Tea Time 17!!

**Oja, Linda1980 ook nog vandaag een gesprek gehad. Oh, ben zo benieuwd ook naar jou uitslag. Laat je het nog even weten hier? **

**Groetjes :wink: **

@sev…dan noemen we je vanaf nu tetris kampioen :wink:

@jil…veel succes en sterkte morgen!!

@roanna…het bvlijft idd alweer veel langen licht…gelukkig:D

ik ga lkkr slapen…welterusten en tot morgen allemaal

Goede avond allemaal :teeth:

@MK116
Altijd fijn te horen dat alles goed is als je op controle gaat, en telkens weer bijzonder het hartje te horen. Is het altijd een druktemaker of alleen vandaag?

@Sev
OOOOOOOOOOO dat is pas goed nieuws van je tante!

@Linda & Miere
Hoest gesprek vandaag gegaan? Ben ook nieuwsgierig!

@Roanna
Heb de fles niet leeg gekregen gisteren. Eens kijken of hij nu beter valt

**@ Marion2: Wat laten ze ons lang in spanning zitten he? :lol: **

Nou, dan neem ik ook nog maar een slokje. Kan jij ook de fles nog leeg maken vanavond. :stuck_out_tongue: Oh, wat zullen we zo lekker slapen.

Weltrusten voor zo… groetjes weer.

Gesprek ging op zich wel goed, hoor mss morgen anders pas over 1.5 week of ik bj de laatste 2 zit.( duurt langer ivm vakantie van diegene)

Heb helaas ook minder nieuws, heb net te horen gekregen dat mijn buurmeisje van 2 jaar zeer waarschijnlijk leukemie heeft. Belde net mijn moeder effe om t te vertellen, effe behoorlijk potje gejankt. Ga nu proberen te slapen, morgenavond zal ik wel wat meer hierover vertellen.

Morgen allemaal,

Jee Linda dat is zeker schrikken zeg.Dan weegt zo’n sollicitatie helemaal niet meer.Wens je vel sterkte.

Sev,gefeliciteerd met je tetris kampioenschap,hoe doen jullie dat toch!!!

Zo ik ga aan het werk,vandaag maar tot 11 uur en dan weekend,vanmiddag op de kids van me vriendin passen,altijd leuk.

groetjes

@Sev: Nog niet gekeken…komt zo

@Linda: Ja das schrikken, kleine kinderen horen onbezorgd te leven…houd ons op de hoogte oke, kunnen we aan die mensen denken

Oke hier volgt het groote bericht:
Hoop dat de energie nu langzaam gaat terugkomen::arrow:
Dat beslissingen de juiste zijn: :question:
Dat ik er uiteindelijk ook vrede mee kan hebben in mn gevoel::frowning:
Dat er uiteindelijk bij de omgeving begrip komt::idea:
Dat mn hart uiteindelijk de beslissingen van mn hoofd begrijpt:retard:
Dat
Dat
Dat

We hebben de puber verteld dat hij er volgende week vrijdag uit moet zijn…

Het was moeilijk, het gaat geheel tegen mn gevoel in, maar de spanning die verdwijnt als hij er niet is, en heeeel langzaam opkomt als hij bijna weer “thuis” is…nee die zijn we zat!!

Word vervolgt

Hoi allemaal.

Na een keidrukke week is het ineens vrijdag. Gisteravond tentoonstelling gehouden over de ruimtevaart. Het was erg druk met ouders, opa’s en oma’s en andere belangstellenden.
Vandaag even rustig aan met de kids.

Vanmiddag nog schoonmaken bij een vriendin en dan…

Naar huis om de koffer te pakken.
Morgen ga ik naar Side. Yes, yes, yes!!!

Wens iedereen die geen vakantie heeft een goed weekend en een fijne week.
Sterkte voor iedereen die zich op dit moment niet zo goed voelt, down is of met spannende dingen zit.

Denk aan jullie.

Goede morgen allemaal!
Direct naar kantoor dus ff snel.

@Linda
Ook voor jou verschrikkelijk nieuws gisteren. Spannende dagen tot de uitslag komt. Wens je heel veel sterkte!

@Beps
Weet dat deze beslissing voor jullie erg moeilijk is geweest, maar jullie hebben ontzettend je best gedaan en als puber niet mee werkt houdt het gewoon een keer op. Denk aan je meis!!

@Fransijn
Een goede reis morgen en…

*HEEL VEEL PLEZIER IN *
:turkey: SIDE :turkey:
GENIET ER VAN

goed emorgen allemaal…

@fransijn…heel veel plezier in side…!!!

@sev…wat goed van je tante…moet een hele opluchting zijn

@beppie…als dat volgens jullie de beste keuze is, moeten jullie het doen…het is jullie huis. jullie zijn de baas…wordt er niet aan jullie regels gehouden…helaas, dan gaat de vlieger niet op

@linda…wat een slecht nieuws alweer…jeetje meid…pas 2 jaar…rot…houd ons op de hoogte…(K)

dames mag ik er ook ff op wijzen dat mijn vriend vandaag klaar is met het leger :D:D hij zit al in de bus naar huis:D

fijne dag allemaal…xx

@marion
Ik voelde hem (totdat het kind eruit is, blijf het een hij :)) voor het eerst met 15 weken en de laatste dagen is hij steeds heel druk.

@linda
Wat een vreselijk bericht, als je zelf een kleintje hebt rond die leeftijd kun je het je heel goed indenken. Ik word er helemaal raar van. Sterkte voor ze!

@bep
Deze beslissing zal niet makkelijk voor jullie geweest zijn. Maar het is natuurlijk wel zo dat jullie er niet aan onderdoor moeten gaan. Als ik hoor hoeveel klachten jij tegenwoordig hebt… af en toe een flinke dip. Dat kan natuurllijk de bedoeling niet zijn. Iemand helpen is heel goed, maar niet ten koste van.

@sev
Wat een record!!!

@filiz
Joeppie voor je vriendje.

@fransijn
Heel veel plezier in het mooie Side, geniet ervan!!!

Fransijn,heel veel plezier in Side en geniet er lekker van!!!

Bep,zal zeker geen gemakkelijke beslissing zijn geweest,maar denk(zoals ik jouw verhaal an hier ken) dat het een goede beslissing is.Hoe reageerde de puber?

Filiz,heerlijk he,dat hij eindelijk verlost is van het leger!!!

Goedemorgen dames.

Zou het weer zo’n mooie dag worden als gister?

@Bep: Ik denk ook, dat jullie de juiste beslissing hebben genomen. Jullie hebben het lang genoeg geprobeerd met hem en zoveel kansen gegeven en dat houd inderdaad een keer op! Als het zover is, ga jij maar eerst lekker met je hub genieten na al deze stress. Gooi het van je af, al weet ik wel, dat het ook moeilijk is. Jullie hebben zò je best gedaan en het lukte niet. Probeer het een beetje van je af te zetten.

@ Filiz: Nou meid, wat een feest. :king: Geniet samen maar lekker van al de vrijheid, die hij nu weer heeft.

@Fransijn: Jij ook een hele goede reis en heel veel plezier in Side. Geniet ervan. :wub: :wub:

@ Linda: He bah, wat een naar bericht weer. Houd ons op de hoogte als je wil.

Alle anderen, ook weer een hele mooie, zonnige dag gewenst.

Groetjes…ik ga nog ff koffie leuten hier, maar ik denk aan jullie. :teeth:

@fransijn, fijne vakantie en denk aan je eigen hart he!!
@ filiz, wat heerlijk voor hem en voor jou!
@ beps, heheeeeeeeeee…eindelijk!! Nee hele dikke knuffel, je hart en hoofd weten wel dat dit het beste is. Nu voet bij stuk houden, en weer ff aan jezelf denken, huge hug!!

@ de rest, sorry, maar kan en wil op dit moment ff nix doen met alle ellende van velen…ik moet ff in deze goede vibe blijven en geloven dat de wereld mooi en prachtig is…sorry dus!

dus @ allemaal: prettig weekend!!

Jullie zijn lief…

Weet je als de zon zo schijnt, en ik hoop dat mn motor volgende week word gemaakt, dan kan ik knallen…heb zooooo´n behoefte aan de wind in mn haar!!(Spreekwoordelijk dan!)

@Fransijn: HEEEEEL FIJNE WEEK!!!

Goeie(net nog)Morgen allemaal!

@Sev, proficiat kampioen!!!:king: :king:

@Beps, de rust keert terug voor jullie… het zal wss beter zijn voor iedereen zo, niet? En ja hoe was de reactie???

@Linda, sterkte, het leven is niet eerlijk… zo klein, zo jong en dan zoiets :angry: , toch proficiat met je sollicitatie en op naar de tweede ronde!

@Roanna, wel ik denk dat het vandaag ook wel mooi word, zo te zien vanmorgen.
OOOOh heeft iemand de zonsopgang gezien vanmorgen… die was gewoon prachtig: roze, oranje, geel , blauw. en dan de vogeltjes horen op de achtergrond, jaja het word lenteee! (ooit nog wel is ja :tongue: )

@Filiz, nogmaals ben ik blij voor jou en je askim, wat een opluchting!

@Fransijn, véééééééééél plezier in Side, geniet ervan (voor ons allen erbij:nod: ) hihihi!!!

:turkey: Fransijn: 17 februari - Side :turkey:

Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Marion: 23 februari - Roompot Beach Resort in Kamperland
**Summa: 9 maart - Antalya :biggrin: :biggrin: :biggrin: **
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN

Ik ga vanmiddag lekker naar de Quick met m’n collega!!
En dan nog een paar uurtjes werken en het is WEEEEEEEKEND!!!

Dus een geweldig weekend voor iedereen!!!

XXX Summa

mn stage plek staat vast.

ik had willen veranderen (naar makelaar) maar helaas kon dat niet meer.

@Fransijn
fijne vakantie

@Summa: Geen reaktie…Ik denk dat hij dit niet verwacht had. Meestal worden we boos, stellen we de regels bij en dat was het. We hebben hem verleden jaar een keer hem als ongenode gast gesteld(dwz hij mocht niets, eten en opdonderen)…hij schrok toen verschrikkelijk…dat 2 dagen gelaten hem gevraagd hoe dit voelde(verschrikkelijk zei hij toen) alle privileges weer toegekend. Ik denk dat hij het weer zo ziet…en na het weekend is het weer goed. Ik verwacht dan de problemen dus pas. Hopelijk valt het dan mee!!!

fransijn,
ik wens je een fijne vakantie!