zou er iemand volgende tekst in het Albanees kunnen vertalen:
Goedendag,
wij zijn van Belgie ,op reis met onze camper en zoeken een veilige overnachtingsplaats in de buurt
kunnen jullie ons helpen
dank
zou er iemand volgende tekst in het Albanees kunnen vertalen:
Goedendag,
wij zijn van Belgie ,op reis met onze camper en zoeken een veilige overnachtingsplaats in de buurt
kunnen jullie ons helpen
dank
Hallo Rik,
hier de Georgische vertaling:
even voor diegenen die denken: huh, Georgisch, hij wilde toch Albanees, de Albanese vertaling stuurde ik al in een PB
Hello,
ch’ven vart’ belgia , mogzauroba ch’veni Motorhome da ipovos usap’rt’kho adgilze darch’ena samezobloshi
shegidzliat’ dagvekhmareba
En ik heb begrepen dat Georgisch en Armeens heel erg verwant zijn, zodat je je er in beide landen mee redt. Maar dat heb ik van horen zeggen. Is er trouwens een Armeense/Georgische ambassade/vereniging in België?
In Den Haag is dit:
Clubhuis van de Armeense Culturele Vereniging Abovian
Adres: Weesperstraat 91 – 2574 VS Den Haag – Kaart
Telefoon: 070-4490209
hier het mailadres van de Georgische ambasade in Brussel:info@georgia-embassy.be, bellen kan via: (02) 761.1190
En tenslotte de Vereniging van Albanese schrijvers in België. Als die geen stukje vertaling willen corrigeren…http://ecrivains-albanais-be.webs.com/
Als je het een beetje treft, helpen die je wel verder.
En anders, neem je verzoek mee in het Engels en Frans en vraag ter plekke een Engels/Frans sprekend iemand om het in de taal te vertalen. En om de vertalingen die ik stuurde te corrigeren.
Succes verder,
Willem
bedankt
ch’ven vart’ belgia , mogzauroba ch’veni Motorhome da ipovos usap’rt’kho adgilze darch’ena samezobloshi
Fsi