Zoooooooo deel 17 alweer. En wat is er weer veel gebeurd bij Bloem. Inderdaad super Bloem!!! Je hebt groot gelijk. Gaan, zolang je het nog kan doen.
**Ik ben ook nog zoekende voor het najaar, maar wacht ook wel ff op leuke aanbiedingen tegen die tijd. Ik weet alleen al wel, dat het dan geen Turkije wordt, maar dat maakt mij ook niet zoveel uit, als het er maar warm is. **
nee zit al weken te broeden op mn vakantie, dus als de kogel dan door de kerk is, is het gewoon een kwestie van eindelijk op jaā¦bevestigen te drukken en het is geregeltā¦hihi
en zoals gezegdā¦ik leef voor mn vakantieās, das de enige reden om te werken hahahaaa (owh ja en een beetje eten tussendoor)
@Bloem, je hebt helemaal gelijk meis. Pakken wat je pakken kunt en genieten wat er te genieten valt. En het is juist een sport om zo goedkoop mogelijk uit te zijn.
Ik leef ook van vakantie naar vakantie. Kijk er ook weer erg naar uit. @Bep, geniet maar bij Grease. Lekkere muziek. Veel plezier. @Roanna, waar je ook ter wereld naar toe gaat, overal is wel weer iets waar je van genieten kunt.
Ik ga nu snel koken, want ik moet om 19.15 uuur alweer op school zijn voor de vergadering.
Vandaag lekker gewerkt, zodadelijk eten bij paps en mams. Enā¦vandaag alweer drie uitzendburoās die mān cv op internet hadden gezien. Hihi gaat goed!!
WOW :retard: Deel 17 alweer ?!?! Proficiat aan iedereen! Op naar deel 18 hehe
Nou, meiden, heb het al erg druk gehad, mams geholpen met de strijk, leek wel voor een heel leger ! Maar iedereen vraagt zoveel van haar dat ze bijna geen tijd heeft voor haar eigen werk, daarom heb ik voorgesteld haar vandaag te helpen met de strijk, zodat die erdoor is. Alles is klaar nu, en mams happy en met 2 strijken is leuker dan alleen !
Ik heb voor de rest nog niets bijgelezen⦠Sorry daarvoor maar LOVE U ALL !
@bloem
Jij wilt natuurlijk alvast dromen van je mooie vakanties!
Top hoor, dat je ook voor Turkije geboekt hebt. Eerst dacht je dat je helemaal niet zou gaan en nu ga je 2x voordat je naar Nepal vertrekt.
heerlijkā¦eigen macht eerstā¦ik doe gewoon waar ik zin in heb!! hahaha, dan maar geen eigen huis, eigen auto, tv of bed of nieuwe kleren, hahahaa, of bellen ofzo, hahahaaā¦its all about the prioritiesā¦
zie nu trouwens wel de rekeningen, ze willen al meteen een flink bedrag als aanbetaling hebben,ā¦slik! hahahaa
nee, Z. niets meer van gezien of gehoordā¦ga het ook niet vragen, lekker belangrijk maar niet heus. heb idd meteen een mail gestuurd naar die turkse vriend, kan hem niet sms-en want hij zit in UK, hopelijk leest ie mn mail snelā¦duurt nog wel lang hoor, halleeejuzzzsssss nog 4 maanden, nou jaā¦we tellen allemaal samen af! hahaha
Voor je het weet is het zover Bloem en sta je weer lekker om schiphol om te vertrekken heerlijk hoor.Ik hoop ook nog te gaan in mei maar dat wordt waarschijnlijk een last minuteā¦