Thailand augustus met wellicht een stukje Laos

Hoi,
Ik ben Dieuwertje, 28 jr en sta op t punt op mijn ticket naar Thailand weer te boeken.
Vorig jaar voor het eerst wezen backpacken, in mn uppie en vond het top.
Toch lijkt het me nu leuk om alvast wat contacten gelegd te hebben om wellicht een stuk samen te reizen of bepaalde dingen samen te doen met iemand.
Wat ik graag wil zien en doen is;
-Pai bezoeken
-Kanchanaburi (er komt een dag dat ik wel weet hoe ik dit moet schrijven, haha) en daar in ieder geval een dag in het opvangtehuis voor olifanten helpen als vrijwilliger
-Duiken…ergens… Heb vorig jaar mijn open water gehaald en ben spontaan verliefd op het duiken…
-En als het nog mogelijk is een stukje Laos oid.

Dus…zit er iets tussen wat je aanspreekt of zou je (een deel) samen willen reizen, let me know…
Ik sta uiteraard ook open voor andere plannen en ideeën.

Ik zit ook op facebook dus via dat mag je ook contact zoeken.
Ik ben van de leuke,actieve dingen afgewisseld met een relaxdagje.
Dagen maximaal stappen hoef ik niet zo, gezellig wijntjes doen tot laat vind ik dan wel weer leuk.

Vermoedelijk vertrek 31 jul tot 25 aug

Groetjes!
Dieuwertje GReuter

Hoi Dieuwertje,
Je oproep spreekt me zeker aan, ook ik ben helemaal weg van duiken en ben van plan een duikbrevet in Thailand te gaan behalen alleen heb ik pas in september vakantie, is dat wellicht ook een optie voor jou?

vriendelijke groet, Niels (32 jaar)

Hoi Niels,
Helaas ben ik aan schoolvakanties gebonden door mijn werk dus kan helaas niet schuiven.
Anders hadden we wellicht het een en ander kunnen ondernemen!

ok jammer! succes met het vinden van een reisgenoot!

Hoi Dieuwertje,
Ik ben ook van plan om eind juli voor een paar weken naar Thailand te gaan, misschien in combinatie met Cambodja (wilde eigenlijk Vietnam er ook bij doen, maar dat ga ik denk ik niet redden). Heb al wel wat dingen bekeken, maar nog niet echt specifieke plannen gemaakt. Misschien wel leuk om contact te houden zodat we bijvoorbeeld stukken samen kunnen reizen als dat voor ons allebei zo uitkomt?