Tea Time 17!!

Beps,ik weet wel wat een chiropractor is,maar heb de verkeerde smiley erbij gezet hahahaha was iets te snel

Goeiemorgen !

Stralend mooie dag ! Alleen een beetje fris maar super !

@Rien: Leuk dat je het daar naar je zin hebt! zeker verder nog wat laten weten hoor als je internet terug gaat !

@Beps: sterkte met je rug, hoop dat het snel over gaat x

@Sev: Het duurt al tijden… Vanaf oktober eigenlijk… En n u ben ik het het zat dus ik ga morgen… Jullie/jij hoort het wel

Goedemorgen maar niet zo vroeg alles al die andere.
Heb al wel boodschapjes gedaan en nu relaxen en straks weer werken.

@Bep: mijn broer had het laatst ook last van de rug en moest ook naar de kraker.
Nu mocht hij niet veel cola en koffie drinken en moest 's morgens een plaats van koffie rooibos thee drinken.
Wat wervel ??? zat vast en kwam daardoor.
Raar he.
Maar goed hij is een paar keer gekraakt en minder koffie gaan drinken, maar hij zegt dat het helpt.
Wat zit een mens toch raar in elkaar he.
Bij mij was het ook zo, maar ik had last van mijn knie, maar werd in mijn rug gekraakt want je knie komt uit de rug??
Ik keek die vent aan zo van ben je wel goed hahahahahaha.
Maar ja heb er niet zoveel last van enkel met de kou enzo.
Maar ja zwakke knieen zit in de familie.

@ Rieneke: Leuk dat je het zo naar je zin hebt.

Iedereen een hele fijne dag!!!

Groetjes

owh owh OHW!!!
:biggrin:
ikke hoef pas om half 1 te beginnen dus ben echt net wakker…gaap…heerlijk zeg. zou nog wel verder hebben kunnen slapen want hing tot half 2 gisterennacht met iemand aan de phoon…hihi…

@beps, ik lees het wel
@rien…je webadres!! wij willen meelezen!! veel plezier en succes!!

@ de rest, we hebben weer wat actieviteit op het topic meeting…meer mensen die geinteresseerd zijn/ mee willen/ de datum is nu min of meer de 25e mrt geworden…maar alles kan nog veranderen…wie biedt meer??

jaja, uitslaper… Leuk persoon aan de telefoon???

Ik ben bijna klaar, nog leuker…hubbie heeft nachtdienst, dus die is lekker thuis als ik thuis kom… Nog steeds niets van de Puber gehoord…moet voor vrijdag wel, want de kaartjes voor de motorbeurs liggen bij ons hihihihihihiih de sukkel…

goede morgen…ja nog net :wink:

@beppie…wat vervelend van je rug…hopelijk gaat het snel beter!

@sev…hier idd ook lkkere stralende dag

gister leuke dag gehad…en nu nog zo veel te doen…
pff…eigelijk geen idee waar te beginnen…
moet nog dinegn voor school halen…nog ff na de stad…maar die is vast niet open ivm carnaval…maaar ik moet vanaaf de auto weg brengen voor apk…koffer inpakken…muziek op mp3 zetten:confused: :confused:
naja…niet zueren…tis voor een goed doel…ik ga eens aan de slag…

iedereen een fijne dag…xx

Rieneke heeft toch ook een site ? Rieneke leuk dat je het naar je zin hebt. Geniet er lekker van.

Zo vandaag maar weer verder met het stamen van de 15 landen. pfff

Goede morgen!!!
De laatste dag van de carnaval. Heb je mooi goed Beps, vind er idd niet veel meer aan.
Vanmiddag eerst nog even naar het kindercarnaval hier in het dorp, kan wel leuk worden. Daarna J. naar opa en oma brengen en dan nog naar de kroegentocht in een groter dorp verderop. En dan hebben we het gelukkig gehad … ALAAF!!!

@Beps
Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen, en dan ook nog last van je rug. Zul je net zien dat die rug het meeste opspeelt in je gemakkelijkste slaaphouding. Hoop dat die prakker morgen wat verlichting kan brengen.

@Sev
Hoe is het met je pols?

@Filiz
Is zeker voor een goed doel!! Hoe was de carvaval in het limburgse?

@Marion: beter dan zondag, maar ik voel hem nog steeds als ik een deur wil opendoen, trui wil aantrekken, gewoon steun op die hand, … maar zolang ik er geen kloppingen in voel, ben ik al blij :wink:

O ja, vanmiddag maak ik : BAKLAVA !!!

@Filiz
Eindelijk is het dan zover … weer bijna samen … spannend!!!
Mag niet vergeten je een fijne tijd te wensen, heb je namelijk zoooooo verdiend.

:turkey: HEEL VEEL PLEZIER IN TURKIJE :turkey:
MAAR VOORAL
:wub: GENIET VAN ELKAAR :wub:

@ filiz, heel veel plezier!!
wij willen uitgebreid verslag als je terug bent…

heeft iemand het adres van die site van rien…weet dat ie destijds nog niet in de lucht was…

@ beps, mail gelezen, i know, komt goed…
en ja…heel gezellig gekletst…hihi

Filiz, heel veel plezier en geniet van elkaar!!!

Turken en Marokanen zijn in haar ogen niet goed.
ze zei: wat moet je met een moslim??

Filiz heel veel plezier
en genieten

Heel veel plezier Filiz!!!
maar denk wel dat het gaat lukken of niet???:turkey:

@Filiz, ik wens je een geweldige vakantie toe, eindelijk terug vrij… heerlijk hé! Op naar het goeie weer, goeie gezelschap, (hoe lang blijf je eigenlijk?) Ja en wat kan ik meer zeggen GENIET ERVAN!!!

Haha weer ééntje minder op de lijst, dan nog 3 te gaan en dan sta ik weer op nr1 hihiihhhi (grapje, ik gun het jullie allemaal!)

xxx Summa

Filizzzz: Goede reis, geniet, en blijf zolang mogelijk!!!
(Ohhh Ben jaloers…eruit, lekker weg, mooi weer, snik snik…)

ik ben ook wel jaloers…
het lijkt wel lente in NL, maar toch,…kan turkije met vriendje niet tegenop,…

voor mij nog 3 mnd, als het doorgaat…waar is die lijst eigenlijk??