Thailand 29 mei -13 juni

Thailand, the country of smiles. Erg veel zin om er naar toe te gaan. Het is drie jaar geleden sinds mijn laatste bezoek. Ik ga dit keer alleen omdat ik pas kort tevoren wist dat ik weg zou kunnen. Vind dat eigenlijk prima, wil beginnen aan een boek en heb een aantal leuke plannen. Mochten er mensen willen aanhaken ergens op de route dan is dat alleen maar leuk/gezellig.

Op 28 mei kom ik aan in Bangkok en vlieg direct door naar Chiang Mai. Daar ben ik 29-30 mei in het Elephant Nature Park, een reservaat waar mishandelde olifanten die als bouwmachines of bedelaars worden ingezet zijn opgevangen. Je kunt daar vrijwilligerswerk doen en een bijdrage leveren. Iedereen die mee wil is welkom. Daarna zit ik zonder plan van 31 mei-1 juni zit in of rondom de stad Chiang Mai.

Op 2 juni vlieg ik naar Ko Samui en blijf bij de eilanden Koh Samui/ Tao en Pha Nagan totdat ik 13 juni naar Bangkok en daarna Amsterdam vlieg. Ik ben van plan mijn PADI Open Water cursus (4 dagen, 9.800 baht inclusief accomodatie) te behalen bij Crystal Dive. De cursus begint 3 juni, daarna weet ik het nog niet.

Wellicht tot daar!