Tea Time 17!!

Zoooooooo deel 17 alweer. En wat is er weer veel gebeurd bij Bloem. Inderdaad super Bloem!!! :thumbsup: Je hebt groot gelijk. Gaan, zolang je het nog kan doen.

**Ik ben ook nog zoekende voor het najaar, maar wacht ook wel ff op leuke aanbiedingen tegen die tijd. Ik weet alleen al wel, dat het dan geen Turkije wordt, maar dat maakt mij ook niet zoveel uit, als het er maar warm is. :stuck_out_tongue: :cool: **

@marion…zeker hard aan het aftellen…:Dheb dr zo een zin in!!

liefs

we tellen allemaal af!! hahaha

nee zit al weken te broeden op mn vakantie, dus als de kogel dan door de kerk is, is het gewoon een kwestie van eindelijk op ja…bevestigen te drukken en het is geregelt…hihi
en zoals gezegd…ik leef voor mn vakantie’s, das de enige reden om te werken hahahaaa (owh ja en een beetje eten tussendoor)

Jaja eten en vakantie…ik mis nog wel wat hoor :wink:

Eten aan het klaar maken, en op tijd naar amsterdam…heb er zin in!!!

veel plezier beppie…!!

Top Bloem,dus de kogel is door de kerk heerlijk hoor!!! En nu nog meer overuren draaien hhiii.

Beppie veel plezier vanavond

*@ Bep: S(w)ingse vanavond. Gooi je haar maar los en geniet ervan !! :wink: *

beps veeeeeelll plezieeeeerrr!!

Het gaat hier wel erg hard zeg. Alweer 17.

@Bloem, je hebt helemaal gelijk meis. Pakken wat je pakken kunt en genieten wat er te genieten valt. En het is juist een sport om zo goedkoop mogelijk uit te zijn.
Ik leef ook van vakantie naar vakantie. Kijk er ook weer erg naar uit.
@Bep, geniet maar bij Grease. Lekkere muziek. Veel plezier.
@Roanna, waar je ook ter wereld naar toe gaat, overal is wel weer iets waar je van genieten kunt.

Ik ga nu snel koken, want ik moet om 19.15 uuur alweer op school zijn voor de vergadering.

Nog 11 dagen te gaan.:wub:

Fijne avond allemaal.

oke een half dagje niet geweest en deel 17 alweer.
Mooi hoor
@ beppie veel plezier!!!

Zo nu eerst even bijlezen

Hallo dames,

Deel 17 alweer :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Dat doen we goed met ons cluppie!

Vandaag lekker gewerkt, zodadelijk eten bij paps en mams. En…vandaag alweer drie uitzendburo’s die m’n cv op internet hadden gezien. Hihi gaat goed!!

@Beps: jij veel plezier vanavond! Genieten!!

WOW :retard: Deel 17 alweer ?!?! Proficiat aan iedereen! Op naar deel 18 :smiley: hehe

Nou, meiden, heb het al erg druk gehad, mams geholpen met de strijk, leek wel voor een heel leger ! Maar iedereen vraagt zoveel van haar dat ze bijna geen tijd heeft voor haar eigen werk, daarom heb ik voorgesteld haar vandaag te helpen met de strijk, zodat die erdoor is. Alles is klaar nu, en mams happy :smiley: en met 2 strijken is leuker dan alleen !

Ik heb voor de rest nog niets bijgelezen… Sorry daarvoor maar LOVE U ALL !

een beetje de ideale dochter uithangen He?? :wink: ze zal er wel blij mee geweest zijn!! ik val bijna in slaaaappppzzzz

@bloem
Jij wilt natuurlijk alvast dromen van je mooie vakanties!
Top hoor, dat je ook voor Turkije geboekt hebt. Eerst dacht je dat je helemaal niet zou gaan en nu ga je 2x voordat je naar Nepal vertrekt.

heerlijk…eigen macht eerst…ik doe gewoon waar ik zin in heb!! hahaha, dan maar geen eigen huis, eigen auto, tv of bed of nieuwe kleren, hahahaa, of bellen ofzo, hahahaa…its all about the priorities…

zie nu trouwens wel de rekeningen, ze willen al meteen een flink bedrag als aanbetaling hebben,…slik! hahahaa

@bloem
Heb je Z. eigenlijk nog ontmoet?
En hoe vind je turkse vriend het dat je toch naar Gumbet komt.

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van deel 17!!!

nee, Z. niets meer van gezien of gehoord…ga het ook niet vragen, lekker belangrijk maar niet heus. heb idd meteen een mail gestuurd naar die turkse vriend, kan hem niet sms-en want hij zit in UK, hopelijk leest ie mn mail snel…duurt nog wel lang hoor, halleeejuzzzsssss nog 4 maanden, nou ja…we tellen allemaal samen af! hahaha

Voor je het weet is het zover Bloem en sta je weer lekker om schiphol om te vertrekken heerlijk hoor.Ik hoop ook nog te gaan in mei maar dat wordt waarschijnlijk een last minute…