@diamond: klinkt erg goed!
Dat is het ook!! ![]()
@diamond: Hij was er vanavond niet
@diamond: dat is het belangrijkste toch!!!
@Linda: ik was al benieuwd hoe het gegaan was. Jammer dat hij er niet was. Toch maar reageren dan?
@diamond: nog effe goed over nadenken, vind het toch best wel eng
Ja uh dames, waar gaat dit over? :paranoid:
@roanna: gaat over een hele leuke jongen
Dat dacht ik ook al :wub: Ben je verliefd dan Linda ? Vertel, vertel.
Vind m wel heel erg leuk ja
Ohhhh. Nou erop af dan!!! Wie nie waagt, wie nie wint.:unibrow:
@roanna: zie m normaal 1 keer per week, maar vanavond was hij er niet
Ow, jammer dan. Weet hij het ook? Dat je 'm leuk vindt? ![]()
@ Dia: Had je mijn vraag nog gelezen bij “meeting”? Hoe jij gaat, als je gaat?
@roanna: nee, hij weet het niet, zit bij mij in de loopgroep
Jeetje, wel spannend dan Linda. Maarja, je moet het 'm op de ene of andere manier dan wel even laten merken.
:lol:
@roanna: ben daar al hard over aan het nadenken
Oke!
Laat het wel even hier weten he?
Ik ga nu maar slapen. Morgen weer werken en daarna weer even op controle voor mezelf naar het ziekenhuis, dus. Voor jou denk ik ook weer een lange dag met koopavond?
Truste allemaal. ![]()
@roanna: ja ga ook slapen morgen idd een lange dag, succes morgen im het ziekenhuis. Ja als er nieuws is laat ik het zeker weten, ga vannacht maar lekker over hem dromen haha
goede morgguhhh!!
tis al licht en de vogeltjes fluiten…
@ beps…hoestie nu??
@diamond, klinkt a-so-ciaal jammie jammerde jam jam
@ linda, hem gewoon aanstoten en zeggen: je hoeft niet telkens voor me weg te rennen hoor…:unibrow:
@ de rest…waar zijn jullie??? hahhaaaa
ppffff…vanaf nu tot zaterdagavond laat staat alles helemaal rammievol gepland…heb dr zin an…NOT!!
Goedenmorgen
Nou de puber is gepakt…en daar is alles mee gezegt. Hij is weggegaan…komt vanmiddag met die collega met bus zn spullen halen, en … ik zie je wel wanneer ik je zie…
Nou ik krijg bijna een hekel aan dat joch… Je geeft ze van alles, de ruimte je huis, je spullen je hart maar dat is blijkbaar niet genoeg:frown:
Nou goed, nu eerst ikke en mn lijf…dat gaat, maar ze heeft het goed te pakken gehad… En dan ‘mag’ ik morgen weer…
Jullie horen me vandaag nog wel(lekker ego mag wel een keertje toch?!?)