Tea Time 17!!

@roanna: weltrusten

Gelukkig maar,zolang zonder elkaar is niet prettig.Hoop dat je man het ook naar zijn zin heb in Nederland.

Weltrusten allemaal

truste…
kort geslapen gisteren :biggrin: morgen uuuuuuuiiiiitttsssslllaaapppuhhh!!
jeehhh

Goedenmorgen allemaal hier op dit fantastische forum…
Ik hoop dat jullie allemaal net zo lekker geslapen hebben als ik, ik zag mn bed, ik zag hubbie, ik dacht…hmmmm lekker, en toen ging het licht uit hihihi!!!
Nee zonder dollen, ik heb heerlijk geslapen, btje vroeg op, maar dat hoort bij mij!

@Mariska: Oke dan, top dat je hier kan zijn, dat je man mee is, en dat jullie zo gelukkig zijn. Had je verhaal nog nergens gelezen(iig niet bewust) dus ga wel zoeken denk ik

@Bloem: Lekker gedroomd over Kronan?? Offe ben je niet echt op hem(zo robust moet een hem zijn!) gevallen maar meer het kleurtje hihi

@Roanna: Heerlijk geslapen dus met de handjes boven de dekens hihi. Hoop dat jij net zo’n lekkere slaapkamer krijgt als wij hebben dus…

Nou goed, zo met de koffie naar boven, dan ff aankleden, kerk, koffie en dan horen jullie me wel weer

Goede morgen allen!
Tegenvalller … niet uitslapen na een avondje carnaval … dacht dat de bedrijfshulp ook vanmorgen kwam … niet dus. Aan het werk dus :unibrow:
Tot straks!!!

Goedemorgen allemaal,

Iedereen lekker geslapen?
Tis hier nog een beeje mistig en de zon schijnt (nog) niet.Maar wat niet is kan nog komen.Vanmiddag naar Amsterdam om het clubbie aan te moedigen.

Voor iedereen een prettige zondag!!

Goeiemorgen !

goede morgen…

ikke ook heerlijk geslapen…:wink:

iedereen een fijne zondag…
ik ga straks gewoon werken…xx

Mariska geweldig dat C, C en jij in Brabant zijn.
misschien eens iets afspreken? :wink:

mogguh…uhm…middag…
heerlijk!! kon wel meer uitslapen deze week, maar heerlijk als er nix op de planning staat…

@ beps, nee heb niet van de fiets gedroomd, maar wel van een ander robuust iemand, hihi…

@ de rest…fijne zondag!!

@bloem
Hoe was je date???

date was leuk, ontspannend, gezellig en verassend.
maar geen klik of liefde of wat dan ook
kreeg net een mail dat hij er hetzelfde over denkt, maar erg prettige ervaring…dus vind het ergens wel een klein beetje jammer…

@Bloem
Beetje jammer dat de klik er niet was … maar je hebt in ieder geval een gezellige avond gehad en misschien houd je wel er een leuk stapvriendje aan over.

@Turkijelover
Veel plezier in Amsterdam.

@Filiz
Werk ze vandaag!

@Sev
Hoe is het nu met je meissie?

Verslag van mijn avondje carnaval. Waren naar een dorp verderop gegaan, hier in het dorp was jeugdavond gisteren. Was weer ontzettend wennen na zo’n 8 jaar en kon ook niet echt mijn draai vinden. Zal er ook aan gelegen hebben dat we niet veel bekenden tegen kwamen dus voornamelijk met zijn tweetjes de kroegen af zijn gegaan.
Zo meteen naar de optocht in het dorp met z’n drietjes en dat zal vast gezelliger zijn. Tot vanavond!!

@marion: veel plezier bij de optocht!

heb vandaag mijn ticket geboekt :unibrow:

ik wilde 24 februari heen vliegen en 3 maart terug vliegen, maar toen ik dat deed kwam eruit dat het vol was. toen probeerde ik 6 maart en… BINGO

24 februari heen en 6 maart terug.
6 maart is alleen wel de verjaardag van mn broer :redface: dan maar een cadeau vanuit Turkije voor hem mee nemen :wink:

hebben jullie ideeen voor dat cadeau? hij wordt 21.

Goedenmiddag allen.

*Wat een rust hier vandaag. Iedereen naar de carnaval? :teeth: *

*He maar wat leuk voor je Turkije-fan, dat js zojuist geboekt hebt. :wub: Kun je jezelf even erbij zetten in het lijstje. *

Ja, wat zou je broer leuk vinden? Een CD of DVD ergens van, of een leuk merk(nep) t-shirt vanuit Turkije? Een lekker mannengeurtje?

Groetjes.

ik denk aan een voetbal shirt, maar vraag me af of je die ook in NIET toeristische plaatsen kunt kopen :hihi: maar denk het wel

:turkey: Filiz: 21 februari - Side:TURKEY:
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Marion: 23 februari - Roompot Beach Resort in Kamperland
Turkije-fan: 24 februari -Turkije
Summa: 9 maart - Antalya
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN

@Marion: het gaat wel, dank je, alleen, blij dat deze week voorbij is… Nu een weekje vakantie en morgen met mams naar Brugge !

Verder heb ik verschrikkelijke pijn in mn pols, kan bijna niet typen met dat hand, pijjjjjjjjjjjjjjjn ! Wss ontsteking of zo… (Daarom dat ik er niet zoveel op kom momenteel…)

Turkije-fan,leuk dat je geboekt heb,waar ga je heen in Turkije??

Sev,Alvast veel plezier in Brugge,ga er lekker van genieten en sterkte met je pols.

Net terug uit Amsterdam was helaas niet zo’n geslaagde middag 2 punten laten liggen :mad: