Terplaatse vluchten boeken

Hallo,

Ik ben van plan om met een paar vrienden begin September in Azie rond te trekken (vanaf Hong Kong), richting Thailand door Vietnam, Laos & Cambodja.
Probleem is, door mijn werk kan ik maximaal 3 weken verlof nemen, terwijl zij voor bijna 3 maanden weg zijn. Ze hebben ook geen echte plannen eens ze daar zijn, dus ik kan onmogelijk weten waar we zullen zijn na 3 weken (waarschijnlijk ergens in Vietnam)
Nu, is het mogelijk om daar op korte tijd (2-3 dagen) een trein/bus/taxi (?) te nemen naar een luchthaven en een vlucht te boeken richting Europa, met tussenstop in Bangkok waarschijnlijk?
Iemand ervaring hier mee?

Op zo’n korte termijn een ticket boeken KAN vaak wel, maar is ontzettend duur! Ik zou als ik jou was sowieso het ticket van BKK naar Europa vantevoren vastleggen.

Bovendien moet je voor sommige visa (niet die van Vietnam overigens) een ticket het land uit hebben.

Bedankt voor de reactie. Ik was inderdaad van plan al een ticket van BKK naar Europa te boeken op voorhand, enigste probeem is dan om van ergens in Vietnam, Laos of Cambodja naar BKK te vliegen :slight_smile: