Tea Time 17!!

Nou, da’s ook weer spannend dan Bep! Verrassing dus. :biggrin: Geniet er in ieder geval van, wat het ook moge wezen.

Hallo allemaal

@Linda: dat is idd geen leuk nieuw om te horen sterkte.

Even een update:
Saturatie van het jongetje bleef dalen. De artsen zagen het toen somber in.
Maar ineens begon hij te knokken en nu is de zuurstof eraf en moet hij het nu alleen doen.
En dat gaat langzaam beter.
Verder heeft hij up en downs. Hij wordt nog steeds scherp in de gaten gehouden.

Groet jac

SKYPE ! Lekker goedkoop !

@Jac: das toch al een lichtpuntje in de duisternis ! Blijven hopen ! Het komt wel goed met die jongen, het is dus gebleken dat hij een taaie is !

Jac, gelukkig wil hij dus knokken. Soms zijn ze zo ziek dat het niet meer kan, het knokken bedoel ik. Maar goed, we blijven hopen en aan ze denken dan…

Nou zover dus alle nare berichten(op de vriendin van de zus van Sev na, daar kan niet veel meer voor helaas) lijkt alles gelukkig goed te komen. Daar houd ik van, positief het weekend in… nu wij nog om naar positief…geladen denk ik hihihi

@Fransijn een hele fijne vakantie en hopelijk heb je goed weer!!!

@Filiz o wat heerlijk voor jullie dat die legerdienst voorbij is.

@Beps,jeetje meid wat een toestand maar jullie hebben de beste beslissing genomen hoor,wat jullie al allemaal voor die puber gedaan hebben,hij zou jullie wel wat met meer respect mogen behandelen.

@Linda jeetje wat een bericht van die kleine,heel veel sterkte!

@Dia,veel succes met je sollicitatie

Pfffffff ik weet het even niet meer maar iedereen een fijn weekend!!!

@Jilly: ik had je ook nog niet gezegd dat ik het super vind dat je weer terug bent ! Ik mis mn mede belgje hoor, want Dettje is ook ergens anders naartoe lijkt me, ben ik hier alleen met de Nederlanders :wink: hehe, maarja zolang ik Beps wat kan pesten hihi (love you beps)

@Beps: njaaa, morgen begrafenis… haar groepje vrienden waar mn zus ook bijzit, hebben gezorgd voor een grote foto voor op haar kist voor morgen, een bloemenkrans in naam van allemaal en dan gaan ze nog kijken voor een steentje voor op het graf met alle namen van dat groepje erop… Dat is het laatste wat je voor haar kan doen.
De vriend van mn zus gaat vanavond nog eens gaan kijken naar haar in het funerarium…Mn zus zal hem voeren maar zal blijven zitten, ze kan het niet aan, naar het schijnt ziet ze er niet al te best uit in haar gezicht en ze herinnert zich liever dat meisje zoals ze was, dan dat laatste beeld hoe ze toegetakeld was. Ah ja, ieder zijn eigen idee daarover, zou het wss ook niet aankunnen…

@Jac wat een goed nieuws!!!

Ik ben dus terug uit Antwerpen,twee uur in wachtzaal van het ziekenhuis gezeten en toen eindelijk aan de beurt geloof het of niet maar ze had geen enkele uitslag van het ziekenhuis hier in limburg.
Ik had nog een cd bij (copie)bleek daar alleen de NMR van de nek op te staan en wat ze daar zag zag er niet echt goed uit.
Ze heeft het vermoeden dat enkele wervels op het ruggemerg duwen,vandaar die helse pijnen.
Maar goed volgende week vrijdag terug,ik ben hier al langs het ziekenhuis geweest om alles zelf op te halen.
Afwachten maar is de boodschap.

@Jill: sterkte ! Moet lastig zijn, zo lang wachten, geen uitslagen, dan voor alles zelf moeten zorgen, jééé de service is sommige ziekenhuizen is ver te zoeken lijkt me !

@Sev als ik kan kom ik je bijstaan,wij belgen moeten elkaar toch helpen he!!
Jeetje Sev is ook wat he,zo jong pffffffff je krijgt er kippevel van.
Je zus kan inderdaad beter niet gaan groeten en haar herinneren zoals ze was,sterkte!!!

@Sev thx

Hey Jill. Fijn je weer te zien hier! :wink: Dus je bent nog geen steek verder gekomen, na je bezoek in het ziekenhuis vandaag? Weer afwachten dus!

Wij gaan zo ff eten, dus wens ik jullie ook allemaal smakelijk eten. :arrow:

smakelijk eten roanna!

Heey meiden!

Hier weer even een bericht van mij… Ben nog steeds aan het werk… Druk!!!

@Roanna; echt jammer dat R***** weg is bij Q… heb gisteren echt een megaboeking moeten maken!!!

Sorry meiden ik heb niet zoveel meegelezen de laatste tijd… Wil iedereen die problemen/naar nieuws heeft veel sterkte wensen!!!

Mis jullie echt, maar kan het nu echt ff niet combineren!!!

Love you all!!!

Kus

het is rustig hier

Goedenmorgen allemaal

Toen ik thuis kwam belde een vriendin…ff horen hoe het nou was…gaan jullie eten…en jij dan…dus…

WOKKEN!!!
Heerlijk genoten, lekker ontspannen en we kunnen er weer ffies tegen…
Alleen…ikke teveel knoflook(Zoooo lekker!!) en nou wil hubbie niet zoenen:finger: helaas :teeth:

Nou straks maar ffies iets met knoffie maken denk ik hahahah

Tot straks

Goeiemorgen!!

Hihi heb al nooit kunnen uitslapen na het stappen dus ook vanochtend weer vroeg eruit (het zonnetje schijnt!!). Heb een superavond gehad, lekker gedanst en gekletst met m’n vriendin. We hebben al afgesproken om dit toch maar weer wat vaker te doen :hihi:

Allemaal een prettig weekend en vast tot later

Beppie,Dus je hebt een heerlijke onbezonnen avond gehad zonder spanningen,geniet er maar van.Ach en dat van die knoflook daar vindt jij ook wel een oplossing op:slywink: .

Sev,veel sterkte vandaag.

Ik zou gister oppassen op de kids van een vriendin,maar dat ging helaas niet door :frowning: ,toen zijn we maar naar de huishoudbeurs gegaan.Vond het wat tegenvallen is niet iets waar ik elk jaar heen zou gegaan,maar ja we hebben het natuurlijk wel gezellig gehad.De kids vonden het in de trein geweldig :king:

Bloem,veel plezier vandaag met je date??

Dia,dus voor jouw was het ook een topavond,lekker aan het nagenieten vandaag…

Iedereen een prettig weekend geweest

Goedemorgen dames.

Nou, mijn zonnige:so: dag begon ook lekker. Ik ga naar beneden om een ontbijtje voor ons te maken en ondertussen zou ik even een wasje gaan draaien. Kan ik toch nergens de wasmand terug vinden. Overal gezocht waar die zou kunnen zijn, nada niks. Nog niet dus!

Kom beneden, wacht op het theewater, denk ga ik alvast de weekendeditie van de de Stent** en de Telegr*** lezen. Ook geen krant.

Ik bellen, nouja die ene had zich verslapen, komt dus nog en die andere kon ik geen servicenr. van vinden dus bel met het gewone nummer, ja kijkt u maar op www.huppelup.nl. Alsof iedereen een pc heeft :finger: en ik had 'm nog niet eens aan.

Dus het begint hier lekker vandaag. Moeten ook nog behangen in onze slaapkamer, dus hoop maar dat de banen er een beetje recht op komen. :unibrow:

Nou dames, maak er weer een leuke dag van. Bep… zoenze :wub: :unibrow:

:king: Goeiemorgen!!! :king:

Wat heerlijk om wakker te worden met de zon in je gezicht!! Feels like Turkey!!! Askim smste vanmorgen alweer dat hij moest afrijden vandaag…:stuck_out_tongue: Spannend!!!

@Beps, ik kan het me voorstellen dat hubs niet wil zoenen… Als ik 's morgens na het wokken bij mijn moeder aan tafel zit, dan ga ik al bijna over mijn nek van die geur!!! Als jullie nou gewoon een broodje Doner gaan eten, dan ruikt hubs het niet meer!!!

@Roanna; irritant is dat als de krant er nog niet is!!! Ik wordt dan altijd zoooo chagerijnig!!!

Verder ga ik mijn kamer verbouwen… Wil 1 muur roze, en mijn deur paars, en de rest van mijn kamer gewoon roomwit… Heb ook al een lamp gekocht. Roze kristallen :stuck_out_tongue: Wieeegh bling bling!!!

Nu aan het werk, straks Carnavalsoptocht… En als ik ergens een hekel aan heb dan is het… JUIST!! (sorry voor diegene die het wel leuk vinden)

Nou meiden ik ga ff een bakkie doen!!

x