Tea Time 17!!

@beppie…idd heerlijk weer voor de motor…mn broer is er ook mee weg…wil binnenkort toch wel eens mee!!

@cyn…ja ben ook benieuwd naar het pakkete…houdt ons op de hoogte!!

@sev…slaap ze…

xx

Oww wat een heerlijk weer als ik naar buiten kijk,we hebben hier op het werk de ramen al open gekanteld heerlijk.Nog een half uurtje en dan mag ik er van genieten,eerst even het centrum in en dan lekker lopend naar huis.

Beppie,geef je groot gelijk dat je een mooi weer rijder bent,lijkt mij ook niks om met regen enzo te rijden.

Filiz,heerlijk dus voor jouw schiet het ook al op.

Sev.je schoonheidsslaapje al gedaan???

@Filiz
Je planning ziet er niet goed uit … hij is gewoon helemaal perfect!!

@Beps
Vreselijk is dat als je je tijd uit moet zitten en helemaal niets te doen hebt. Zou mijn ding ook niet zijn.

@Sev
Heeft ook tijd nodig om het slechte nieuws allemaal te verwerken. Hoe is het met je zus, en is er al nieuws van je tante?

@Sev ik hoop dat het nieuws een btje meevalt van je tante, maar vooral omdat ze er nogal vroeg bijwaren dat ze het ontdekte(toch??)

@filiz
Heerlijk hoor al die leuke dingen in het vooruitzicht.

@bep
Echt vervelend dat je zo weinig te doen hebt, wat deed die andere vrouw.
Ook de hele dag niks???

Vanmorgen weer bij de verloskundige geweest.
Alles gaat voorspoedig, ze had een beetje moeite om het hartje te vinden. De kleine had het veel te druk met zwemmen.

Nou MK, ik weet het niet. Tuurlijk hebben die meer te doen, maar ach, wat is meer?? Wat bestel werk, een btje beppen denk ik…(Weten jullie meteen waar mn bijnaam vandaan komt!!) Nee…het kan aan mij liggen, maar in mn vorig baantje had ik ook al te weinig te doen(ik bedoel de vorige keer dat ik receptionistje aan het spelen was!!) Ach je verdient het makkelijk, alleen ben je aan het eind van de dag veeeeel moeier dan dat je zou zijn geweest als het druk was(heb vandaag 3 sollicitaties uitgestuurd, 2 dingen geregeld en dat alles onder werktijd hihi!)

Nou meiden, ga langzaam afronden…de post is bijna klaar, de vuilcontainers nog niet allemaal beneden…maar goed, vast wat voorbereiden voor morgen, kan ik iets later beginnen haha!

Ben wakker, was maar een héél kort slaapje hoor, had de tv aangezet om het op wat saais te zetten, was het op Ned2 spoorloos en dat vind ik zo mooi dat ik dus blijven kijken heb !

Er is dus nieuws van mn tante, uit de test bleek nu dat het goedaardig is, wel moet ze iedere 6 maanden op controle voor het geval dat… Maar daar denken we niet aan, het belangrijkste is dat alles goed is !

@Sev,leuk he die kaarten uit Turkije,ik heb ze vorig jaar ook in mijn handen gehad maar ik dacht als ik die hier moet sturen denken ze dat die kaart al 10 jaar in mijn kast lag.

@Beppie haal die motor maar uit de garage ze hebben het hele weekend mooi weer voorspeld.
Inderdaad Bep als je zo weinig te doen hebt gaat de tijd ook veel langzamer,je kan het beter lekker druk hebben.

@MK,het is iedere keer weer een wonder he om het hartje te horen,geniet maar van je zwangerschap!!!

@Sev,heerlijk voor jullie dat is goed nieuws!!!

@sev
Goed nieuws voor je tante!
Alweer naar de ned. tv gekeken? Leuk hè! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

@SEVVIE!!! YEAHHHHHH!!! Gelukkig, feliciteer je tante maar van deze tante!!! Ik weet hoe goed het is te horen dat het “niets” is, dus een felicitatie waard!!!

@Jillie!!! Hoop met je mee, voor morgen… Geen hoop, geen toekomst… MAAAAAR…geen dalen vinden als het een ander antwoord is dan je op hoopt!!! Hoe laat moet/mag je??

@Beps: komt in orde :wink: :smiley: Ben ook gelukkig hoor !

@MK: Ja, ik kijk de laatste tijd meer naar de Nederlandse tv dan naar de Belgische…

@JIll: ja das waar, ik zou ze ook niet meebrengen, maar wel super om te krijgen als je weet dat het van je askim komt :wink:

@Sev het is al helmaal te gek dat ze het kennen want volgens mij is Valentijn in Turkije niet zo gekend.
Dan is het al helemaal super dat hij er aan denkt.

@Bppie om half 12 morgen maar het is in Antwerpen en zonder file is dat al een dik uur rijden maar ik laat jullie zeker iets weten.

hey mk,
hoe lang ben je al zwanger?[nog gefeliciteerd met je zwangerschap]

ik heb ook een x gehad dat ze het hartje niet konde horen maar civan zat toen verkeerd gedraaid, maar die is gelukkig daarna goed gedraaid.

Goedemiddag allen.

Wat een boel goede berichten hier vandaag.

Ik ben ook zo blij, dat ik Jill ( jou ook hoor Beps) hier weer zie. Tof meid, en sterkte morgen.

Ook ben ik gewoon blij omdat het vandaag zo mooi weer was en het zo lekker lang weer licht blijft. :beef:

Groetjes.:wink:

@Roanna: Ikke is ook altijd giga blij als ik Jillie weer tref hier…dan heeft ze een betere dag, en die gun ik haar van harte(en dat meen ik echt, geen Guido Wijers opmerking hihi)

Over Guido Wijers gesproken…daar gaan wij heen in april…YEAHHH

Goedenavond dames.

Alweer zo’n rust hier. Nou, dan doe ik maar vast voor mezelf een wijntje in.

Ja Bep, dat bedoel ik ook, dat ik altijd blij ben als Jill hier verschijnt, omdat ze dan weer goede momenten heeft. Ik hoop echt, dat ze haar kunnen helpen in het ziekenhuis.

@MK116: Ook fijn, dat het met jou zwangerschap ook goed gaat tot nu toe. Heerlijk toch!

@ Miere011: En??? Hoe is het afgelopen met je gesprek van vandaag? Oh, ben zo benieuwd! :biggrin: ( lees …nieuwsgierig) :unibrow:

Fijne avond nog! :wink: Voor iedereen…

@missmariska01
Ik ben nu 19 weken, nog 1 weekje en dan begint het aftellen.

@miere en linda
Hoe is het gegaan???

@Beps: zie mijn recordscore tetris :wink:

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Sev???