@Bloem, I love men too!!!
@Marion, leuk Barcelona!!! Echt super stad, zeker 1 van mijn favoriet!!
Sorry girls, weer aan het werk, en nog steeds ziek!!!
x
@Bloem, I love men too!!!
@Marion, leuk Barcelona!!! Echt super stad, zeker 1 van mijn favoriet!!
Sorry girls, weer aan het werk, en nog steeds ziek!!!
x
@Bloem: dat is snel ! Hehe, ik hang hier ook nog altijd rond, tot ergernis van beps
nou, het is bijna valentijn, gaan met die banaan ! ![]()
@Beps: al weer records verbroken ? ![]()
@Turkije-lover: ik ga ervan profiteren om te leren, alhoewel ik hier nu en dan ben, ik neem 10 min pauze en dan ga ik ervoor, cursus is overgeschreven ! En sneeuw vind ik niet zo leuk, ik heb er koude voeten van, als de sneeuw smelt, plakt die overal in, bah ! Het is leuk zolang je niet naar buiten moet ![]()
Nou hier op me werk zijn er mensen die er anders over denken,zitten nu al te stessen wanneer het gaat sneeuwen,houden de buienradar in de gaten en kunnen niet wachten tot ze dan naar buiten kunnen als het eenmaal zover is:biggrin:.Wel lachwekkend hoor.Ik ben lopend naar het werk,dus waarschijnlijk mag ik er om 4 uur door…
hier sneeuwt het flink
komt wel naar het noorden toe
en sevvy, ja ach, tis ineens rustig hier, ben het niet meer gewend, dus kan ik lekker jullie stalken
oh en beps…je hebt mail hoor!!
Het is -2°C, de grond ligt vol met sneeuw en het heeft er juist ook op geregend, euh… Glad ?
bbrrrr
hier waait het sneeuw zeg maar.,…wit witter witst!!
ben benieuwd of er nog wat ligt tegen de tijd dat ik naar huis mag…we zien het wel!! morgen weer warm weer hahaha
@Bloemmie: Ja msn doet het niet he, zie ik ook niet dat ik mail heb hihi
Hier nog steeds geen vlok te zien… Ga me zo maar een s aankleden, is ook nog steeds niet gebeurt dus…ben een btje aan het luiwammessen! Heerlijk zo’n morgen dus
Hier begint het nu zachtjes te sneeuwen.
Beppie,als je msn het niet doet kan je toch wel je mail checken??
:lol:
goeiemorguhh,
Hier al ook al een behoorlijk pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds hard. Ga vandaag maar weer eens behangen. Was ik nog niet helemaal mee klaar.
ppfff…hoeveel sneeuw kan er in 1 dag vallen he??
sodejus!!
marion…bij jou nu ook?? hahahaa
owh…enuhmmmm had ik al gezegd…mannen: i love them!! hahahaaa :biggrin:
Ja Bloem dat had je al gezegd hahahaha,maar je maakt ons wel nieuwsgierig,zijn er nieuwe ontwikkelingen??:unibrow:
Rieneke,alvast heel veel plezier en succes met je stage in Istanbul,zag net dat je morgen vertrekt.
@Sev: Duhh tuurlijk check ik me mail hihi!!!
Ga nu te werk, sneeuw alarm is in Almere aangekomen, dus ik ga maar op tijd weg hihi!
Hier nog altijd geen sneeuw. Maar wel kouddd. Dus de verwarming lekker hoog, kopje koffie, koekjes en Turkse muziek en ik kom vandaag prima door :king:
hihi…
bloem
volgens mij was dit niet voor mij :lol:
@ turkije fan, brrr…koud koud hier!! geen sneeuw, maar weer een of ander weer alarm ofzo…echt
vanmorgen was het -1
ik zie hier nog geen sneeuw.
Geloof het of niet, maar de regen vliegt nu momenteel met bakken uit de lucht en het vriest nog steeds !
Hallo,
Hier ook nog geen sneeuw en echt koud is het ook niet moet ik jullie zeggen.
Dus bij mij kant van de veluwe geen sneeuw.
Groetjes jac
@ turkije fan, je had het over het weer…dus ik denk, ff een brabant-weer-up-date
inmiddels ligt er 15 cm hier…
@Bloem
Zitten dit keer dus WEL in hetzelfde brabant, sneeuwt hier ook al een poos en er ligt inmiddels al een aardig pakkie tegen de achterdeur aan gewaaid. Mooi werkje voor hub zometeen…stoep sneeuwvrij maken ![]()
Nieuwe Barca-outfit voor J.? Hij zweert bij Ajax!
@Turkijelover
Is echt te kort ja, 1 dag Barcelona. Maar heb je altijd een reden om terug te gaan toch?
@Dia
Goed bekeken meid, de verwarming op stand ‘hoog’ en lekker binnen blijven, doe ik ook.
@Beps
Rij voorzichtig!
Alle anderen die de weg op moeten ook trouwens!!