Van de week niet veel hier geweest en ook niks bijgelezen. Hoop dat het goed gaat met iedereen.
Hier schijnt inmiddels het zonnetje, wordt er altijd zo vrolijk van :nod: Ben ook nog vrij dus lekker met een tijdschrift op de bank in de zon. Heb al een beetje de kriebels voor mn sollicitatiegesprek, het lijkt me zó leuk!! Dus nu nog maar even genieten van mn vrije tijd, mocht het wat worden dan heb ik dat een heel stuk minder.
hoihoi,
Hoop dat iedereen een fijn weekend gehad heeft.
Lees straks misschien alles wel eventjes of niet.
Iedereen weer een fijne werk week.
Ik moet straks weer werken late dienst.
@Dia: Spannend he zo’n soll gesprek nou ik duim voor je hoor.
@MK: Dia moet woensdag…hihi. Hoop zo voor haar dat het iets word… Ik zag die advertentie nl staan, heb hem naar haar doorgestuurd omdat het in haar woonplaats is. En zij meteen gereageerd, en dus een uitnodiging gekregen…
Nee lieverds, ik ben ook opzoek, doe hetzelfde als Dia, dussehhh en toen kwam ik een advertentie tegen van een bedrijf in Enschede. Voor mij veeeeels te ver, maar ik wist dat Dia daar om de hoek woont. Zij dus meteen gereageerd…
Maarehhh als ik kan helpen, doe ik het lekker niet hihihii
Ik hoop ik ook, wil zo eindelijk ook eens weten waar ik aan toe ben qua baantje. Dit loopt nog een week of 4-5 en dan is het klaar…
Ach en anders lekker een paar weken weer thuis zitten ook goed