je had toch hoop op die baan??
Is al weer van de baan hihihihih
Ze hebben de dame gevraagd die hier 1 middag in de week werkt. Zij zegt er een vaste baan voor op!!!
Ik ga wel weer verder zoeken dus
Goeie avond iedereen !
Ikke is terug en ben 2 BH’s , 1 truitje en 1 tshirt rijker geworden !!!
En dat tshirtje vond ik zo speciaal omdat er MNG opstaat (Turkse vliegtuigmaatschappij
hihi)
Ikke blij dus maar moe !
Jullie hebben aardig bijgekletst ! Maar love you all ! x
van de week lekker naar enschede om goed te shoppen. Zo vandaag begonnen om alvast 15 landen inclusief hotels, campings in mijn hoofd te krijgen. Jajaj is noodzakkelijk voor mijn stage.
Dus je bent goed geslaagd wat shoppen betreft,Sev,lekker he ff zo’n dagje ertussen door.
Ik naar het werk ook nog ff het centrum ingegaan,en bij me nichtje in de winkel hadden ze zwarte laarzen staan die nu waren afgeprijs van 130 voor 30 dus die kon ik niet laten staan:D
@ besmile
ben je nu weer terug verhuisd of stage-loop je nu nog steeds in het westen??
@Besmile: kom je ff op de koffie :so:
@Sev: ik heb ook zo’n MNG shirtje! Zijn leuk he! Alleen beginnen bij mij de glitters een beetje los te laten :tear:
@Beps: super dat je zo meedenkt! Ga eerst woensdag ff afwachten hoe het gaat lopen. Nu eerst ff bedenken wat ik gaat aan doen dan. Heb in ieder geval een gesprek met twee mannen :lol:
Nu eerst eten, straks nog weer ff hier
@ bloem ik ben weeeeeeeeeeeeeeeer terug in het Oosten.Het oh zo leuke oosten.
Ik ga tweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee keer naar enschede. Whiieee weer om te shoppppppppppppppppppppppen
*Zo, eindelijk thuis,wat een stressdag op het werk, zeg, maar…morgen lekker vrij!!! Joepieeeeeeee:teeth: :teeth: *
*@ Filiz, hier in Noordwijkerhout kunnen ze ook carnavallen, hoor, veel beter dan in Haarlem, dus laat je vriendin hier maar eens komen kijken. Maar het leukst is wel als je met een groepje bekenden bent. Ik denk dat er zaterdag met de optocht zeker wel 20.000 man op de been was, het was me een partij druk. Optocht was dan ook geweldig!!!:king: :king: *
@ Dia, succes met je sollicitatie, hoop dat het beter gaat dan bij mij.
@ Sev, leuk dat je leuke dingen gekocht hebt.
@ Besmile, succes met stampen
*Vanavond lekker met Crazymar en die andere Mar naar de tent, en dan morgen kroegentocht. *
Eerst ff een pizzaatje naar binnen werken, erg SAS, :mad: maar na de Carnaval gaan we wel serieus aan de lijn…
Alaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffff
ja
carnaval en SB…da match niet echt he??
hihihi…
kleine verandering. 24 februari zat vol. kreeg ik ff te horen toen ik al geboekt en betaald had :evil: nu vlieg ik dus de 27e heen
Filiz: 21 februari - Side:TURKEY:
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Marion: 23 februari - Roompot Beach Resort in Kamperland
Turkije-fan: 27 februari -Turkije
Summa: 9 maart - Antalya
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN
nou! lekker is dat!!
wordt steeds korter of niet??
nouja ik zou eerst van 24 februari tot 3 maart gaan, maar dat kon niet werd er gezegd.
maarja ik ga :unibrow: kom alleen wel heel erg laat aan op Antalya :frown:
iets langer dan 1 maand geleden zag ik mijn oma. ze vond dat ik weer eens moest mailen. de volgende dag had ik gemaild. ik had 1 regel geschreven en verder schreef ik dat ik niet wist wat ik moest schrijven. Daarna schreef ik nog dat ik wel wist wat ik wilde schrijven, maar dat zij dat niet wilde lezen/horen/zien. ik kreeg een mail terug dat ik hun wel erg nieuwsgierig maakte. ik mailde terug dat het over mn vriend ging en dat ik het erg jammer vind dat ze er niks over wilde weten/horen/zien.
ongeveer 2 weken geleden belde ze. ze zei tegen mn vader dat ik weer eens moest mailen hoe het met mn auto rijden ging. ik mailde niet. gister heeft ze dan zelf eerst een mail gestuurd, maar niet over mn vriend. ik heb net terug geantwoord en ik vroeg of ze 1 maat op MSN willen komen. dat ik ze iets wil laten zien. 1 maart zit ik bij mn vriend in Turkije en die gaat ze dus zien. ik denk dat ze echt gek word.
turkije-fan,
waarom accepteerd je oma niet dat jij gelukkig bent met een turkse jongen?
Heyo allemaal!!
Nou ik zit dus in Istanbul! Voor mn stage heb er al een paar werk dagen opzitten en ook al een katerdag, dus ik vermaak me hier prima!!
Woon 2 metrohaltes bij Taksim vandaan, ideaal!! Voel me hier echt alweer helemaal thuis. Maar ben verschrikkelijk moe en moet morgen weer werken, dus ik ga dr weer vandoor, wilde even zeggen dat alles goed is, Heb alleen wat problemen met mn internet hier… wordt hopelijk snel gefixed!
Hoop dat met jullie ook alles goed is, sorry heb geen tijd om alles te lezen en op te reageren, kan maar heel eventjes op internet
Hopelijk binnenkort weer langer.
Liefs Rieneke
Goede avond meiden, kom ook nog snel even op de thee, laat het flink afweten hier de laatste dagen.
Vandaag gewerkt, daarna na de pedicure en toen op de koffie bij vrienden.
Gisteren best gezellig gehad in het dorp, hebben het uit gehouden tot 19.30 en toen had J. het helemaal gehad. Moeders trouwens ook zo ongeveer. Nu morgen de kroegentocht nog, ben jammer genoeg weer de enigste vrouw die gaat, das minder. Maar we zien wel wat het gaat worden. Gelukkig de laatste dag dan hebben we het weer voor een jaar gehad.
@Rieneke
Fijn dat je het naar je zin hebt in Istanbul. Maar dat kan eigenlijk ook niet anders he. Is Turkije.
@Cristina
LEUK DAT JE ER WEER BENT!
Proficiat…nog even en je mag lekker auto rijden ipv fietsen.
@Beps
Is me wat met die tandarts/mondendinges. Niet te snappen dat die je altijd zo moeten pijnigen.
@carnavalsvierders
Veel plezier morgen.
@de rest
Jullie zijn ook lief hoor!
Verders weet ik het niet meer, ben moe en duik het bed in. Tot morgen!!!
Zo ffies snel…slechte nacht gehad, gepiekerd, last van mn rug(gelukkig morgen naar de chiroprakker hihi) en dus TE vroeg wakker…iedereen kijkt nu naar de tijd(6.15uur hihi) en ik zit al ruim een uur spelletjes te spelen EN heb een uur liggen woelen…
Zo douchen aankleden, naar het werk, dus ik meld me weer rond 8 uur plaatselijke tijd
Iedereen suc6 met het wakker worden en bereiken van de werkplek!
Goedemorgen allemaal,
Beps,ik keek inderdaad naar de tijd hahaha,je was er zeker vroeg bij.Balen zeg dat je een slechte nacht heb gehad hoop dat het met je rug snel weer beter gaat en dat chiroprakker:confused: helpt.
Rieneke veel succes nog in Istanbul,je vermaakt je daar prima lees ik zo alleen balen van het internet,maar als het goed is dat dat ook snel verholpen.Ik vertrek vrijdagavond naar Istanbul,zit in de wijk sulthanamet vlakbij de blauwe moskee…
Zo op het werk aangekomen, nu kan ik op iedereen reageren
@Rieneke: Zag dat je er al was op MSN!!! Geniet, werk maar goed, leer een hoop en kom goed getrained terug… Maar vooral GENIET!!!
@Marion: Oh gelukkig, jij vind het ook niet alles, dat carnaval. Ik ben natuurlijk van boven de rivieren, maar toch…
@Turkije Lover: Is een chiropractor(kraker in de volksmond genoemd) en ik hoop dat het gaat helpen…
@Bloemmie: heb je mail gehad, reageer straks wel oke
Tot straks allemaal