben je nog op zoek? ik vertrek de 28e en heb wel wat dingen die ik graag wil doen, maar nog niks vasts gepland. ik zoek iemand om wat mee op te trekken daar, en wie weet kunnen we elkaar daar meeten?
mocht je interesse hebben laat het me weten :wink:
groetjes, Maarten