Tea Time 17!!

Goeiemorgen ladies!

Van de week niet veel hier geweest en ook niks bijgelezen. Hoop dat het goed gaat met iedereen.

Hier schijnt inmiddels het zonnetje, wordt er altijd zo vrolijk van :nod: Ben ook nog vrij dus lekker met een tijdschrift op de bank in de zon. Heb al een beetje de kriebels voor mn sollicitatiegesprek, het lijkt me zó leuk!! Dus nu nog maar even genieten van mn vrije tijd, mocht het wat worden dan heb ik dat een heel stuk minder.

Nu eerst koffie, later hier nog wel ff langs.

@ cristina, bende gij gek!! ik vind het nu alleen tof om op mn fietsje door de stad te zoeven, maar niet meer dan noodzakelijk!!

hoihoi,
Hoop dat iedereen een fijn weekend gehad heeft.
Lees straks misschien alles wel eventjes of niet.
Iedereen weer een fijne werk week.
Ik moet straks weer werken late dienst.

@Dia: Spannend he zo’n soll gesprek nou ik duim voor je hoor.

Groetjes Jac

Het is de eerste officiele dag van mijn vakantie en ik ben nu al aan mijn hw bezig…

Heb net trouwens mijn rijbewijs aangevraagd, was in 1 keer geslaagd vorige week woensdag!!

@ Dia: spannennndddd!!! Veel success en ook veel plezier!!

@Chris: Goed hoor, lekker rijden straks… nog ff wachen(duurt 1 week toch??)

Ik zit weer op het werk, geen zin, barstende honger, nog niet gegeten, ga ik zo doen. Heb ik iig nog iets te doen hier…

@cris
Gefeliciteerd met je rijbewijs.

@dia
Wanneer moet je op gesprek?

@MK: Dia moet woensdag…hihi. Hoop zo voor haar dat het iets word… Ik zag die advertentie nl staan, heb hem naar haar doorgestuurd omdat het in haar woonplaats is. En zij meteen gereageerd, en dus een uitnodiging gekregen…

@bep
Dat is grappig dat jij die advertentie zag staan.
Vertel het op WW en beps gaat op zoek :smiley: :smiley:

@ beps…heb je nog iets leuks voor mij op het oog dan??

het was trouwens heerlijk weer om te fietsen!!

Nee lieverds, ik ben ook opzoek, doe hetzelfde als Dia, dussehhh en toen kwam ik een advertentie tegen van een bedrijf in Enschede. Voor mij veeeeels te ver, maar ik wist dat Dia daar om de hoek woont. Zij dus meteen gereageerd…
Maarehhh als ik kan helpen, doe ik het lekker niet hihihii

hahahaaaaa
en bedankt!!
hahahaaa

hihihi…lief is ikke he…vond de pub ook…hihihii…
Ik wil best ook lief voor jouw zijn hoor, als jij dat leuk vind…hihihi

nee joh beps…je hoeft je voor mij niet anders voor te doen dan je bent :unibrow:

Nou vooruit dan maar, waar zoek je naar, heb Dia net alweer dingen doorgestuurd, dus als ik kan helpen brul maar!!!

iets met veel geld, dichtbij, flexibele tijden en een beetje leuk ook nog eens…
makkelijk toch??

Ja ik weet er wel 1… met de rode lampjes, liggend je geld verdienen… wie weet(denk het niet, maar goed…)

hahahaaa
ik wist dat je die zou zeggen!!

Bahhh dan moet ik op gaan passen, als ik voorspelbaar word…
Maar met die eisen/wensen kan ik niets anders verzinnen hihihi(EN blijf ik mezelf haha)

hahahahaaaaa

You´ve got mail

Ik hoop ik ook, wil zo eindelijk ook eens weten waar ik aan toe ben qua baantje. Dit loopt nog een week of 4-5 en dan is het klaar…
Ach en anders lekker een paar weken weer thuis zitten ook goed