Tea Time 17!!

@ beps, ik had je al gemist!! hoestie allemaal?? lekker bakkie koffie in bed??
@ sevvy…dan maar op je mammie oefenen he?
@ turkije fan, brrr…koud koud hier!! geen sneeuw, maar weer een of ander weer alarm ofzo…echt een nieuwe trend. Ik vind sneeuw altijd wel gezellig, alleen als je erdoor moet…lastig!!

@Bloem: idd :wink:

Goede morgen!
Hier gelukkig ook nog geen sneeuw, mag van mij ook wel weg blijven.

@Bloem
Heb nu wel wat te vertellen. We KUNNEN GAAN…22 FEBRUARI :king: . Denk dat het 4 dagen Barcelona gaat worden. Alleen nog even boeken. En juist dan krijg ik de griep. Hopelijk gaat het morgen wat beter, kan maar geboekt zijn toch?

@Sev
Ligt er bij jullie al zoveel sneeuw dan :frowning: ?

@Beps
Die hubs van jou blijft bezig niet :teeth: ?

Gewoon spelen Sev. Je hoofd, muis enzo gebruiken, nog ffies en jouw Simon is er ook aan, ben hard onderweg hahahahaha!

Ja dus, getver, hoop dat het in België blijft :stuck_out_tongue:

@Marion: haha ja als ik voor me kijk dan ligt er een wit sneeuwtapijt ! Mooi om te zien als je er niet door moet :wink: Chauffage ligt aan, lekker warm ingeduffelt, moet het nog meer zijn ? :smiley:

@Beps: hmhmzzz ja, idd, heb soms weinig geduld om lang aan een spel te zitten spelen, en soms werkt die computer niet mee, vooral bij hexagon :wink: haha ma ja …

@Sev: Hexagon is niet mijn spel…simon is giga, maar dan komt dat geduld he… Snake, ik ben gewoon doodgegaan, met in mn hoofd dat als iemand me bead ik er probleemloos weer boven kan komen hahahahah slecht he Moehaaahaaaaaa

@Beps: oh hoe gemeen ! Nou, vertel, kan jij echt zo goed onthouden of zijn er hulpmiddeltjes aanwezig ? :wink: voor het simonspel dan wel

nee mn hoofdje gewoon, onthouden in reeks van 5

@ marion!! gaaf, barca!! met zn 3-en?? lekker na de carnaval, super hoor, boek maar gauw, dan kun je in het lijstje
ikke druk, dus neem ff afscheid voor nu, later meer!!
xxxx

@Bloem: tot straks ! Zeker terugkomen hoor !

@Sevje: jij zou gaan leren!!! Niet de hele tijd op WW rondhangen…
@Bloemmie: Werk ze, rustig aan hoor, straks word je er nog moe van, en dat kan niet van werk toch??? hihi

@Beps: ja ma ! Nou, ben bezig eigenlijk mn cursus in het netjes aan het schrijven, kan anders niet leren van een kattegeschrift als het mijne die vlug vlug alles moest noteren :smiley:

ben meer bezig met andere dingen hihihi…
i love men!! :wub:

Morning ladies op deze weer nieuwe mooie dag :biggrin:

@Marion: leuk naar Barcelona! Vindt het zooooo’n mooie stad!!

Benieuwd of het vandaag echt zo hard gaan sneeuwen als verwacht. Ik heb er in ieder geval geen zin in :retard:
Ga zo m’n kledingkast eens uitruimen, dr kan aardig wat weg en dan kan er straks weer lekker geshopt worden :lol:

hier is het al helemaal wit witter witst!!

en ik heb het koud!!
kan amper typen met die kouwe vingers
ff een bakkie warme leut halen en een beetje leuteren erbij hahaha

@Ach ja Sev, die moedergevoelens zijn er nu eenmaal, kind…:smiley: :teeth:
@Bloemmie: Men??? Vertel hihihihi

@Bloem
Gaan met z’n drietjes, moet er ook niet aan denken om die kleine een weekend achter te moeten laten, ben echt een watje wat dat betreft :redface: . En al helemaal niet als we naar Barca gaan, want onze voetbalfanaat moet natuurlijk wel het stadion zien (tot ergernis van paps, die haat voetbal)

Marion,heerlijk Barcelona,leuke stad ben er jaren terug 1 dagje geweest veel te kort natuurlijk.Het stadion is zeker de moeite waard,echt indrukwekkend zelfs als het leeg is…Ook de fonteinen mag je niet missen hoor vooral s’avonds mooi verlicht.

Sev,dus je kan lekker sleetje gaan rijden,of lekker wandelen in de sneeuw vind ik altijd wel leuk.Hier nog steeds geen sneeuw…

Bloem,vertel vertel …

vertel vertel…bloos bloos…melig geouwehoer…bloos bloos.
diegene die mijn msn hebben weten welke foto ik bedoel…die doet het goed! hahaha

@ marion, barca!! mmmm tapas, cultuur, en architektuur. Nog nooit geweest maar zeker van plan. En dan de kleine man in nieuwe barca uitfit en in het stadion hahaha, lachen!!