Tea Time 17!!

ik vlieg naar Antalya
daarna reizen we 5 uur met de bus richting Nazilli
volgens hem verblijven we in een huis van zn baas
ik zal het wel zien :lol:

@bloem
Jammer dat de klik er niet was, maar wel een leuke avond gehad.

@turkije fan
Leuk dat je hebt geboekt, kan het aftellen beginnen.

@bloem
Toch een beetje tegengevallen de carnaval, hoop dat de optocht vandaag leuker was.

We hadden gisteren een feestje en ik lag pas om 2 uur in bed, maar dat loop ik vandaag op. Vanmorgen nog 2 uur extra geslapen, vanmiddag weer 2 uur en ik ben nog kapot. Ik ga de pc afsluiten en lekker naar boven.

goede avond iedereen!

@MK slaap lekker,tja feesten vermoeid je nu veel sneller,rust maar lekker.

@Turkije fan jij hoeft niet lang meer te wachten he als je zo last minut boekt ,heerlijk toch.

@Filiz,kun je je turkse les lekker in praktijk brengen,vlot het een beetje?

@Beppie,maak je maar niet ongerust die puber vindt echt wel een onderkomen,ik denk wel dat hij dit nodig heeft om in te zien dat hij verkeerd bezig is.

turkije fan die t shirts kan je ook in geen toeristische plaatsen kopen

Heee allemaal,

Ben hier al een tijdje niet meer geweest, heb jullie wel gemist!!
Ik zie dat er alweer een hoop mensen naar Turkije gaan (binnenkort): het lijstje is erg lang!
Ik hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal =D.

hey meiden…
iedereen een leuke dag gehad…ik benb net terug van het werk…jeetje voel mn benen niet meer…!!

jill…ja, turkse les…zal het vast wel een beetje in de praktijk kunnen brengen;) we oefenen er gewoon lkkr op los

@bloem…je hebt iig een leuke avond gehad…miss klikt het met de volgende date wel

@marion…vandaag een leuke carnavals dag gehad…? optochten zijn altijd leuk :smiley: wij hebben morgen in het dorp…

@turkije-fan…leuk dat je geboekt hebt…je hoeft iig niet meer lang af te tellen…haha

@cris…ja idd…jou misde we al een tijdje…alles goed…?

@sev…wat rot van je pols…beterschap ermee…en veel plezier morgen in brugge!!

ik ga lkkr douche en dan naar bed…tot morgen…of overmorgen natuurlijk :wink:

xx

Goedenavond allemaal, wie nog wakker zijn tenminste!!
Zo het weekend weer voorbij, jammer hoor. Lekker carnaval gevierd! Jaja, brabanders, dat kunnen we hier in Noordwijkerhout ook! Onze optocht was gisteren, en was onwijs gaaf. Wel koud, maar gaaf!
En morgen werken, maar als het goed is ben ik dinsdag vrij, lekker kroegentocht houden. En morgenavond weer naar “de tent”. Lekker spa rood drinken, haha
Maar altijd erg gezellig.
@ Sev, sterkte met je pootje, meis, lastig zo’n pijnlijke hand
*@ Turkije fan, leuk dat je geboekt heb, maar moest je nou voor ons gaan staan? Nu zijn we weer een plaatsje gezakt! Ga maar gauw, dan komen wij weer naar boven!:biggrin: *
@ Turkije lover, ja jammer he, weer punten laten liggen
@ Bloem, altijd gezellig, zo’n date
@ Bep, sterkte, kies voor jezelf, jij en Hub zijn het belangrijkste in jouw leven!!
@ He Chris, welkom terug meid, heb je het druk?

Voor iedereen die moet werken, werkze, en voor de carnavalsvierders, ALAAAAAAAAAAAAAAAffffffffff!!!
XXX Mar

Hoi.

*Nou ik ben ook nog op hoor MiereMar. Heb wel zojuist even de bloesjes en sloof staan strijken, zodat ik morgen weer keurig voor de dag kom. :biggrin: *

*Wat heerliijk om zo’n levensgenieter te zijn Mar. Alaaaaaaaaaaffffff!!! Geniet ervan! *

Leuk Cristina dat je ook weer even was. Ook zeker druk, druk , druk?

*@ Linda1980: Goed van Twente weer he? :thumbsup: *

Alle anderen, voor zo alvast slaap lekker en morgen gezond weer op.
:wink:

Goedenmorgen allemaal

Hubbie weer te werk, ik zo naar de tandarts voor een grote schoonmaakbeurt(:teeth: ben nu 18 maanden gestopt met roken, dus wil de tandarts het eens extra goed reinigen zei hij!:teeth: ) De nieuwe week is dus weer begonnen!!

Ikke straks werken, dus daar heb ik geen zin in, het is de middag he, niets te doen!!!
Nou goed… we zien het wel

Heb wel bijgelezen, maar heb een acute vorm van vroegtijdige vergeetachtigheid, treed vooral op voor 7 uur 's morgens…gaat dan de hele dag niet over:lol:

Tot straks…

Wat een rust hier… Ik terug van de tandarts-mondhygidingest… Nog nooit geweest, al die jaren niet…dus diegenen die weten dat die dingest doet…die weten dat ik pijn lijd…

Moet vanaf nu 2 keer per jaar…

Ja beps ik weet wat je bedoelt ga er sinds vorig jaar ook weer heen 2 keer per jaar,geen prettig gevoel

goede morgen…!!

@mierre…mijn vriendin uit haarlem vond het hier veel leuker carnaval vieren :wink: hihi

@beppie…hmm…das minder datr het pijn deed…gaat het inmiddels weer…?

ik ga…eerst spek en ei eten in het cafe…en dan optocht…,

idd ik zeg ook…alaaaaaaaaafffffffff

xx

hihi
gewerkt zal er worden!! hahahaa

ikke heb vanochtend voor het eerst reis-stresserig-gedroomd. Ik droomde dat ik moest pakken voor mn nepal reis. anderhalf uur voordat ik zou vertrekken naar het vliegveld…jee right, noft for me. ik wist toen al dat het een droom was, maar de stress was er niet minder om, maar goed…ga dr maar ff heel hard overna denken wat dat nou allemaal te betekenen heeft…

straks start mijn werkweek ook weer…3x raden: heb geen zin!!
groetjes!!

Bloem: Ik doe mee, ook geen zin, en dat stresserig dromen, dat heb ik ook gedaan. Niet lachen hoor, maar ik heb vanacht 5 kinderen gekregen, op de natuurlijke manier zeg maar hihi…en dat in 1 nacht!!! Ach we dromen over waar we mee bezig zijn toch, en dan tig keer overdreven zeg maar…
En ik hoef deze week maar 4 dagen…vrijdag lekker motorbeurs…

Goedemorgen dames.

En Bloem, lekker met je nieuwe KRONAN naar het werk gegaan? Werkse nog!

Bep: Oh, dat heb ik ook gehad. De eerste keer toen ze dat deden bij mij was het niet alleen pijnlijk, maar ook een groot bloedbad, doordat ik bloedverdunners gebruik. :eek: :eek: Jij ook werkse zo.

Alle anderen een hele fijne dag ook. Zij die carnaval moeten vieren :king: , zij die thuis zijn en zij die moeten werken. Geniet ervan.

Ik zit nu aan mijn laatste bakkie en dan ook op naar, ff a’doorn bellen.

Groetjes

hahaha
roanna, das het enige voordeel dat ik straks naar mn werk moet: ik mag weer lekker een stukkie fietsen!!
hasta la pasta
xxx

@bloem
Veel plezier met je nieuwe fiets.

@filiz en miere
Geniet van de carnaval.

@bep
Mondhygidingest… nog nooit geweest, maar 5 baby’s in 1 nacht… daar kan ik me meer bij voorstellen. Geen pretje dus!! Wanneer mogen we op kraamvisite komen?

@ Beppie: Wat goed dat je al 18 maanden niet rookt!! Dat doen niet veel mensen je na!

@ Bloem: houd je van fietsen? Ik moet elke dag 45 minuten heen en 45 minuten terug naar school… Ben het na zes jaar toch een beetje beu ;).

De rest: allemaal een fijne werkweek toegewenst. Even door maandagochtend heenbijten…

Ik heb nu vakantie, maar zit midden in mijn examenjaar en tis idd geen pretje.

Toedeloe

@Roanna: Bleek dat ik heeel veeel tandsteen onder het tandvlees, dus bloeden was er bij mij ook bij… ff spoelen, is dat ding verstopt blehhhhhh!!!