Tea Time 17!!

Goedenmorgen,

Zo laatste dagje van de werkweek voor mij,vanaf morgen een heerlijk weekje Istanbul.:wub:

Bloem,druk druk druk dus hoop dat het wel leuke dingen zijn,alhoewel je schrijft dat je er geen zin in heb dus …:tongue:

Beppie,Laat de puber even voor wat hij is en ga lekker aan jezelf denken dat heb je wel verdiend.

Linda,lekker gedroomd???

@turkije-lover: ja zeker, nu maar hopen dat het werkelijkheid wordt.

Ik ga werken moet tot 21uur spreek jullie vanavond weer.

werk ze allemaal!!
studeer ze!!
en allemaal een fijne dag!

@turkije lover
Heel veel plezier in Istanbul.

@linda
Spannend!!!

@bep
Blijft lastig een puber met puberstreken.
Misschien is een beetjes rust verstandig, hij neemt vast wel weer contact op. Straks ziet hij wel in dat jullie het beste met hem voor hebben.

Hey girls!!!

Zo ook weer wakker… Slecht geslapen trouwens!!! Zodirect naar het ziekenhuis, voor mijn handje!! Hoop echt zo dat ze met een “oplossing” komen!!!

Ben nu ff wat liedjes aan het downloaden voor op mijn telefoontje… Maar alle nummers lijken het wel niet te doen op mijn telefoon!!

Sorry voor het ego’tje maar ik ga weer ff verder!!

x

Morning ladies

Pff beetje verstoord nachtje. Om half vijf ging de telefoon, de meldkamer dat het alarm op het werk van m’n vriend af ging. Jeetje schrok me een ongeluk zo midden in de nacht. En het leuke was ook nog dat hij erheen moest om het alarm opnieuw in te schakelen!

@Linda: spannend, spannend, spannend!! Hoop echt er iets leuks uit komt. :thumbsup:

@Roanna: ik ga dan ook met de trein vanuit Hengelo, overstappen in Zutphen en dan stap jij in Apeldoorn in? Reizen we gezellig het laatste stuk samen.

@Bloem: pff sterkte met je strakke planning deze dagen :wacko:

@Beps: bah wat een naar gedoe zo. Kan het me voorstellen dat je het nu even helemaal hebt gehad met die jongen!

@Turkije lover: succes nog vandaag en dan Istanbul!!!

@Cyn: sterkte in het ziekenhuis!!

Goeiemorgen !!!

Zo, ikke ook weer van de partij ! Voel me al stukken beter dan gisteren, alleen nog snel moe !

@Cyn: succes met je pootje !

@Beps: geniet nu maar eens lekker hoor !

@Dia: das minder ! Heb je al nieuws van het gesprek ?

Zo, ik zie net dat ik nog 38 berichten moet gaan en dan heb ik er 5000 al !

Kent iemand Facebox en zoja, zijn jullie lid ?

wattuh?? facebox??
noperdenopnop…

Haha ja bloem, das zo een site waar je een profiel kan hebben en dan blogs kan opzetten en zo, vrienden leren kennen enz…

pppffff
msn, hyves, facebox, tag
ik word gek van die rotzooi, doe echt alleen msn…snap dr de ballen allemaal van…hihih
alsof de verslaving nog niet groot genoeg is…

@Bloem: jaaa snap er ook niets van, heb me lid gemaakt, maar ik weet niet wat ik er mee moet… Ben echt niet handig is zo een ding. Het enige wat ik wel nog leuk vind is zo een Blog, maar ja, dan moet je wel dagelijks wat te vertellen hebben en dat doe ik dan meestal hier :smiley:

Goedemorgen dames.

Ik heb niets te melden, dan dat ik ff Bep een hart onder de riem wil steken. Bep, hou je haaks. :wink: I pray for you.

@ Dia.: Ik heb je even een pb gestuurd i.v.m. treinen.

Fijne dag allemaal, wat jullie ook moeten/willen gaan doen. :thumbsup:

Voor jou ook een fijne dag Roanna !

Vinden jullie ook niet dat het hier stil is ? Zo komen we nooit aan deel 18 ! :drugged:

Hey dames,

Nu dat jullie over van die sites aan het praten zijn…
Ik heb op de radio iets gehoord van secondlive.com, iets van een virtuele wereld of zo… en daar zou dit weekend een party van Q-mus** zijn???

Heeft iemand hier al iets van gehoord? Of kent iemand dit?

X Summa

@Summa: nog nx van gehoord. Zal meteen eens kijken bij Q-music op hun website !

@ sev: Ik ben wel benieuwd heb ook al even gekeken, maar je moet dat programma downloaden en dat doe ik hier op werk best niet… :paranoid:
Zal iets voor vanavond worden…

X Summa

Second Life is een virtuele wereld waar je een ‘tweede leven’ kan opstarten. Je kan er je eigen personage ontwerpen en ermee rondwandelen. Je mag zelf kiezen hoe je eruit ziet en welk beroep je uitoefent. Je kan er grond kopen, bedrijven opstarten, chatten met andere bewoners, feesten, winkelen, enz. Second Life heeft ook z’n eigen munteenheid: Linden Dollars. Voor 3,5 euro kan je ongeveer 1.000 Linden Dollars kopen. Je bent niet verplicht geld uit te geven in Second Life. Je kan er ook op ontdekking gaan zonder geld uit te geven.
Om onze eerste virtuele Q-party bij te wonen, volg dan deze vijf stappen.

Hmhmz als je echt actief wil meedoen in dat virtuele leven moet je al gaan betalen :s klonk leuk maar betalen doe ik niet hoor !

@ summa…wederom…???
hahahaaa
ik probeer een manier te vinden om een fansite te bouwen voor denny morrison, maar ikke ben zo knullig daarin, heb niet de tijd om goed te zoeken naar een werkbaar, makkelijk programma…iemand ideetjes??

@ sev, ikzelf zit op web-log.nl
Allicht dat er ook een belgische variant is…?