Tea Time 17!!

@Bloem
Jeetje vervelend dat je fiets is gejat! En waar kom je zo snel een goedkope tweedehandse aan. Weet niet wie het politiebureau noemde, misschien niet zo’n slecht idee. Hier op het politiebureau hebben ze ook bepaalde dagen waarop fietsen verkocht worden die al maanden staan en niet opgehaald worden. Zou ook geen dure of aparte fiets bij het station neer zetten.

@Sev: Heb gezorgt dat er nu 2 lookproblemen hebben hihiihihi Ik vind bij het wokken de volgende combi het lekkerst: Grote garnalen, krab(imitatie) inktvisringen, event tong, champions(alle soorten) Dit geheel gewokt in KNOFLOOK!!! En veel!!! Hmmmmmm smullllleeeen !!!
Alleen niet aan te raden als je partner er niet van houd…dus net frietjes gegeten, beetje knoflooksaus gemaakt en ach hubbie is lief:wub::wub:

nou ik had dus een krot van een fiets…en die hebben ze zo makkelijk gejat…grrr…

heb nu wel een mooie kronan!! een oranje, ga hem straks of morgen ophallen, wel 1,5 uur treinen en flinke duit met centjes, maar dan heb ik eindelijk weer een fietske die bij mij past!! en die jatten ze niet hoor. had mn rooie altijd in den haag staan, zonder slot.
de fiets heeft een kenteken, dus die jatten ze niet!! ff kijken voor een plaatje!!

http://pic4.picturetrail.com/VOL734/4950789/13795591/231141722.jpg

Hallo meisjes.

Ik kom ook ff bakkie doen hier. Even pauze. Zijn al over de helft met behangen. Hopenlijk morgen alles weer inpakken daar.

Jeetje Bloem wat goed van je van die ORANJE fiets. Hoe krijg jij dat toch altijd weer zo snel voor elkaar? Wat een energie moet jij bezitten om tijdens je werk nog op zoek te kunnen gaan voor een fiets en je hebt er ook nog een gevonden. Ik sta soms echt verbaast van je. :unibrow: :wink:

@ Bep: Klinkt weer lekker Bep. Alleen die geur van knoflook al :smiley: .Mmmmmmm, heerlijk!!!

**GAAF BLOEM!!!:thumbsup: **

@ roanna…you’ve got message

Bloem29: You too. :slight_smile:

Werkse nog even. :wink:

ja helaas…heb het wel een beetje gehad
maar goed, bijna weekend, bijna dagje vrij…al was het vanochtend wel errug lekker relaxed wakker worden…:unibrow:

nog een uurtje, dan zitten de 45 uur deze week er weer op…
zucht…
allemaal leuke wilde (carnavals) plannen??

nee. geen carnavals plannen. heb nog nooit iets met carnaval gedaan. alleen op de basisschool.

ben alleen thuis en verveel me :frown:

neeeeeeeeeeee
tis super lekker weer…hier dan
krijg helemaal zin om buiten te lopen/ rennen enz enz…beetje raar gevoel, heb ik anders nooooooooiiitttt…blijf ff rustig zitten (moet wel) dan gaat het vanzelf over hihi…

Nou hier ook prachtig weer geweest vandaag. Begint nu koeler te worden…
Krijg echt steeds meer de behoefte de motor eruit te halen en te gaan toeren…moet nog ffies wachten!
Ikke voeg niet met carnaval…zuipen oke, gein maken oke, carnaval NEEEEEEEEEEE

Hihi ben het stappen niet meer echt gewend, érg brak vandaag :disgust: Maar alles went en we hebben afgesproken veel vaker te gaan :smiley:

Vanavond een rustig avondje met vriend op de bank :wub:

lekker weer?
hier was het nog iets te koud. kreeg gewoon van die blauwige handen :disgust:

Bloem,gave fiets hoor,maar 1.5 uur treinen om hem op te halen je moet er wat voor over hebben he:slywink:

Hier was het ook lekker weer,wordt nu wel weer wat koeler.
Hier wordt heel weinig aan carnaval gedaan en zelf heb ik er ook niks mee dus nee vanavond geen carnaval.Morgen weer naar Amsterdam,ff het clubbie weer aanmoedigen hebben ze wel nodig na afgelopen donderdag :frowning:

hier zie je soms de mensen verkleed op straat lopen:tssk:
ik snap niet wat er zo leuk aan carnaval is:paranoid:

@Beps: ik krijg honger als ik je hoor praten ! njammieeeeeee look !

Idd prachtig weer vandaag, fris maar héérlijk !

jééj, zit alleen thuis, mams en paps naar een trouw, moeten autostrade op en ben weer doodsbang… Heb hier al wat zitten afjanken, mn zus van de begrafenis, foto van dat meisje op de kast, paar verhalen nog verteld, zus ook de deur uit en ooo wat ben ik bang… Ik zal blij zijn als ze allemaal weer veilig en wel binnen zitten ! Maar ok, moet ik me over zetten of je kan nergens meer heen, maar die angst zit er gewoon al in gebakken, al van voor dat ongeluk, het is alleen maar nog meer bevestigd…

Ondertussen stort ik me op WW, verstrooit me aardig, geen zin om te denken…

oke dan, chaos compleet
Na weer onbehoorlijk gedrag hebben we net de puber toegang tot ons huis ontzegt voor de komende week. Na een grote mond gisteravond kwam hij net zn schone kleren halen(dat hij die nog heeft, staat een wasmand vol met vuile was) en dan morgen weer hier… Komt binnen, haalt zn spullen, zegt fijne avond en weg…terwijl we gister gezegt hebben vandaag te praten…nee niet te acc!!! Dus klaar,hij is er uit!!!

Ik hoop dat hij een plek vind waar hij de komende tijd kan doorbrengen…ik heb nog steeds het beste voor hem voor, al denkt hij van niet…

Btje ego-bericht, maar goed, ben dan ook goed teleurgesteld…:crybaby: :crybaby:

Owww Beps,wat een gedoe weer en dat op de zaterdagavond en je had zulke goede zin.Hoop dat hierdoor niet je avond en humeur verpest is.Leef met je mee.

@Beps: dikke knuffel lieverd ! Hij zal het wel nog doorhebben dat je enkel het beste met hem voor hebt, alleen gelooft hij dat mss nu nog niet, hij zal wel tot inzicht komen, maar zo kan het ook niet verder voor jij en hubs ! x kusje