Thailand 3 april tot 3 juni. (retour €538,-)

Hallooo medebackpackfiguren, ik ben Hanneke, 19, ik heb nog nooit gereisd, en dit wordt dus mijn debuut. Wil je het meemaken? Ik zoek nog een reisbuddy!

Ik heb nu een tussenjaar omdat ik afgelopen jaar niet verder mocht met SPH. Volgend jaar wordt waarschijnlijk de lerarenopleiding kunstacademie. Ik woon in het pittoreske Ede.

De lage retourprijs genoemd in de titel van mijn bericht is specifiek voor deze data bij vliegmaatschappij Egyptair.

Mijn plannen voor Thailand; Jungletocht op olifant, overnachten op gedeelde kamers met stinkende kamergenoten, babytijgertjes knuffelen, feesten op Koh Pha Ngan, over markten struinen en lelijke souvenirs kopen, bungeejumpen, en de rest schiet me zo even niet te binnen.

JOIN?

Bericht maar!

HEY HEY… thailand zeker de moeite waard om te bezoeken en rond te trekken.ben zelf voor maand naar daar gegaan in de periode feb/maart.heeft grote indruk nagelaten op mij.de fullmoon party op koh panang is inderdaad serieus zalig feestje om mee te maken,maar los van die zotte(lees zatte) avond/nacht is da eilandje ook super om tijdje te vertoeven.brommer huren doe je voor ongeveer goeie 2 euro per dag,dus is al te gek om dan alle dagen te gaan lopen :slight_smile: voorts ga je ergens moeten kiezen tussen het zuiden en noorden van thailand aangezien da land gigantisch groot is.zijn ook 2 verschillende werelden noord en zuid… zuiden heb je meer strand,hotels,sextoerisme,watersport,… in het noorden zit je dan weer in de jungel.op olifanten.rivieren… eigenlijk naar mijn mening meer het autentieke thailand.geen massa toerisme daar en zatte duitser die er op uit zijn om meisjes van 15jaar binnen te doen :s natuurlijk ook iets armere bevolking.minder goeie wegen… maar zalige ervaring naar waar je ook trekt in da land… groetjes ruben x

Hee Ruben :smiley: Dankjewel voor je tips! Ik denk zeker dat ik dan ook voor het Noorden ga, lijkt me echt geweldig… Ga je nog een keer terug naar Thailand?

ja sorry hoor…net terug thuis van het werk :slight_smile: zou da inderdaad ooit nog wel eens willen doen.thailand rondtrekken… maar anders kan je me toevoegen op facebook. zal net iets makkelijker praten he :wink: maheur ruben,zo kan je me wel vinden…tot binnenkort.
x

Hoi Hanneke,

Leuk plan heb je zeg! Mijn naam is Wilbert en ik ben 19 jaar. Ik woon trouwens zelf in Woudenberg, niet ver van Ede.

Ik heb zelf een ticket geboekt voor 15 maart en ik ga 4 juli weer terug, niet alles in Thailand maar wel groot gedeelte. Misschien is het leuk om elkaar een keer te ontmoeten in Thailand.

Ik hoor het wel!

Groet, Wilbert