@beps: sterkte
Thanks allemaal… ikke kom deze avond wel door hoor…hubbie en ikke hebben het lekker gezellig gemaakt dus. Nou goed ikke ga dus met hubbie genieten van koffie, soesjes en daarna filmpje lekkers… wij vermaken ons wel :wub:
**Oh meisjes, wat een ellende weer. Het is dat het niet mogelijk is, maar anders was ik persoonlijk even bij jullie gekomen om te troosten. **
**@Sev: Laat je inderdaad niet opslurpen door die gedachten en angsten, anders heb je geen leven meer. Hoe erg deze sutuatie ook is, jij/wij moeten verder. Sterkte ermee. **
**@ Bep: Het is dus nu zover! Ik denk ook, dat jullie de juiste beslissing hebben genomen. Nu zijn jij en je hub weer aan de beurt. Laat het jullie avond verder niet vergallen. Jij ook sterkte hoor!
**
@missmariska01: Hoezo bij jullie lopen ze soms ook verkleed? Doen ze in Turkije dan ook carnaval? Laat eens weten.
Groetjes
wowwie…1,5 heen treinen en daarna 1,5 uur terug treinen en toen: wwwwwwwwwwwwwwooooooooooowwwwwwwwwwwwww!!!
wat fiets ie lekker, feels like home!! en…hij is echt nog splikkie splinter nieuw!! geen krasje, nix!! en oranje!! hahahaaa
heb 9 jaar een kronan gehad en nu weer…owww…wat fiets ie lekker!!
@ beps, wat the f*…heel verstandig van je om hem direct eruit te zetten. hij redt zich vast wel. hier zal hij van leren, grenzen zijn er niet voor nix!! dikke knuffel en een grote kuss
@ de rest: dikke knuffel!!
goede avond meiden…!!
heb alles bijgelezen…eens kijken wat ik nog allemaal weer…
@jill…wat vervelend dat je voor niks 2 uur op het ziekenhuis hebt zitten wachten…hopelijk kunnen ze je volgende week meer zeggen…wij wachten met je mee:nod:
@dia…voor jij een leuke stap avond dus…wel rot dat je nooit kunt uitslapen
@beppie…lkkr wokken:D:D en wat de buper betreft…dit keer gewoon voet bij stuk houden…!! lijkt me dat je op deze leeftijd(puber) oud genoeg je eigen boontjes de doppen…iig sterte ermee(K)
het is echt erg…maar de rest ben ik alweer kwijt…!! sorry voor diegene wat ik vergeet…!!
gister een super dag gehad met mn hollandse vriendin…en vandaag weer met mn turkse vriendin
echt super gezellig…lkkt over turkije gekletst, en alle zaken er om heen ![]()
iedereen een fijne avond…xx
Filiz: 21 februari - Side:TURKEY:
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Marion: 23 februari - Roompot Beach Resort in Kamperland
Summa: 9 maart - Antalya
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN
ik mag nog 4 dagen van dit aanzicht genieten:drugged:
Heee Filizzz Dat gaat snel he…dinsdag dus… Ohhhh ben jaloers
hey roanna , haha nee volgens mij doen ze dat in tr niet.
ik ben nu in nederland in brabant.
@ Missmariska01: Oh,ik dacht ook al! Ik zag bij jou naam de locatie Turkije staan en daarom vroeg ik me dat af. Ik heb vast wat gemist hier, dat je nu in Brabant zit. Neem me niet kwalijk!![]()
@ Bep: Filiz nog maar 4 dagen en wij nog maar 4 MAANDEN. :lol: Is toch ook al gauw? Toch… of niet?
@ **Woooooooowwwwwwwwww Bloem. Dat is weer snel. Mooi man
dat het een bijna gloedjenieuwe fiets is. Veel plezien ermee. **
@beppie…:)eigelijk heb ik vandaag al niet meer mee geteld…dus wordt het woensdag dat ik ga…![]()
@roanna…die 4 maanden zijn om voordat je het weet…en de voorpret si ook super…toch?
lieverds ik ga slapen…afgelopen nacht te weinig gedaan…
welterusten en tot morgen…xx
roanna ik ben al een paar maanden weer trug in nl maar bij mijn profiel staat dat niet goed, daarom heb k je in war gebracht:paranoid:
Oh oke, Mariska, gewoon ff naar WW account gaan en aanpassen, dat scheelt… Maar waarom ben je teruggekomen dan??
Meiden ff snel bijgelezen voor ik naar bed ga… eindelijk weer alles gewoon hier. Moet zeggen dat het goed voelt… ONS HUISJE
omdat de voorzieningen een beetje minder zijn, op zich niet zo erg, maar ik wou het beste voor me kindje, dus ben ik hier naar toe gekomen, dat hij europees paspoort enzo kreeg, en voor de familie die helemaal gek is op de baby, en die kunnen hem niet missen:)
dus ben voorlopig weer in nl…maar verder over tr niks slechts
heb erg goede ervaringen met tr en hele mooie herineringen
en misschien later ooit nog voor een lange tijd naar tr, maar nu voorlopig nl.![]()
Weltrusten Bep. Handjes op je rug he! :unibrow:
Ik zal ook blij zijn als onze slaapkamer eindelijk een keer klaar is. Wij kamperen al meer dan een half jaar hier in huis ergenss vanwege een verbouwing van de slaapkamer. Maar het einde in denk ik morgen in zicht. Dan gaan wij eindelijk weer naar ons NESTJE. We hebben dan een half jaar SAT gedaan.
Weltrusten allen. ![]()
weltruste roanna!!
@Missmariska: Oh ja, dan had ik je verhaal toch ergens hier gelezen. Nou, welkom terug dan. ![]()
thnx ![]()
Bloem,dus je kan nu trots rond fietsen,lekker opvallend zo’n oranje fiets,die zullen ze wel niet snel jatten.Veel plezier er mee.
Missmariska,is je man/vriend ook nu hier dan?Of heb je dat al eens verteld en heb ik dat gemist?
mijn man is ook hier , anders had ik het hier niet vol gehouden zonder hem