@dia
Heel veel succes morgen, ik hoop dat het wat wordt.
@linda
Heb jij al iets gehoord?
Dia Heel veel succes morgen zal voor je
![]()
Christine,je weet wat ze zeggen he ‘alles went behalve een vent’:dope: Vreemd maar wel lekker
hahahahah
Ja nog 3 daagjes joehoeeeeee
Bedankt allemaal! Zal jullie morgen gelijk laten weten hoe het is gegaan. Ben eruit wat ik aan ga doen, geen zin in strak in pak. Dus een nette zwarte broek met zwart topje en roze vestje. Voel ik me tenminste prettig in.
Gelijk heb je Dia,als je je niet prettig voelt in bepaalde kleding dan is dat niks.Maar een zwarte broek is toch altijd goed???
@mk116: nee volgende week hoor ik meer, een vd twee personen die met wie ik een gesprek had is deze week met vakantie, volgende week gaan ze een selectie maken voor de tweede ronde.
@diamond: Iets aantrekken waar je jezelf prettig in voelt is het beste ja
Ook nog even een post met slecht nieuws van mijn kant, afgelopen zaterdag heb ik te horen gekregen dat mijn buurmeisje idd leukemie heeft, moet tot zeker medio volgende week in het ziekenhuis in groningen blijven
@ diamond succes morgen
Ik ga slapen ben best wel moe, spreek jullie morgen weer
truste!!
@bloem: dank je, jij ook
Goede avond allen!!
De carnaval zit er weer op. Ik ben zo blij…zo blij…:king::king:
In het dorp was het errug gezellig (J. had nog prijs voor het mooiste kostuum, hij was ridder). Helaas te kort want de mannen, en vooral die van mij :finger: , stonden te springen om naar de kroegentocht te gaan. Dus maar op pad met mijn harem, wagen volgeladen met lichtelijk aangeschoten mannen, op naar het dorp verderop. Vriendin zou misschien ook nog komen na het werk maar ze had jammer genoeg geen zin meer, te moe. Een uurtje of 6 rond gesjokt daar en had het toen wel gehad. De mannen, inmiddels dronken en erg dronken de auto in gebanjerd en richting huis maar weer. Hub ligt al te pitten, en ik kruip er zo ook maar in want morgen moeten we er weer vroeg uit. Moet met J. naar de GGZ, trouwens ook vandaag bericht gehad van het Radboud. Kunnen wss in juni terecht daar.
Truste!!!
@Dia
Succes morgen!!!
@Linda
Wat een vreselijk nieuws. Moet je toch niet aan denken dat je zoiets te horen krijgt. Hoop dat ze het kunnen behandelen. Sterkte!!
@Linda het ergste nieuws dat een mens kan krijgen…ziekte nemen ouders liever zelf opzich nemen! Ze kunnen gelukkig tegenwoordig veel, en ik heb al veel gehoord over kinderen die genezen zijn. Zet je hoop daarop, dan blijf je tenminste omhoog kijken
@Marion: Precies om die reden, stomdronken mensen, heb ik een hekel aan carnaval. Ik lust er wel 1, een keer flink doorzakken…oke, maar niet te vaak. Maar 3-4 dagen lang Zuipen, neeeheee
@Dia: Suc6 straks…
Ik ga zo te werk. Vanmiddag de chiropractor en dan zien we verder. Officieel een afspraak voor de avond, maar als ik dat niet red komt de puber zn spullen inpakken en een deel meenemen. Als ik wel ga dan doet hij dat morgen… Het “gesprek” ging goed(chat op msn)
Tot straks
mogguh
allemaal succes en sterkte
zag op het nieuws van die flat in istanbul…moest nu meteen aan rien denken, hihi…zag de 1e beelden en ik dacht: moet turkije zijn…raar
@ marion, klinkt een beetje alsof je mee moest om te bobben…niet echt attent, maar je bent er weer een jaar vanaf…
gaat er nog iemand ook vasten of alleen de lusten van carnaval en nie de lasten??
ikke ben een beetje dood, mn arm gaat omhoog, maar weet niet hoe…
De post komt binnen, kan aan de slag, tot straks…
ik zit hier echt te vechten om wakker te blijven/ worden…
een grote mist in mn hoofd en zwaarte in mn armen…
dit gaat een hele lange dag worden…:drugged:
Goeiemorgen allemaal !
@Diamond: véél succes ! ook ik duim voor je ! ![]()
@Beps: braaf zijn bij de chiropracter, ik duim ook voor jou lieverd ! ![]()
Zo, ik weet het nu ff niet meer, ben zo ziek als een hond, moe, duizelig en overal pijn
volgens mij opgelopen in het rusthuis vorige week op stage, daar hadden ze allemaal griep. Ikke straks terug de zetel in en nog wat slapen, moet helaas ook leren…
@Beps: succes bij de kraker. Eerst AU en daarna hopelijk opluchting!
@Dia: Ik duim voor je:thumbsup:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder heb ik goed nieuws: het jongetje is thuis, maar heeft een maand huisarrest en dat op jonge leeftijd he.
Nee hij mag niet naar buiten moet goed aansterken want hij heeft nog wel telkens koorts en er mogen enkel zijn ouders en zusjes bij hem en verder ook niemand. Hij is nu erg gevoelig voor virussen.
Maar elk jaar tot zijn 18de moet hij geopereerd worden.
Dus er zitten nog een hoop operaties aan te komen.
Maar deze en waarschijnlijk de aankomende zijn het zwaarst en daarna is het"routine" om maar zo te zeggen.
GRoetjes jac
@Beps: succes bij de kraker. Eerst AU en daarna hopelijk opluchting!
@Dia: Ik duim voor je:thumbsup:![]()
![]()
![]()
![]()
he ineens komt dat andere berichtje ook weer
raar hoor