Tea Time 17!!

Oja, belt zoon tijdens ons ontbijt even op of Paps 'm even naar zijn werk kan brengen, want ze hebben van iedereen gisteravond te banden leeg geprikt bij de sporthal. Hij probeerde de band op te pompen, maar liep net zo hard weer leeg enneh… bus net weg. Gelukkig wonen ze niet zover van ons.

Dus Cynthia, als je moet werken/boeken vandaag, grote kans dat je R**** aan de lijn krijgt. :lol: Tot woensdag nog, daarna finito!

Nou, ga nu ff koffie leuten. Dag dames.

Groetjes :smile:

He meiden, goeiemorugge
Ik zit hier met een kater van gisteravond achter de pc. Drink normaal natuurlijk helemaal niet, vanwege SB, en nou een paar wijntjes op gisteren met de carnaval. Is niet zo goed gevallen, vandaag maar weer aan de spa.
Maar goed, sollicitatie j.l. donderdag. Ging best wel leuk, en was heel gezellig, rondleiding gehad door alle zalen en keukens enzo. Ik denk ook wel dat ik aangenomen zal worden, maar…
het salaris is zoveel minder dan ik had verwacht, dat ik heb besloten om het niet te doen. Ik zou er netto p/m ongeveer 350 euries op achteruit gaan, en das toch wel heel veel.
Erg jammer, want het is ideaal dicht bij huis enzo, maar het is teveel verschil.
Dus blijf ik voorlopig maar lekker zitten waar ik zit, en hou ondertussen wel m’n ogen en oren open.

Nou meiden, sorry voor het zoveelste “ego” bericht, maar ik ga een beetje huis ruimen, straks optocht, en daarna weer feesten, ALAAAAAAAAAAAF

**@miere011: Oh, wat jammer dan voor je. Maarja, het verschil is inderdaad wel erg groot. Dus zo gek hebben wij het nog niet he? :biggrin: **

Inderdaad, het beste overal kijken en luisteren en wie weet vind je nog wat naar je zin met goede beloning.

Oke, ik ga nu manneke helpen met behangen.

**Prettig weekend allemaal, wel of niet met carvaval. (Moet er niet aan denken, hi, hi.) :drugged: **

**@Cynthia: Geniet van de optocht vanmiddag. (Not dus) :lol: **

Carnaval… Nee ik ben te westers denk ik, vette Bl ST!!!

Wij doen het huis, en gaan dan maar iets eten denk ik, hihihi

@Bloemmie…leuke avond gehad???

goedemorgen iedereen!

@Roanna, ok… Nou eens kijken of ik Q moet bellen vandaag… En die optocht ga ik zooo stom vinden!!!

x

Wat zijn de plannen voor vandaag, dames??

Wij zijn druk het huis te ontsmetten(hihi),…nee hoor de gewone schoonmaak, alleen hebben we deze week iets minder gedaan dan anders, dus is de klus nu groter BLEHHH

Vandaag lekker rustig aan doen.En natuurlijk van het mooie weer genieten.

Goede morgen meiden!
Ben er ook weer. Gisteren overdag druk, eerst naar het werk. Daarna moest ik op pad voor carnavalskleren, ben al 8 jaar niet meer geweest dus had niets meer om aan te trekken. Ontzettend druk in de winkel, moest in een dikke rij om te passen. Was al veel uitverkocht maar ben uiteindelijk geslaagd en ga als flamencodanseres, een rode jurk met zwarte stippen. Kind moest ook nog naar de kapper en zijn nog even op de koffie geweest bij mijn ouders. De hond was ziek, ze heeft een grote ontsteking in de nek en J. wilde graag naar haar gaan kijken. Ging gelukkig al een heel stuk beter. Onder sterren dansen op het ijs op de bank ik slaap gevallen. Hub maakte me wakker toen hij thuis kwam van zijn kaartavond en had geen puf meer om te reageren.
Zo meteen de boel hier opruimen, wasjes wassen en de boodschappen. Vanavond mag J. met een voetbalvriendje naar de wedstijd NEC-???. Daarna brengen we hem naar de oppas en moet ik mee naar de carnaval, heb er geen zin in maar ja… het is geven en nemen zullen we maar zeggen en ben dus nu aan de beurt om te geven.

Jullie zijn ook lekker druk geweest, veel te onthouden dus, maar we zien wel hoe ver we komen.

@Sev
Beter voor je zus om haar vriendin in gedachten te houden zoals ze was als ze veel zichtbare verwondingen heeft. Wens haar veel sterkte bij het afscheid. Zal ontzettend moeilijk zijn.

@Beps
Heerlijk uitgegeten, goed zo! Even aan jezelf denken.

@Jac
Je hoort het vaker dat er na een zware operatie even een terugval is. Is ook een hele zware ingreep, vooral voor die hele kleintjes. Wel een klein lichtpuntje dat hij het nu zonder beademing doet.

@Jill
Wat vervelend dat je nog geen uitslag hebt nu alles zo in het honderd loopt in het ziekenhuis.

@Miere
Jammer dat ze zoveel minder uitbetalen. Scheelt gewoon teveel. Misschien valt er er over het loon nog te praten?

@Filiz
Eindelijk zit het leger erop!!! Nog een paar dagen en dan…heerlijk genieten van elkaar

Sorry … acuute aanval van geheugenverlies… weet het niet meer.
Een heel fijn weekend allemaal!!!

:biggrin: leuke date

:angry: fiets gejat op het station…waar haal ik nou zo snel een nieuwe goedkope fiets vandaan??

nergens geen tweede handse winkel bij je in de buurt?

Nieuwe terug jatten Bloem:slywink: .Nee grapje hoor.Misschien eens op het politieburo kijken,hier kun je soms fietsen kopen die nooit zijn opgehaald voor weinig,weet niet of dat bij jullie ook zo is…

@Bloem, een nieuwe goedkope fiets… Het station!!! Staat vast nog wel een fiets open!!!

Sorry maar dat zou ik dus wel doen, mijn fiets jatten, dan jat ik er wel een terug!!! (nog nooit meegemaakt trouwens)…2 jaar terug werd ook mijn fiets gejat… Toen kreeg ik een nieuwe van mams+paps… Lief he!!!

x

@Marion: ja, naar het schijnt zou ze helemaal opgezwollen zijn, blauw, een deel van haar haar is weg enz… Triestig…

Ai ai ai, wat is dat allemaal in Nederland ? banden plat gestoken, fiets gestolen, jééééj, jullie criminelen :wink:

Zo, mn zus naar een begrafenis, mn ouders straks naar een trouw, hoe uiteenlopend het leven wel niet kan zijn !

@Bloem: ik deel de mening van de anderen: gewoon eentje terug jatten !

Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar in Belgie als er een fiets word gejat, en je doet aangifte bij de politie, dan hebben ze er gewoon geen oren naar, gewoon een andere jatten, zeggen ze dan :frown: , ze maken er gewoon geen dossier van op ! Er worden er elke dag zoveel gestolen zeggen ze dan :smoke:

no way!!
dat doe ik dus echt niet…

ben aan het zoeken naar een kronan. zweedse legerfiets…had ik eerst altijd zelf ook, maar verkocht (sukkel!!) kost wel centjes zeg, pfffoeheee… maar ja, moet echt zsm een nieuwe hebben. zal sowieso naar huis moeten lopen straks (half uurtje) op mn hoge hakken…grrrr…
maandag werken enzo…dus snel snel snel
ben al druk aan het mailen en bellen enzo…maar ja, moet ook nog wat doen!! (werk!!)

hehe

Oke dan, Bloem hoop dat je wat vind, want het is moeilijk…en als je dan zo’n Kronan(?) hebt, pas maar op, dan isstie zo weer gejat!!!
Nou goed, hut bijna glanzend aan kant, kleine klusjes aan het doen…
en ondertussen…bakkie…WW…tv…hubbie:wub:

Eigenlijk ben je best met een krot van een fiets te kopen, niemand vind het dan de moeite om te jatten en ondertussen moet je niet te voet naar huis :smiley:

@Beps: is de lookgeur dan al verdwenen ? :wink: Meen dat ergens gelezen te hebben :smiley: