bahh…wat een sneeuw…en ik heb er gewoon in gevoetbalt…:S jak…
geef mij maar de turkse zon…:D:D
hoop idd in mei ook nog naar turkije ta gaan…toenet op msn met een vriendin gesproken uit amsterdam waarmee ik gewerkt heb toen…leek ons een leuk idee om samen te gaan…
dus ben benieuwd
hier geen sneeuw…gelukkig maar…wel van die ijskoude regen toen ik naar huis fietste…
zit er ff doorheen, ga slapen, leuke dingen in het vooruitzicht, maar ben zoo moe…lekker slapen dus.
vruchten muesli met vruchtenyoghurt is echt niet lekker,doe het normaal altijd met gewone yoghurt, maar die is over de datum, maar dit… brr…gauw wegstouwen en straks normale yoghurt kopen hihi…
lekker leuk om te weten he :D??
Filiz,lekker vrij nemen en gezellig met je vriend op de msn.Ik kan op het werk op msn,mag wel niet,maar ja soms kan ik het niet laten.Mijn vriend zit nu in zijn laatste leger week en is erg druk dus helaas moeten we het met de weekenden doen,maar nog ff volhouden dan is hij klaar.
@ beps…wij willen uitgebreid verslag!!
@ filiz, foei…vriendje boven de school…tutututttt…
@ diamond, nog sollicitatie’s lopen??
@ turkije lover, nog een week?? das helemaal nix!!
hier alles wit en rijperig en sneeuwig enzo…ik wil in de sneeuw banjeren met een donkere kanjer en elkaar dan zo inpepperen met sneeuw en dan sneeuwengeltjes maken en daarna bij een haardvuurtje kruipen met de handjes rond een kop chocomel en elkaar dan zo rozig aankijken en…:wub:
:dope: Wat een avond!!:dope:
Jim is een houte hark, daar begin ik mee, wat een klaas!!!
We zaten op de EERSTE rij. alle beenruimte en geen nekkramp…FANTASTISCH!!! Je ziet dan alles, als ze naar elkaar glimlachen, een kleine tip geven ff iets missen en balen of (zoals Jim dus) ze in een dansje de PASSEN STAAN TE TELEN!!! zo wat een figuur!
Maar goed, giga genoten, echt uit het plaatje over de talenten op zowel zang als acteer gebied!! Btje laat naar bed, en vroeg eruit, maar nog bruisend van energie van gisteravond:unibrow: :beef:
Nou eerst eens ffen bijlezen, maar we zien wel verder dan.
Tot straks:thumbsup:
Nee niets gehoord…maar ook nog steeds geen haast. De eventuele baan hier is van de baan hihi! Er was nog een derde dame hier, voor 1 middag, en die werkt hier al 4-5 jaar… weet nou niet of ik droevig of blij moet zijn…
Blijf rustig doorgaan met solliciteren dus… of niet…
Zo dan , kijg een prima salaris mett deze uren, meer dan ik nodig heb dus waarom meer werken???
zoo lkkr thuis al…
nu op vriend w88…dan wel nog wat voor school doen…maar geloof me doe thuis in 1 uur meer dan dat ik 4 uur nog op school had gezeten…
@turkije lover…ja lkkr he de laatste week:D…zo naar uitgekeken en nu is ie er…!!
@bloem…een sneeuwbal in je oog krijgen…ziek worden van met je rug in de sneeuw liggen…je mond verbranden door de te warme chocomel…en vervolgens hout moeten halen voor de openhaard…
Goede middag meiden!
Sneeuw??? Hier nog niets te zien alleen maar mist. Vind het wel koud, zelfs binnen krijg ik het niet warm maar dat zal wel aan mij liggen.
@Beps
Een vette avond dus bij Grease, en zo hoort het ook.