Tea Time 17!!

@Cyn: ah pffoe, neej, maar gaat wel weer over ! Maar hij was daarnet op internet, en van het een kwam het ander (ik wilde ff enkele antwoorden eindelijk eens weten) nou ja, kwam er wat ruzie van…
Zei hij tegen me: askim, i go now if u can’t talk about something else, u not well, u need rest because u talk strange !
Mijn antwoord: het is niet omdat ik ziek ben, dat ik daarom niet kan denken ??!
Ah, heb het gelaten voor wat het was… Had er geen zin meer in, hij moest toch weg, heb hem zn gangetje laten gaan, hij zal hopelijk wel begrijpen dat ik zijn antwoord niet echt respecteer !

Goeiemiddag!

Nou ff een verslagje van vanochtend zoals beloofd :hihi: Het was een soort van kennismakingsgesprek, dus heel informeel, wel zo prettig. Gewoon eens kijken wie, wat, waar, waarom. Natuurlijk waren er meerdere kandidaten dus even afwachten. Eind van de week zou ik meer horen. Ben benieuwd!

@Dia: ik duim voor je meid ! Maar ze kiezen je zeker en vast! Jij bent een toppertje ! Wie wil nu niet zo iemand in zijn bedrijf ?

Goede middag allemaal!!
Bezoekje aan de GGZ zit erop. Niet te volgen daar, eerst moet er Ritalin bij, daarna alleen de medicijnen met een druppel verhogen. De reden … in april komt er een nieuwe psychiater die moet het maar regelen. In april terug in de eerste instantie. Later wordt het weer september. Bij problemen kunt u altijd bellen mevrouw. Hadden dit dus ook wel telefonisch kunnen vertellen. Kunnen gelukkig rond juni bij het Radboud terecht, redden ons tot die tijd wel.

@Beps
Drank is ook de reden dat ik een hekel aan de carnaval heb gekregen. Plus dat men dan meent dat alles moet kunnen en alles mag. Iemand die normaal niets tegen je zegt moet plotseling kussen, de ander vindt het leuk om konten te knijpen en liefst nog op andere plekken ook. Walgelijk gewoon.

Fijn dat je in ieder geval weer met de puber gesproken hebt. Een beetje afstand nemen is soms het beste. Vooral als de irritaties zich op blijven stapelen.
Succes bij de kraker!!

@Sev
Beterschap!!

@Jac
Dat is goed nieuws dat het jongetje zo snel naar huis mocht. Niets fijner dan gewoon thuis te zijn toch. En aansterken kan daar ook.

@Bloem
Nee moest niet mee om te bob-ben. Hub is het laatste jaar heel veel met een vriend uit geweest nadat zijn relatie over was. Had daar in het begin geen moeite mee omdat het voor vriend ook niet mee viel om na 14 jaar opnieuw te moeten beginnen. Maar op een gegeven moment liep voor mijn gevoel de spuigaten uit. Afspraak is nu ‘samen uit - samen thuis’. Vandaar dus dat ik mee ging.

@Cyn
Vervelend dat je vinger niet beter wordt. Hopelijk brengt de spalk wat verbetering.

@Mar: He vervelend dat het allemaal zo moeizaam moet gaan bij het GGZ!!!

@Sev, soms wil ik mijn askim ook weleens afschieten naar de maan… Kunnen ze mooi samen, krijgen we misschien wel korting!!

x

Sev,dat herken ik wel wat jij met je vriend heb ze kunnen soms zo eigenwijs zijn he …

@Cyn & turkijelover: ooh jaa, lekker eigenwijs, en soms kan ik er beter tegen dan anders ! Ze moeten gewoon eens doorhebben dat we niet altijd met ons voeten laten spelen !

Hallo daar terug van de kraker…:wacko: :paranoid:
Oke, alles op rij:
Ik mag nog MAAR 5-6 kopjes koffie per dag…:finger:
Mn nek is een probleem(maar dat wist ik al, heb wiphlash)
Tussen de schouderbladen zit een probleem(ik denk ik :teeth: )
En mn bekken staat scheef…(:tongue: )

Nou toen ging ze me behandelen:puke: resultaat: Hoofdpijn, pijn in mn rug en een gloeiende plek op mn onderrug…maar het gaat helpen zegt ze…

Zo dat was mn verslag nu jullie:

@Marion: Wat een toestand daar maar weer…of je niets beters te doen hebt…EN J voelt dit ook weer als een probleem…en dat er wat met hem aan de hand is…ik denk aan jullie

@Sev: Nogmaals, ga erheen, praat en neem een beslissing…zo gooi je een heel groot deel van je leven weg, terwijl er zoveel vissen in de zee zitten…

@Dia: We duimen voor je

Mag nu niet te lang zitten, dus kom straks wel weer langs…
Laterzzz:o

@Beps, en hoe was het??? Ik ga trouwens toch mee met de meeting!!! Kan ik je weer gek maken!!!

x

niet alleen ons bepske…:unibrow:

@Beps: hoe was het bij de kraker ? Hebben ze je kunnen kraken ? :wink:

ging iets niet goed, heb het aangepast…

@Beps: goed rusten hoor lieverd ! En ja, je hebt gelijk, alleen… Ik zie het nut er niet in om te gaan, als hij me dan weer geen antwoorden heeft, heeft het weinig zin natuurlijk en ben ik al mn geld kwijt. En ja, er zwemmen zoveel vissen in de zee, ben ik me meer en meer bewust van aan het komen. Alleen, ik zie hem zo graag, en ik weet dat hij me ook graag ziet… Daarom dat ik wil dat hij eerlijk tegen me is…

@Sev: Ik zie George Clooney ook graag, maar ach een mooi bord dat ist…
Hubbie daar in tegen houd ik elke dag in mn armen, en hij mij!!! Bedenk wat voor jou goed is NU en niet omdat het je gelukkig maakt daar!!!
Ik denk aan je lieverd…

@Beps: hehe je hebt gelijk. Weet je, ik verlang ook heel stilletjes achter een eigen leventje. Volgend jaar studeer ik af, ga ik werken en dan zou het ook leuk zijn mocht er iemand op je wachten als je thuis komt, die je kan vastpakken, samen leuke dingen doen. Ok, mn ouders zijn ook leuk hoor ! Hehe maar zelf een gezinnetje hebben zou ook leuk zijn…

Sev, ik ben het helemaal met je eens!!!

Ik baal er ook van dat askim zo ver weg zit, maar wil hem ook niet kwijt… Ken een hele lieve jongen op 20 minuten van mijn huis, en die “wil” wel wat met/van mij… Maar ik weet het niet… Askim is gewoon super lief/leuk :wub: :wub:

Nou ja we zien wel!!!

x

@Cyn: kunnen we mss samen een lieve leuke jongeman gaan zoeken dichter bij huis :smiley: zin in minimeeting ? hehe
Ah en terwijl ik dat zeg heb ik schuldgevoelens tegenover hem, tenslotte kan hij er ook deels niet aan doen, alhoewel hij soms tegenover bepaalde mensen wat meer ballen aan zijn lijf mag hebben ! En ik vind hem ook zo lief, maar soms moet je realistisch zijn en kijken of een toekomst samen is weggelegd, maar zolang hij niet veranderd van mening, dan zie ik geen toekomst samen. ja mss over 20 jaar, maar dan is het voor mij ook voorbij :stuck_out_tongue:

luister naar deze serial dater…het gaat om de persoon!! niet wat hij jou kan bieden of wat dan ook…die klik moet er zijn en blijven en zoiets kost tijd…

sevy, ga gewoon, je zult eeuwig spijt hebben als je de dingen niet goed persoonlijk uitgepraat hebt
@ cyn…pffff…ik zou jouw askim niet zomaar inruilen hoor…komt allemaal goed…

Sev en Cyn, ik kan me helemaal in jullie vinden heb deze problemen soms ook en dan denk ik ook ik zet er een punt achter,maar toch kan ik het niet.Iedereen heeft wel eens zijn ups en downs.Vrijdag zie ik hem weer en zijn we de hele week samen en dan wil ik hem toch ook wel een paar vragen stellen.

Bep,sterkte met alles je hebt nu misschien hoofdpijn van het kraken maar ik hoop dat je je morgen als herboren voelt.

@Bloem: Eens helemaal eens…MAAR…een giga klik en 4000 km ertussen dan echoot het zo in je hoofd als je die klik weer hoort…

@Meiden: Ga op je gevoel af…
@Cyn: Oke, ga ervoor
@Sev: Ga ervoor, en ik bedoel nu het uitpraten… En kijk dan verder. Geld dat je in een toekomst investeerd(of het nu betekend dat na die tijd het over is of juist niet!) is geen weggegooit geld. MAAR tijd die je voor de toekomst aparthoud, en er is geen toekomst das weggegooide tijd