Temperatuur

Jah, ik vertrek dus 29 juni naar Tunesië, en zou graag es willen weten hoe warm het daar dan ongeveer is ?? De laatste keer dat ik gegaan ben in de zomer was 15 juni … 't Was ook heel heet, m’n lippenstift begon te smelten, en m’n fles cola was na 5 minuten al kokend warm :lol: Nu zal 't dus zeker wat warmer zijn ??? Ik ben dan vorig jaar in september ook gegaan, toen was 't aangenaam warm, maar toch warm … B)

Ben dus benieuwd …

Originally posted by MiSS_TuNiSie@20-06-2005, 16:45:29
**Jah, ik vertrek dus 29 juni naar Tunesië, en zou graag es willen weten hoe warm het daar dan ongeveer is ?? De laatste keer dat ik gegaan ben in de zomer was 15 juni … 't Was ook heel heet, m’n lippenstift begon te smelten, en m’n fles cola was na 5 minuten al kokend warm :lol: Nu zal 't dus zeker wat warmer zijn ??? Ik ben dan vorig jaar in september ook gegaan, toen was 't aangenaam warm, maar toch warm … B)

Ben dus benieuwd …**

Ik denk dat het nu dus niet veel anders zal zijn ! Misschien inderdaad **nóg **wel iets warmer dan de vorige keer !

Fijne vakantie !
Pittie

Originally posted by Pittie+20-06-2005, 20:22:08–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Pittie @ 20-06-2005, 20:22:08)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> O<!–QuoteBegin–MiSS_TuNiSie@20-06-2005, 16:45:29
**Jah, ik vertrek dus 29 juni naar Tunesië, en zou graag es willen weten hoe warm het daar dan ongeveer is ?? De laatste keer dat ik gegaan ben in de zomer was 15 juni … 't Was ook heel heet, m’n lippenstift begon te smelten, en m’n fles cola was na 5 minuten al kokend warm :lol: Nu zal 't dus zeker wat warmer zijn ??? Ik ben dan vorig jaar in september ook gegaan, toen was 't aangenaam warm, maar toch warm … B)

Ben dus benieuwd …**

Ik denk dat het nu dus niet veel anders zal zijn ! Misschien inderdaad **nóg **wel iets warmer dan de vorige keer !

Fijne vakantie !
Pittie **
[/quote]

ik heb gelezen in een paar topics van jou dat je zegt dat je een tunesié r bent.
hoe kan het dan dat je bepaalde dingen over het land niet weet?
dit is niet om jou aan tevallen, gewoon uit nieuwsgierigheid :wink:
Je ouders weten het dan toch ook? jammer van salem hé wij gingen daar ook altijd heen, wij boeken nu gewoon via het hotel.
oja in juni is het lekker heet daar.

*Originally posted by nabli+23-06-2005, 16:42:16–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (nabli @ 23-06-2005, 16:42:16)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>

[quote]
Originally posted by -Pittie@20-06-2005, 20:22:08
** O<!–QuoteBegin–MiSS_TuNiSie*@20-06-2005, 16:45:29

Ben dus benieuwd …**

Fijne vakantie !
Pittie **
[/quote]

ik heb gelezen in een paar topics van jou dat je zegt dat je een tunesié r bent.
hoe kan het dan dat je bepaalde dingen over het land niet weet?
dit is niet om jou aan tevallen, gewoon uit nieuwsgierigheid :wink:
Je ouders weten het dan toch ook? jammer van salem hé wij gingen daar ook altijd heen, wij boeken nu gewoon via het hotel.
oja in juni is het lekker heet daar. **
[/quote]

Euhm, toevallig ga ik meestal niet in de maand juni-juli ???
Ik ga gemiddeld 4 à 5 keer per jaar naar Tunesie, maar in de zomer moet ik in onze zaak werken. Vorig jaar ben ik geweest (15juni vertrokken) en 't was er stikheet. Wou even informeren of het altijd wel zo is, of mss wel warmer. Ik ga in Sousse verblijven, dus dat zal wel iets minder zijn dan in 't binnenland.

M’n ouders gaan niet vaak in de zomer naar daar …

En hoe bedoel je bepaalde dingen niet weet over m’n land ?
Zoals hoeveel zakgeld ik nodig heb en ect. ?
Ik ga voor de eerste keer niet bij familie, en niet met m’n moeder mee, wil toch een bedrag meehebben dat ik niet tekort kom …

Hoe dan ook … :rolleyes:

wens je een fijne vakantie toe in sousse :smiley:
wij gaan pas in januari <_<

Originally posted by nabli@24-06-2005, 06:50:19
** wens je een fijne vakantie toe in sousse :smiley:
wij gaan pas in januari <_< **

Merci :slight_smile: Ja, ik ben woensdag weg, nog 5 dagen B)

errug vaag dit, je kan het toch ook aan je vader en moeder vragen…??? toch fijne vakantie, of ben je al weer trug haha!! :rolleyes:
-xxx-

Originally posted by Wentjuh@03-07-2005, 21:21:37
** errug vaag dit, je kan het toch ook aan je vader en moeder vragen…??? toch fijne vakantie, of ben je al weer trug haha!! :rolleyes:
-xxx- **

God, waarom probeert iedereen mij op de één of andere manier aan te vallen (ze willen me zogezegd nie aanvallen hoor … lol !!) waarom ik 't niet aan m’n ouders vraag ??? Wel, omdat ik 't liever es vraag aan mensen die er onlangs tijdens de zomer zijn geweest, omdat met de jaren de temperaturen tijdens de zomer wel eens kunnen VERSCHILLEN … Snugger toch ? :smiley: Of denk je dat de temperatuur er altijd 't zelfde blijft ? Wel goed mis, ik vond het maar flauw weer … Ik vertrek in september weer voor een maand, hoop dat 't wat beter zal zijn … xxxxxxxxxxxxxx