Laatste tijd zo weinig tijd gehad om even hier langs te komen :crybaby: Ik hoop dat het met iedereen goed gaat want moet zo weer weg dus bijlezen gaat ook niet lukken.
@Fransijn & Marion: nog van harte met jullie verjaardagen. Hopenlijk hebben jullie een fijne dag gehad!!
Gisteravond nog een héél mooie, lieve bos bloemen van m’n vriend gehad :wub: :wub: en een valentijns sms van een vriend in Turkije. Heb er zelf verder weinig aan gedaan dit jaar. We gaan in april weer lekker een weekendje weg om te vieren dat we dan zeven jaar bij elkaar zijn :wub:
Morgen eerst werken (collega is ziek dus maak deze week úren) en daarna lekker stappen. Weer eens vanouds los op de dansvloer!!
@Rieneke: Weet niet of je nu echt weg bent/gaat maar suc6 daar meis!!!
Alle anderen… ikke is zo moe
Hoop dat ik binnenkort weer eens iets krijg waar ik energie uithaal. Het zit zoo tegen allemaal. Mn rug is au-au straks de chiropraktor bellen, mn werk is niet alles(morgen weer een hele dag-9 uur- niets doen, kan ik slecht tegen) en ga zo maar door… ikke is het zat…
Volgende week de motorbeurs, kijk daar kijk ik naar uit. Lekker met hubbie een heeerlijk dagje eruit, en onze gezamelijke hobby bekijken dus…
Nou goed, en bijna ego-bericht, maar das niet zo erg toch…
@Jill
Natuurlijk zet je al je hoop zet op die operatie want het is toch weer een kans dat de pijn wat draaglijker wordt voor je.
Is gewoon vreselijk als je iedere dag veel pijn hebt en er niets anders mogelijk is dan morfinespuiten om de pijn te verzachten. Logisch dat dat je soms teveel wordt. Hoop dat je je snel goed genoeg voelt om even naar de zon te gaan. Zou zo goed zijn voor je, even wat afleiding, een lekker warm zonnetje! Gaan duimen voor je vrijdag, kaarsen branden en heel veel aan je denken met z’n allen. Hopelijk krijg je dan een goed bericht.
@dia…wat fijn dat je deze week meer uren kan maken…wel jmmr voor je collega natuurlijk:evil: waar gaan jullie op weekend?
@marion…:Dverwent worden mag wel hoor als je jarig bent…
@jill…je hebt gelijk hoop doet leven…en miss lut het wel echt met die operatie…ik hoop echt het beste voor je, want het lijkt me niks om iedere dag met zo veel pijn door te moeten gaan…dikke kus voor jou hoor!! ik denk aan je
iedereen een fijne dag gewenst…ik ga zo naar school en daarna even op bezoek bij stage…mis de kids…!!
Gisteravond een heerlijke smssessie gehad met mijn askim!!
Gister is de post geweest met een pakketje, maar we waren niet thuis. Nou komen ze vandaag, en anders moeten we het afhalen… Er stond geen afzender bij, dus ben echt te benieuwd wat het is!!!
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Marion: 23 februari - Roompot Beach Resort in Kamperland
Summa: 9 maart - Antalya
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN
Zooo ff rust met de verjaardagen…ben hier trouwens eerder aan de beurt dan met de vertrekdata(zou andersom moeten zijn haha)
Ga zo naar mn werk, ff tutten en weg…volgende week woensdag naar de chiropractor(brr) hopen dat die rug dan beter is, slaap ik ook vast beter, ben ik vast vrolijker, minder depri, hopelijk meer zon, gezelliger, plannen we een meeting, eet ik ook weer super, nog gezelliger, wijntje erbij(K*Twijntje he Roanna!) en zo kan ik een uur door gaan, en zeg nog niets hihihiihi
Op stage was er bijna geen werk, alle bejaarden zaten met de griep, dus ik was iets vroeger thuis dan anders en heb maar de auto gewassen, stralend weer trouwens buiten ! Ik zag bijna niet meer door mn ruiten
@Cyn: spannenddddd van dat pakketje, laat je het even weten ? ben nu ook nl nieuwsgierig
Mn valentijnskaartje van mn askim is toegekomen, toen ik thuis kwam blonk er een rode enveloppe uit de brievenbus, rechtstreeks uit Turkije ! Zaaaaaaalig ! En het zijn altijd zo een leuke (ouderwetse) kaartjes, ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar de tekening erop is net zoals bij ons van vroeger, nu vind je zo geen meer bijna hier, en ik vind het héérlijk om zo een kaartje nog eens te krijgen !
@Marion: De zon schijnt volop Krijg meteen zin in de motor, vakantie, wandelingen langs de zee… Maar ik zit in een bedompt kantoor, dom werk te doen, voor dom geld(oh nee, voor veel geld hihihi)
Ja maar Sev, de motor word je niet vrolijk van als het koud is en glad…ik ben wel een btje een mooi weer rijder zeg maar… Maaaaaaaaar ik kan nu niet wachten!!!
@Beps
Begint bij mij ook direct te kriebelen en wil buiten van alles doen. Maar heb afgesproken met vriendin om te gaan sporten. Zij is nu even belangrijker dan de zon, heb de laatste tijd al zo vaak af moeten zeggen.
Ga dus braaf kletsen en m’n eigen in het zweet werken…tot straks!!!
Ohhh slapen…ikke wil ook, maar ik zit hier door en voor een groot ruit naar het zonnige buiten te staren, niets te doen…
Ach ik mag over 2.5 uur ook al weer naar buiten!!
meiden…ik wordt zooo vrolijk van dit weer:D:D
heb al met het dak open kunnen rijden…!!
daarbij krijg ik morgen bezoek van een vriendin uit haarlem…te lang niet meer gezien…
en zaterdag komt een turkse vriendin uit duitsland (zou eigelijk een paar weken geleden komen…maar dat ging niet door)
zondag werken…maandag even carnaval vieren…dinsdag koffer inpakken…woensdag turkije:D:D
mn planning ziet er goed uit…
sorry voor mijn ego bericht…maar heb ook zo een goede zin:D wilde ik graag ff met jullie delen…