hallo ik ben op zoek naar een Thai tolk NL-TH of EN-TH in woord en geschrift. mijn eerste reis naar Thailand ben ik voor aan het sparen en ik zoek het liefst iemand die al in Thailand woont.
ik ben al op verschillende forums aan het zoeken en ook zelfs ‘andere websites’. ‘vrienden’ in Thailand hebben al iemand voorgesteld maar die vertrouw ik niet echt. ik merk ook dat haar engels niet echt goed is.
de tolk zal zeker 1 a 2 weken met mijn mee moeten reizen naar. ik heb persoonlijke zooi te regelen in Bangkok en Udonthani. het gaat om zeer persoonlijke informatie en discretie is gewenst. de tolk zal met mijn mee reizen voor een bepaalde periode en alle accomodatie en eten/drinken wordt natuurlijk betaald. een vergoeding ook in overleg.
het mogen 1 of 2 personen zijn. liefst een vrouw …via pb leg ik verdere gedetailleerde informatie uit waarom (neen geen sex of dergelijke wees gerust…ik heb een partner)!!
wat ook leuk zou zijn is dat de tolk eventueel het land gedeeltelijk zou kunnen laten zien. cultuur etc.
het zal voor de periode zijn voor 2 weken minimaal in de maanden aug-sept-okt-nov dit jaar of volgend jaar. ik ben druk aan het sparen voor mijn reis en onkosten.
mocht er iemand zich geroepen voelen en interesse hebben dan mag u zich proper voorstellen via pb svp. u moet wel aan kunnen tonen dat u de Thai taal goed machtig bent zowel woord en schrift!
misschien kunnen we via facebook kennismaken?