Thailand 7-8-'18. Bangkok - Birmaanse grens vv 3 - 4 weken. Reisgenote gezocht. Tiener daarbij welkom!

Hallo, voor de zomer 07-08 van '18 hebben wij (zoon 19) en ik in de planning om (weer) naar Thailand te gaan.

We zijn inmiddels al meerdere keren in Chiang Mai en omgeving geweest. In het kader van zijn tourische opleiding beheerst mijn zoon het Thais vrij aardig. Oorspronkelijk waren we van plan met een groepsreis mee te gaan, maar na het nodige aan informatie te hebben ingewonnen werd ons duidelijk dat het allemaal nog al “op een draf moet” tijdens zo’n reis. Dus hebben we het plan opgevat om e.e.a. zelf te organiseren. In de keren dat wij zijn gegaan reed ik daar ook auto en hotels e.d. kunnen heel goed vanuit Ned. geboekt worden. We willen zo meer tijd hebben om alle plaatsen op de heen en terugroute te bezoeken.

Wij zouden het leuk vinden om hier (alvast mooi op tijd) een reisgenote te vinden en daarbij zou een tiener van rond de leeftijd van mijn zoon een aanvulling zijn. Twee tieners zijn ook geen probleem.

Natuurlijk gaat er een uitgebreide kennismaking aan vooraf. Het is tenslotte niet niks om 4 weken op vakantie te zijn, dus er moet wel een goede connectie zijn.

Vwb. de kosten denken wij aan ticket en hotelkosten plus persoonlijke uitgaven. De auto nemen wij voor onze rekening, want wij gaan toch al.

Wij kijken uit naar jouw reactie op deze oproep.