Technische probleem.

Hoi Redactie,
Ik heb een te grote foto geplaatst in een topic,hoe kan ik mijn fout herstellen? zie onderaan mijn posting geen wijzigingsknop.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=127541 (post3)heb wel rechten in het landenforum waar ik modereer.
Graag wat technische uitleg,hoe ik dat in de toekomst zelf kan herstellen.

Met vriendelijke groeten
georges.

Ik heb er even een linkje van gemaakt.
Het enige probleem wat je denk ik had, is dat je de ‘Wijzigen-knop’ niet zag. Dan moet je gewoon helemaal naar rechts scrollen. Die staat namelijk altijd in de rechteronderhoek van de post; dus als de een post lang gerekt is, dan staat hij helemaal aan de zijkant.

Ik heb gisteren 10 minuten gezocht naar die ‘wijzigen’ knop in het bewuste topic, maar kon deze nergens vinden. Heb toch meerdere malen helemaal naar rechts gescrold…

Idem! Heb mij rot gezocht naar de wijzigingsbutton!
Wat nu Martijn,hoe kan ik dit in de toekomst oplossen,moest het nog eventueel voorkomen?

Om preciezer te zijn: de wijzigknop staat onder je handtekening (signature) aan het einde van je post. Zoek naar je handtekening en scroll vervolgens naar rechts totdat je de knop tegenkomt.

Was je niet moderator in Thailand? Dan zou je toch overal wijzigknoppen moeten zijn? Je zou geen last moeten hebben van een maximum wijzigperiode.

Zie je/jullie het nu wel, of nog steeds niet?

Zal ff gaan kijken Martijn!
@: Jurjen zag alleen maar de wijzigingsbuttons van post 1 en 2
tsja nu kan ik het niet meer zien,want Martijn heeft er een link van gemaakt!
Jurjen!! Dave kampte ook met dit probleem tervoren,zie zijn post dat hij heeft geplaatst.
En neen, tervoren zag ik geen wijzigingsbutton onder post 3 !

Ja, kon hier eerst niet meer reageren, maar is aangepast door Martijn. Wijzigingsknoppen zijn nu overal weer zichtbaar…gisteren niet. Opgelost dus ! Thx !

Hoi wwz,
Blijkbaar is er iets mis gelopen met het plaatsen van een foto,zie link: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=133331
graag dringend corrigeren aub!!
groet,georges.

Nou de fout is hersteld door Martijn,waarvoor mijn dank!
Maar als dit nog eens voorkomt in de toekomst,kan ik dit zelf corrigeren of moet ik aankloppen bij wwz?
groetjes,georges.