Tea Time 17!!

@Jac: zo, dat is al wat beter nieuws natuurlijk. Jammer dat hij ieder jaar moet geopereerd worden. Pfff, kan je niet voorstellen gewoon… en ja, dat huisarrest zal wel wat lastig zijn, maar als hij er sterker door word, waarom niet hé ? Ik hoop dat alles goed blijft gaan in de toekomst. Sterkte !

Goodmorning ladies!!!

Ben er ook weer een keer!!!

@Filiz: Mocht je dit nog lezen: HEEL VEEL PLEZIER!!!

@llemaal, sorry meiden ik heb weer eens niet meegelezen, maar jullie schrijven ook zoveel :paranoid: Gisteren de brief van mijn askim ontvangen, zo lief!! Moest er helemaal van huilen:frown: Hij had er ook een foto bijgedaan :wub::wub: Echt zoooo mijn askim!!! Mis hem wel echt enorm, en nu ik dit zo zit te typen krijg ik weer tranen in mijn ogen!!

Vanmorgen een uur in de file gestaan, op stukje van 11 kilometer!! Echt niet normaal!!! Morgen naar het ziekenhuis, krijg een spalk voor mijn vinger… Nee het is dus nog steeds niet over!!

Nou meiden ik ben op mijn werk, was al te laat, dus ik ga maar aan de slag!!!
Sorry voor het egootje!!

Love ya all!!

@jac
Gelukkig weer een lichtpuntje, nu hopen dat het goed blijft gaan.

@linda
Wat een vreselijk bericht, hopelijk kunnen ze iets doen in Groningen

@bloem
Hoe kom je zo moe, heb je weer niet geslapen?

@bep
Succes bij de kraker, hopelijk helpt het.
Gelukkig weer een goed gesprek met de puber gehad!

@sev
Beterschap!

@cyn
Sterkte morgen in het ziekenhuis!

**it, mijn simon record is afgepakt, moet ik weer aan de bak, de vorige keer ben ik ook al bijna een uur bezig geweest :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

@MK: Goed is een groot woord, maar we spreken weer zeg maar… Hopelijk vanaaf of morgen wel een face-to-face gesprek…en dan kijk ik weer verder. We hopen nog steeds hem te kunnen helpen in de toekomst, als hij het toelaat. Zou het zo naar vinden hem ook als vriend te kunnen houden…

@MK: wie heeft je record afgepakt ?

@ mk, zit in een black hole…vreet energie…

@sev
Caroline

@bloem
Hoe kunnen we je daar weer uithalen???

@bep
Hopelijk gaat het ‘echte’ gesprek vanavond of morgen goed.
Zou idd zonde zijn als jullie met ruzie uit elkaar gaan.

@Bloemmie: Tegedraads draaien, dan overwin je het zwarte gat!!!

echt?? is het zo makkelijk?? had je dat niet ff eerder kunnen zeggen…:ninja:

Hihihihi…

Goeiemorgen :wink: Net weer wakker…

@Beps: hoest met de puber ?

@Sev: Geen idee, hij zit bij een collega waar hij mag blijven tot hij iets voor zichzelf heeft gevonden. Maar goed, dat kon hij eerst ook bij ons, tot hij zich niet meer aan regels hield. Deze collega is minder regels-gericht…maar als hij daar dezelfde puinhoop maakt als bij ons, dan is het daar ook vanzelf over… Ik hoop, en bid dat het daar goed gaat. Blijf het beste met hem voorhebben, al denkt hij van niet…

@Beps: ah, ooit komt hij tot inzicht …

Zo, deel…17 zit er dan ook alweer bijna op !

En sev gaat terug naar bed, juist medicatie genomen om goed uit te zieken, ik wil morgen weer de oude zijn ! :smiley: bah, ziek zijn is zo dom, zo een raar gevoel…

goedemiddag iedereen:)

Goeiemiddag !

pfoeee, kon ik maar mn askim NU meteen naar de maan schieten ! :delete:

Oh jeeh Sev… Dat klinkt niet echt positief!!!

x