Thailand 29 juni tot 19 juli

Hallo allemaal,

Ik ga zondag 29 juni vertrek ik met een directe vlucht naar thailand. hier blijf ik tot 19 juli

Ik zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten wie daar ook in deze periode zijn, en misschien kunnen we wel een stukje samen reizen.

Mijn plan is om een aantal dagen bangkok te doen, dan richting chaing mai te gaan en vervolgens een vlucht te pakken naar koh samui om op 13 juli de full moonparty in koh phangan mee te maken.

Groeten

Niels

Dag Niels,

ik land in Bangkok op zondagavond 29 juni: dezelfde dag als jou. Ik blijf er 3 nachten en reis dan door naar Cambodja. Mocht je dag 1 of 2 van je bezoek nog niet hebben ingevuld, geef maar een seintje.

Groeten
Lot (wellicht een decennium ouder, maar ah, wat doe je eraan?)

Hey Niels,

Ik ben 24 juni in Bangkok en ga daarna naar Chiang Mei. Ligt er een beetje aan wanneer mijn trein gaat maar hoop 25 of 26 juni.
Misschien halverwege ergens meeten als het zo uitkomt? Ik wil ook eerst het noorden doen en daarna richting het zuiden.
Ik heb tot 22 juli de tijd.

Ik hoor wel van je!
Groetjes, Nathalie

• Updated - - -

Hey Niels,

Ik ben 24 juni in Bangkok en ga daarna naar Chiang Mei. Ligt er een beetje aan wanneer mijn trein gaat maar hoop 25 of 26 juni.
Misschien halverwege ergens meeten als het zo uitkomt? Ik wil ook eerst het noorden doen en daarna richting het zuiden.
Ik heb tot 22 juli de tijd.

Ik hoor wel van je!
Groetjes, Nathalie