Het reizen bevalt me zo goed, dat ik als ik over een kleine 2 maanden weer in Nederland ben, wil kijken hoe ik een nieuwe reis kan gaan maken.
Het halen van een TEFL certificaat staat al een tijdje op mijn lijstje. Ik heb in Nederland en Zuid-Afrika in verschillende onderwijssituaties gewerkt (bijles, huiswerkbegeleiding, ecolessen, voor de klas in Zuid-Afrika). Ik leer zelf graag, en zie de cursus ook vooral als extra voor mezelf, om mijn interactie met groepen leerlingen leuker, beter, enz. te maken.
Ik wil graag een TEFL cursus in Vietnam doen, en evt. daar een tijdje proberen te werken en dan verder te reizen.
Heeft iemand advies over een goede cursus? Ik zie door de bomen niet veel bos meer op het moment.
Ik heb via Cactus Tefl 2 opties in Vietnam gevonden die me aanspreken, maar het blijft een beetje vaag allemaal. De tesol variant is een ‘tesol equivalent’. Ik heb Cactus gevraagd waar ik directe gegevens van de scholen vind, zodat ik zelf verder kan speuren naar info en ervaringen. Nog geen reactie van Cactus (hierover, wel op andere vragen). Over Cactus zelf lees ik ook heel wisselende dingen…
De links:
Iemand advies?
Vast bedankt,
Fem
PS ook al is een cursus wellicht niet nodig in Vietnam, ik wil graag een basis hebben voor ik in het diepe spring (de cursussen zeggen ook lessen te geven over Vietnam, Vietnamees, werkgelegenheid, enz)