Tea Time 17!!

Goeiemiddag!

Pauze dus even snel hier kijken. Heb verder niet bijgelezen want het gaat zo snel hier!!

Wel super nieuws, ik mag op gesprek bij een erg leuk bedrijf (Beps heeeeeeel erg bedankt voor de tip!!!)

Vanavond lekker stappen met m’ n vriendin, heb zin om te dansen :lol: :lol: :lol:

Allemaal alvast een fijn weekend!!

@beps, ja het kan dan best nog een moeilijke situatie worden…
Ligt mss nog een beetje gevoelig ook, maar het komt vast wel goed met je. Zou natuurlijk erg zijn moest je in ruzie uit elkaar gaan hé.
Sterkte!!

x Summa

hey diamond,
jij ook een heel fijn weekend!!

@Dia: Mooi dan…moest ook meteen aan jou denken dus…leek mij een leuke functie… Ik hoor het wel of het wat word, laat ffies weten wanneer je moet!!!

Goeiemiddag dames !

Eerst en vooral (heb snel eventjes bijgelezen)

@Linda: Sterkte met het kindje van je buren, moet verschrikkelijk zijn, zo jong en onschuldig en nu al al die miserie … Sterkte meid !

@Beps: Je moet doen wat jij goed vind. En die spanningen in huis valt niet lang mee te leven, hij heeft zijn kans gehad, het was aan hem om die met beide handen te grijpen, heeft hij niet gedaan, zo heeft hij pech. Jouw situatie mag erdoor niet in het gedrang komen lieverd !

@Dia: super meid ! Laat je ons weten of je bent aangenomen ?

@Fransijn: Véééééél plezier in Side ! Geniet ervan !!

@Filiz: proficiat met je askim, héérlijk, dat heeft hij dan ook weer achter de rug, jullie bedoel ik, en nu maar lekker gaan genieten van de toekomst !

euhm euhm euhm… Ben het kwijt, jullie zijn allemaal even belangrijk, maar ik weet het ff niet meer… Vind van mezelf dat ik al behoorlijk wat heb onthouden :wink:

Ikke is thuis, De vakantie is begonnen ! Heb een weekje vakantie, vanmiddag carnaval in de scholen, gezellige tijd altijd, doet me aan mn eigen lagere school denken ! :smiley:

@Franslijn: EEN HELE FIJNE VAKANTIE IN SIDE.

@Linda: sterkte met het kindje van de buren
@Beps: Zou denk ik dezelfde beslissing genomen hebben, kiezen tussen rust in huis of altijd spanningen, dat is niet goed voor jullie.
@Feliz: Gefeliciteerd met je Askim
@Dia: Gefeliciteerd, hoop voor je dat het wat wordt. Zal voor je duimen!!

Ben dit weekend voor het eerst in 6 weken thuis. Ga proberen ervan te genieten.

@ fransijn heel veel plezier in Side.

Lieve mensjes, bedankt voor alle lieve wensen. Ga nu naar m’n vriendin.
Zal aan jullie denken volgende week.
Sterkte met alle dingen van het leven.
Doei doei.

Oke dan. Succes Fransijn, maar vooral VEEL PLEZIER!!!

Net contact gehad met de zus van de puber…zij begrijpt het gelukkig… Denk dat ik daar ook doodsbenauwd voor ben, de reaktie van de mensen erom heen… Hebben al ruzie gekregen met de ouders van hem hierdoor in het verleden…zou niet willen dat er nu nog meer mensen het niet snappen… brrrr ach ja, iig zitten mn hoofd en hart weer een btje op 1 lijn…

ja hoor
zijn ouders nemen jou kwalijk dat jullie niet meer met hem kunnen leven???
doe ff normaal ja! het moet echt niet gekker worden…

zucht, nog heel lang werken hiero…heb geen zin meer, wou dat ik al klaar was…:unibrow:

Nee liefje, niet zo extreem, maar ja ach nou he…gewoon dus. Dat je je niet prettig voelt erbij ach WEET IK VEEL… nee ik weet niet veel ahahaha
En jij moet te lang werken voor het vanavond is natuurlijk hihihihihahahahahihihihi

Ik moet nog 2 uur en 30 min…moet vandaag net ook nog de hele dag…helemaal goed eigenlijk…

Wie heeft er een idee voor het eten voor 2 personen??? Uit eten was al een idee van mij…maar denk dat dat nu niet slim is, gesprekstof nogal op 1 onderwerp gespitst dan… EN…de puber slaapt vanavond zowiezo niet bij ons…gestolen avondje maar houden!!!

@bep
Geen afhaalturk in de buurt???

He nee, siewig is ikke he…ook al niet… En echt geen idee wat te eten… Ach anders mss toch maar ergens een vorkje prikken saampjes, ook goed voor de relatie zeg maar hihi

lekker pizza bodem en dan zelf beleggen met tonijn of andere lekkere dingetjes??

tagiatelle 4 kaas soorten schotel uit de oven?

Hmmmm klinkt lekker, salade, stokbrood in de oven gegrilde geitenkaas en dan jammie…maar daar is hubbie niet echt blij mee, hij wil ETEN!!!
We gaan wel kijken

als jullie naar turkije bellen, hoe bellen jullie dan?
heeft een van jullie welleens voipbuster geprobeerd?
dat is echt goedkoop!

Mariska: Ik bel nooit naar Turkije, ik ga er alleen maar heen met vakantie… Mss wel iets om op de turkse vriendjes afdeling voor te stellen, zij bellen vast vaak(vaker)

goed idee! zal het daar ff neerzetten :wink:

Goedenmiddag.

Het was inderdaad weer zo’n mooie dag vandaag en dan voel ik me zò vrolijk. Hebben julle dat nu ook?

Ik kom net terug van boodschappen doen en dan zitten er bij ons op het WC altijd van die muzikanten voor de Appie en ik deed € 1,50 in hun doosje . Mij manneke zei tegen mij zo van, zo jij bent gul. Ik zei ach ja, komt door het mooie weer. Heb ik zo’n goed gevoel. :wink:

@Bep: Je kan ook hier een vorkje komen prikken hoor! :lol: Keuze uit een 2 menu’s. Of gebakken schijfjes met ijsbergsla en kipfiletje of stampot boerenkool. Met als toetje, ons overbekende bakje vanillevla of een appeltje. :biggrin:

Fijne dag nog verder allemaal.

JAJAJAJAJAJA
Nog maar 30 minuten en dan

WEEKEND!!!

:biggrin: :idea: Ohhh ik ga niets bijzonders doen, maar gewoon niets doen ohhhhh:idea: :biggrin:

Thanks Roanna, krijg net een sms we gaan er wel uitkomen, zegt hubbie…wat dat ook mag betekenen(toch uiteten denk ik, hoop ik, verwacht ik, dus zal het wel stampot blehh worden…)