Tea Time 17!!

mijn avondeten: donuts met thee…:redface: ooooppssss
laterzzz

Goeie avond dames !

Ikke depri, moet straks naar de dietiste en sinds de laatste keer dat ik er ben geweest (Half jaar terug) ben ik 8 kg bijgekomen… Terwijl ik niet overdreven heb met snoep of zo… En mams kan niet mee want die moet weg en oeeeeeeeeeh wat zie ik er tegen op !

Heb nog altijd niets kunnen bijlezen, sorry daarvoor :frown:

Love you all x

@Sev, succes!!!

@Bloem, het houdt helaas niet op… Mijn lichaam heeft denk ik gewoon geen tijd om de ziekte eruit te gooien… Werk 4.5 dag, 1.5 dag school… en dus alleen zondag vrij… Komt wel goed!!

Heey meiden… Ik mag dit jaar op studiereis… En ik heb 2 optie’s… Zuid-Afrika (juni) of Azoren(april)… Nu kijken wat mijn baas het beste voor me vind :lol:

X

@bloem Mijn 2e stage begint 5 maart en duurt weer 20 weken, maar eind mei ben ik voor 3 / 4 weken in de ziektewet voor mijn dubbele kaak operatie. In juni hervat ik mijn stage weer en dan ben ik eind augustus klaar. Ik kan dan wel in die periode op vakantie gaan, maar wou / wil dan lekker alleen op vakantie gaan, maar de prijzen zijn ook niet zo goedkoop. En andere onderdeel is ik moet nog 6 weken van mijn eerste stage afmaken. Ik zit dan na te denken om dat gelijk achter mijn 2e stage te doen of eerst een weekje er tussen uit of daarna pas. (dilemma)

Als alles meezit dan ben ik midden september ( vertraagt met 4 maanden) helemaal klaar met Mtro. En de meeste vervolg opleidingen zijn dan al weer begonnen. Ik wil gewoon even naar mijn stages even weer op adem komen.

lekker hoor donuts met koffie.

@ cynthia lekker joh als je naar Zuid Afrika of naar de Azoren mag met Studiereis.

@ Besmile: Welke MTRO zit je? In Apeldoorn?

Mijn zoon heeft daar ook op gezeten en had het laatste jaar ook 2 x 6 maanden stage en bij hem ging het bij de eerste stage, na 6 weken ook even mis, maar heeft er keihard voor geknokt om de week erop een nieuwe stageplaats te vinden, zodat hij zonder tijdsverlies zijn stage heeft afgemaakt. Wel krijg je dan een 1 voor je stage van die 6 weken, maar bij dat andere bedrijf kreeg hij veel 9s, dus had hij alsnog een genoeg gemiddelde.

Succes met je nieuwe stage.

@ roanna. Mijn eerste stage wordt niet als een onvoldoende gezien. In 4 maanden dat ik frankrijk heb gezeten heb ik veel geleerd volgens de beheerder en mijn stagebegeleider. Daarom zien ze deze stage niet als onvoldoende, maar om tot een geheel cijfer en diploma en uren wat telt voor een 20 weken stage moet ik 6 weken stage afmaken. Dit vanwege dat ik in overleg 6 weken eerder ben gestop van de 20 weken stage.

Ik krijg uiteindelijk 2 diplomas. Ik doe toeristische informatie en reizen (niveau 4). Daarvoor moet ik ook 2 verschillende stage lopen. Dus 1 in reissector en de andere in de toeristische informatie kant.

Aan mijn inzit heeft het bij beide stage niet gelegen. Ik heb voor de theorievakken ook hele goede punten voor gehaald. Vaak de hoogste van de klas. ik ben ook iemand die niet zo gauw de moet op geeft.

Om te zorgen dat nu alles goed gaat krijg ik nu ook hulp. Dit is ook noodzakkelijke voor de toekomst.

By the way ik zit niet op de Roc Aventus in Apeldoorn.

Ikke is terug… moet nu alles gaan afwegen, mag dus NOG minder eten… Ah ja, 14 dagen, is er dan geen verandering, dan word het hoogstwaarschijnlijk de dokter :smoke:

@ sevvy…oeps…toch die chippies van laatst??
@ besmile, jeetje wat een gedoe allemaal zeg…ik weet wel dat ik zonder vakantie helemaal bannazaz zou gaan, dus ik zou het er wel voor over hebben…idd een dilemma, maar als het niet kan, dan kan het niet en kan het wel, er lekker voor gaan…

ikke ga kamertje koekeloeren, heb dik 2,5 uur geslapen, dus ben nog helemaal woozy…hihi…

@Bloem: hmmzzz don’t know anymore… Toen was ik al zo dik dat ik er niet meer naar keek … :disgust:

@ bloem dat heb ik nu ook zal ook helemaal de bananaz worden om al weer niet in de zomer op vakantie te kunnen( 2e keer stage tot aan de zomer, jajaj dat word bij het werken in het toerisme. Maar ergens ga ik toch iets proberen en alvast weer flink sparen en anders volgend jaar lekker langer op vakantie naar Turkijeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee / rondreis turkije of werken in het buitenland.

zo is het maar net!!
wel lastig…wat is wijsheid he??

gaap…denk dat ik weer lekker verder ga maffen, was echt moe, ze waren in het huis aan het spoken en toch ben ik in slaap gevallen, half droom/ half waak…ben nu terug van de kamer kijken, maar duik er vroeg in, morgen weer om 6 uurtjes de wekker…gaap…

is er nog iemand anders hiero of loop ik weer als een uberstalker het forum te stalken??

uberstalker meldt zich
sprak Z. net op internet, hij is het land uitgeknikkert…(hihi)…en probeert nu een nieuw visum te krijgen…ik voel alweer nattigheid, hij heeft natuurlijk een nieuwe uitnodiging nodig…nou gno way, gose!!..gelukkig vroeg ie er niet om, want daar laat deze idioot zich dus echt niet voor lenen…

@Cyn
Beterschap!
Leuke studiereisjes trouwens…vooral Zuid Afrika.

@Sev
OOOOOOOOO wordt weer honger lijden dus.

@Bloem
Groot gelijk dat je je daarvoor niet leent. Laat Z. zijn eigen boontje maar doppen.

@Besmile
Echt shit dat het zo loopt met de stage. Hopelijk kan je er tussen de bedrijven door nog even op vakantie. De boog kan nu eenmaal niet altijd gespannen zijn.

nou moeh!!
niemand??

marion…jij zelf iets te vertellen??
ikke ga nu ECHT pitten, hihi…werd nog ‘eventjes’ opgehouden door iemand…hihi…

:smiley: morruggguuhhhh:D

Goedenmorreguhhh terug !!!

Zo vanalles hier aan de hand, niets nieuws te melden. Gister lekker middagje met hubbie gehad, en 's avonds iets van de kerk. Daarna lekker naar bedjuh…kon niet op de compie want hubbie heeft Vista gekocht!! Alles omzetten enzo, en dat met 2 schijven zodat ik iig nu kan compeuteren!!

Tot straks, ff opfrissen, douchen, aankleden, niets en koffie en zo ver der

Goedemorgen Allemaal!!!

Een nieuwe dag nog steeds geen sneeuw hier :drugged: .Ga nu aan het werk bijna weekend!!!

Prettige dag

Goeiemorgeuuuuhhhh !!!

Nou, normaal gezien moest ik op stage, maar door de sneeuw ga ik niet… Dus een dagje lekker doorstuderen dan maar… zal ook nodig zijn, volgende week 2 examens !

@Beps: wat een geluk dat je weer op de comp kan !

He Sev, er ligt dus al veel sneeuw bij jullie!
Nou op de compie kan…niet alles doet het(al een poos…) Msn nog steeds niet, maar mn arcade-spelletjes doen het wel op WW, jammer genoeg voor Carolina hihihih

@Beps: haha ja dat zie ik dat de spelletjes nog goed gaan bij jouw ! Hoe doe je het toch om telkens weer een record te scoren ? Heb echt zoooooo veel al geprobeerd maar het lukt me niet :frowning:

en ja, die sneeuw ligt hier al goed hoor, het begint juist weer nog harder te sneeuwen, hele grote vlokken ! de straat ligt bijna gelijk met het voetpad :smiley:

Daarom dat ik er niet door ben gegaan voor stage, is 25 km rijden, autostrade, boerenweggetjes waar ze wss niet strooien, ben niet verzekerd en ik krijg geen geld voor wat ik doe op stage daar… Dus waarom erdoor gaan dan ? Mn mams wou ook niet dat ik erdoor ging… ben zelf ook wel bang gewoon op de baan, en zeker als het sneeuwt !