Thailand 29okt - 20nov 2009 (reisgenoten gezocht)

Dag iedereen,

Ik vertrek eind oktober alleen voor 3 weken op reis naar Thailand. Het zou leuk zijn om samen met iemand een gedeelte te gaan reizen. Als jij er ook bent rond deze tijd, laat dan even een berichtje achter!

Groet Linda

Hi Linda,
3 november vlieg ik naar Thailand.
Weet nog niet precies hoe mijn reis eruit gaat zien.
Alleen mijn PADI halen staat vast.
Dus misschien kunnen we wel eens meeten of samen een stukje reizen.
Groetjes, Lot

Leuk Lot, we keep in touch!

Hey Linda.

Mijn plan is ook om eind oktober, rond 26ste, naar Bangkok te gaan en daar een paar dagen te blijven en de fullmoon party mee te pakken op 2november. Daarna vlieg ik verder naar Melbourne, maar ik blijf dus zowieso een dikke week. Misschien leuk om er samen heen te gaan? Ik ben een studente van 23 aan de UvA en ga er een jaartje tussenuit. :slight_smile:

Groetjes,
Edith
[EMAIL=“evmunster@gmail.com”]evmunster@gmail.com

He Lot,

Waar wil je je Padi halen? Koh Tao toevallig? Ik heb daar vorig jaar m’n PADI + open water gehaald en wil dit jaar (oktober/november) teruggaan om advanced open water + eventueel rescue diver te halen.

Wat wil je nog meer zien in Thailand?

Groetjes
Geert

Beste lezers,

Wij (ikke, vrouw en een vriend) zitten eind oktober in HongKong en dan rond begin november (voor 2 weken) in Thailand (bangkok), hoofzakelijk voor de “toeristische” dingen…
Wij zijn geen backpackers, maar willen misschien toch wel wat rondreizen door thailand.
Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk om zo ervaringen/tips te delen.
Misschien kunnen we samen bepaalde plaatsen af gaan, tenminste als de schema’s over eenkomen…
groetjes, eddy