Tea Time 17!!

filiz…:biggrin:… tis maar net hoe je er tegenaan kijkt…goed excuus om hand in hand te lopen, want je moet je handen warmen. Hij die een goed excuus heeft om je aan te raken, want hij wil de sneeuw uit je haar schudden. Hij weet wel een goede manier om je neus te warmen en ach…die koude lippen wil hij ook nog wel eventjes opwarmen…:wub:…en als dat haardvuur eenmaal brandt wordt het ineens wel heel errug warm…:smiley:

@ marion…in welk brabant woon jij?? hier wit, rijp, mist en wit wit wit, net alsof alles behandeld is met -snow in a can-…

Hier nog steeds geen sneeuw en inmiddels is de zon gaan schijnen:D .
Filiz,dus toch maar een paar uur vrij genomen,hoop voor je dat je vriend snel op msn komt.Ja heerlijk nog maar een weekje voor hem en dan weer een week later zijn we lekker samen in Istanbul :wub: .

@ turkije lover, klinkt heerlijk, 1 weekje!! whiehee
hier ook het zonnetje, nu glinstert het wit allemaal zo mooi…IK WIL NAAR BUITUH!! hahaha

Ben net buiten geweest,maar vond het behoorlijk koud,maar als je in de zon loopt is het wel weer lekker,ach ja het blijft Nederland he alles kan hier.Lees net dat ze voor morgen weer verwachten om een weeralarm af te geven…

Geen sneeuw hier, geen zonnetje en buiten F*CK**G koud!!!
Ikke dus niet, kacheltjes aan, boek(compie) bakkie thee(koffie) en lekker nietsen!!

mmmmmm
klinkt zalllligggg…wil ik ook!! hihi…

Nou de andere hoek op de bank is vrij, heb nog wel een goed boek voor je liefje, kom maar op… Maar jij gaat het weekend weer naar schaatsen…wil ik ook!

De 24ste ga ik ook nog iets leuks doen, met een vriendin. Wij houden regelmatig vriendinnendag, en die dag gaan we samen bonbons maken!! Eerst je klem vreten aan de chocolade en bonbons, dan ong 300 gr zelf maken, EN meenemen naar huis hahahah!!! Dus 2 keer kotsmisselijk van 1 keer betalen hahahaha!!!

IK meld me straks weer
Kussss

@Bep
Klinkt goed, vooral dat lekker nietsen. Ben ik dus ook maar mee begonnen, af en toe een wasje erin. Verwarming hoog, de zon komt er door dus lekker op de bank voor Discovery.

@Bloem
Kom uit noordoosten van Brabant.

@Turkijelover
Weeralarm? Alweer? In verband met gladheid of zo?

Heb je in ieder geval waar voor je geld Beps :wink: :stuck_out_tongue:

op weg naar het schaatsen kom ik langs jouw dorpje…maar ja…ben al zolang onderweg…je kan nog mee hoor, lekker mannen in strakke pakjes kieken, hihi

en marion, zo raar he, dat het weer in brabant zooooo anders kan zijn…hihihi

Marion,ja weeralarm er schijnt veel sneeuw te gaan vallen dus,nou ja eerst zien dan geloven.

Hier ook geen sneeuw nog. Benieuwd of het nog gaat komen.

@Bloem: hmm krijg ineens zin om in de sneeuw hout te gaan halen :smiley:

@Beps en Marion: lekker he dat nietsen. Hier nog zo één :nod: Ben nu die nieuwe witte thee aan het uitproberen, nog ff wennen.

@Beps: leuk zo’n chocoladedag en lekker ook :smiley:

Pff zag gister de eerste badkleding alweer in de winkel hangen :paranoid:

haha…ja bloem…zo kan je het ook bekijken…
let it snow zou ik zeggen…:smiley:

askim alweer weg…maar 't was veel leuker dan op school zitten…!!

Goedenmiddag.

Ook hier gelukkig niks geen sneeuw of mist. Heerlijk zonnetje schijnt hier naar binnen, zodat ik ook meteen zie, dat ik mijn ramen nodig moet wassen. :finger: :drool:

Ik hoop ook niet dat het nu nog komt, want ik hou helemaal niet van sneeuw en kou. Geef mij maar de zomer.

Gaaf Bep, dat het zo vet goed was! Kon je nog wel stil op je stoel blijven zitten?

Ik vind niksen ook zo zalig, maarja af en toe moet er wel eens wat gebeuren.

Nou dames, nikse nog een poosje en fijne avond nog! :wink:

Ff snel een berichtje van mij!!

Druk op mijn werk nu. en ook nog ziek!! Wat een luxe!!

Vanavond maar vroeg mijn bed in…

en wat dat weeralarm betreft voor morgen… GO AWAY!! IK HAAT SNEEUW!!!

X

Hihiihi Hier in gelderland is het ook zeer zonnig . IK heb nog geen sneeuw gezien en dat mag ook zo blijven.

De kans is groot dat ik dit jaar in de zomer weer niet naar Turkije kan :(:frowning:

@ besmile, das behoorlijk k*t…weet er alles van, ik doe er dan alles aan om toch te gaan…hihi…maar als het niet kan, is het flink balen…waarom zou je niet kunnen??

@ cyn, alweer ziek?? houdt het dan nooit op??
@ filiz, was het de moeite van het spijbelen waard??
@ de rest, bijna klaar, dan ga ik ook relaxen!! voetjes omhoog en oogies dicht!! hahaha

2x is teveel, sorry

@Bep: wat leuk zeg waar kun je dat doen?? Of stel ik een hel domme vraag.

Nou aangezien iedereen het over het weer heeft.
Hier scheen de zon de gehele dag eigenlijk en ik kom thuisvan mijn werk en zonnetje weg.
Nou morgen weer de nachtdienst in vrijdag er weer uit en zaterdag weer om 7 uur op het werk zijn workaholic he hahahaha.
Ach ja als er zieke zijn, waarom niet.

Groetjes jac

@cyn…beterschap meis…!!

@bloem…'t was 't zeker waard :wink:

@roanna…heerlijk zo dat niks doen…:smiley:

@dia…nu al de eerste badkleding…jeetje 't wordt ieder jaar eerder…!!

dadelijk lkkr eten…aardappels anders, snitzet en sla…zoo jammie jammie…