Tent kopen in australie

Dag Allemaal,

Ik ga over een paar dagen naar de oostkust :zon02:. Ik ga daar voornamelijk kamperen en wil ter plekke een tent kopen. Nou ben ik op internet bij de outdoor winkels in Australië aan het kijken maar kom daar alleen tenten voor 200-300 dollar tegen :frown:. Ik ben op zoek naar een simpel tentje voor 2 personen en vraag me af waar ik dit voor onder de 100 dollar kan vinden.

Zijn er mensen die in Australië hun tent gekocht hebben? In welke winkel en wat was de prijs?

Bedankt.

Groet Nanda

Niemand?

Hallo,

Ik heb ze wel gezien dat ze verkocht werden bij Woolworth voor zo;n 80 AUD.

Bedankt voor je reactie Moira. Ik zal kijken of ze daar nog steeds tenten verkopen. Ik heb verder nog geen andere winkels gevonden waar ze tenten in die prijsklasse verkopen.

Anders kan je altijd even op gumtree of gossip kijken. Dit zijn een soort van marktplaatsen.
Ze zijn daar in ieder geval goedkoper dan in nederland

K-mart, daar kochten wij campinggear.

Bedankt voor alle reacties. Inmiddels (helaas) al weer terug van Australie. Wij hebben een tent gekocht bij Rays outdoor in Cairns voor 30 euro. Goedkope tenten en andere kampeer spullen zijn ook te koop bij BCF winkels en hardware stores. Wij hebben deze spullen aan het einde van de reis verkocht bij cash converters, deze zitten in verschillende plaatsen in Australie.