Tea Time 17!!

Kijk dat bedoel ik dus Sev, nog meer voordelen met jou als schoonzus…

hahahahahahaha ok dan :smiley:

Zo is iedereen ineens eten ofzo??
Ik eet kip, maar dan volwassen zeg maar…geen patat en appelmoes erbij, maar broccoli tomaat champignons en uien. Dat samen met een kaassaus en krieltjes door elkaar husselen en jammie!!!

En jullie dan??
Komt er vandaag nog een deel 18?? Worden we eindelijk volwassen…MOEHAHAHAHAHA

@Bep: Ik was er net wel hoor. Was even op MEETING plaza :biggrin: om ff wat te melden.

Ik ga nu ff samen met manneke slaapkamer verder inrichten. Zijn vanmiddag na mijn werk even naar KwanH geweest en heb daar mooie overgordijnen besteld en had geluk, dat het maken in de prijs zat. Ik kan namelijk niet zelf “naaien”. :stuck_out_tongue: Alleen het duurtd 6 weken. Pfffffff moet ik weer langer wachten, eer ik naar mijn eigen nestje kan.

Jaaaa ik was eten ! Boterhammetjes met beleg en soep ! Smaakt het beste als je ziek bent !

Halen we deel 18 nog ?

Mmmmm… nog 95 te gaan.

Hallo allemaal, alles goed hier. Ik heb geboekt vandaag dus ik kan ook eindelijk in het lijstje.

***Turkijelover: 23 februari - Istanbul:TURKEY:
***Marion: 23 februari - Roompot Beach Resort in Kamperland
Turkije-fan: 27 februari -Turkije
Summa: 9 maart - Antalya
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN

Nou ik weet het niet of we het halen.
Maar ja ik zeg nooit nooit natuurlijk.

Kom straks weer kijken nu eerst weer eventjes alle vakantiesites af.

Groetjes

ondertussen nog 90…ongeveer

@Roanna balen is dat he, die wachttijden… Ach ja, maar daarna is het ook een klein paleisje nu ja, jullie paleisje!

@Sev: Bammetjes vind ik altijd lekker, vooral witte met boter en pindakaas… of bruine, zwaar gepitterieseerd met kaas…HMMMM

Pindakaas :drugged: naar wat smaakt dat ? pinda’s ? Heb ik nu nog nooit van mn leven gegeten, ik weet dat jullie er dol op zijn, ooit een keer in de winkel zien liggen, ziet er zo mosterdachtig uit :paranoid: Geef mij maar preparé, vleessalade of iets anders hihi of mmmmmm choco !

Het smaakt idd naar pinda’s zoute pinda’s…maar preparé(file americain bij ons) Jammie!!! Maak het eens met selder erin, een uitje en dan mengen…HMMMMMMM zaligggg Choco ja ook, maar dan met hazelnoot hihihihi

Ik dacht ga even helpen dit deel vol te maken, maar waar is iedereen toch?

@ cyn, ja heee…je broer is al bezet, waardoor dengel je hem dan voor sevvy’s (en mijn) neus???
@ beps, ik zit aan de rooje curry met rijst, uit de maggi van de appie…erg lekker, beetje duur, precies geneog (eerst 3/4 zak kroepoek leegeten) en in het voordeel kan het best…goed voor jezelf zorgen toch??
@ sevvy, zo raar, dat onze zuiderburen, de belgen, gewoon niet weten wat pindakaas is…geef je je adres, dan mail ik een potje van de beste, hahhaaa…en nee geen mosterd, meer pindaboter ofzo en het smaakt ook naar kaas hoor, een beetje dan…

uhm…zoveel heb ik niet gemist tijdens mijn mega siesta…denk dta ik straks weer verder ga eten…hihi…maar moest toch eten (21.00 uur…hihihi)

kut!! en tijdens het laatste happie flikkert er een hapje rooje curry saus van mn lepel…op mn toetsenbord…getver!!

Pfff ff uitbuiken hoor. Net terug van een etentje met de dames van m’n werk. Was erg lekker en gezellig. En die tartufo aan het einde…had ik beter niet meer kunnen nemen :so:

Gatver dus je kan gaan poetsen bloem :disgust:

@diamond: fijn te horen dat je het gezellig hebt gehad, wat is tartufo?

idd…tartufo…ik ken wel tartuffle…das de naam van een heel lief konijntje van een vriendin…
hoe smaakt tartufo vanaf een toetsenbord…hehe??

ik vrees dat die van mij tot in lengte van dagen blijft plakken enzo…

@ mierre, wazzup??

@bloem: ben gelukkig niet de enige die niet weet wat tartufo is

Haha tartufo is een Italiaans toetje. Het is een chocolade ijsbol met slagroom en chocola. Lekkerrrrrr en ontelbaar veel calorieen. Maar whatever, ik heb ervan genoten :smiley: