Bep, ik kom je ff gezelschap houden hier. Wat een rust momenteel he?
Zal ik vast zo’n k**wijntje in doen of vind je het nog te vroeg?
Oke Marion2, op je gezondheid. :king: Proost!
Bep, ik kom je ff gezelschap houden hier. Wat een rust momenteel he?
Zal ik vast zo’n k**wijntje in doen of vind je het nog te vroeg?
Oke Marion2, op je gezondheid. :king: Proost!
Oei ja sorry, mn askim is online gekomen na school voor mn valentijn
Heb dan niet meer verder gepost hier …
Mn examen weet ik niet of ik erdoor zal zijn of niet, hoop van wel, maar als ik wat zeg brengt het ongeluk
dus nog 2 weken geduld ![]()
Verder ben ik voor 1 examen niet geslaagd, de meerderheid van de klas niet trouwens, maar makkelijk op te halen, en zoooo heel groot is de buis niet…
Sev,heerlijk he om te kletsen met je askim op valentijnsdag.Ik zat op het werk ook ff op msn( mag eigenlijk niet),maar me askim was online dus kon het niet laten :dope:.Hebben ook heerlijk zitten kletsen ![]()
@Turkije-lover: ja hé, het was super, maar hij heeft zich ondertussen verklapt, hij heeft me dus een grappig valentijnskaartje gestuurd, maar hij dacht dat het al zou toegekomen zijn alhoewel hij dat moet weten, want ik stuur direct een sms ! Ik hoop dat het morgen in de brievenbus ligt…
Dus hij kon zijn mond niet houden,maar ja wat er in staat is nog een verrassing maar zal vast wel iets liefs zijn.Hoop voor je dat je hem snel ontvangt,misschien had de post het te druk vandaag :biggrin:
Ah ja maar langs de andere kant ben ik wel blij dat ik het vandaag niet kreeg, want ik kon maar om 16u de post legen en het heeft de hele dag geregend, al onze post was kletsnat …
net was mijn vriend op msn
hij zei nog een keer: fijne valentijn :nod:
MARION, VAN HARTE!!! Nog een fijne avond!!!
Daarnet een mooi programma op Ned.1 -> Hello,Goodbye, ze gaan op zoek naar bijzondere verhalen op de luchthaven van schiphol. Er was ook een dame die haar vriend (Kemal )in Turkije ging opzoeken. Ze had hem vorige maand leren kennen, voor 2 dagen en wou zien of het serieus was of niet…
Zo, sev gaat slapen, ik slaap nog steeds niet goed snachts en dat begin ik behoorlijk te voelen overdag…
Tot morgen x
@rieneke: heel veel plezier, geniet ervan
Ik ga ook slapen, moet morgenvroeg wel fris op het sol.gesprek verschijnen he
@Beppie,je zou wel gek zijn om dat te doen,ik zag het hier op het nieuws in belgie van die nieuwe roos.
Schandalig zo duur ,nee hoor meid ik ben veel te blij met jullie reacties daar kan geen bloem tegenop.
@Jill: Gaat het een beetje met je? Hoop voor je dat het beter gaat.
@Marion: fijne dag gehad?
Linda en Miere: succes morgen met jullie soll. gesprek.
Ga nu ook mn bed opzoeken. Welterusten allemaal
Goede avond!!
De rust is weer wedergekeerd in huize ******. Jullie zijn fantastisch meiden, al die felicitaties en lieve berichten. Ben weer schandalig verwend vandaag, een huis vol bloemen en planten, waardebonnen, parfum en lieve kaartjes.
En een heleboel bij te lezen, lekker gekletst vandaag!! Hopelijk heb ik niemand vergeten en ander vergeef me…ook jullie zijn lief!
@Beps
Vergeef het je hoor dat je me vergeten was. Je bent tenslotte ook geen 18 meer ![]()
@Linda&Miere (of was het CrazyMar, sorry maar haal jullie altijd door elkaar)
Succes op het sollicitatiegesprek! Ga duimen dat de keus op jullie valt
.
@Cyn
Vervelend zo’n late vlucht maar je gaat in ieder geval naar Askim. Je gaat dan toch wel laat terug hoop ik?
@Sev
Afwachten dus van het examen en dan duren 2 weken lang. Maar vast en zeker een lieve kaart in het vooruitzicht en lekker gebabbeld met Askim. Had je echt even nodig nu.
@Toos
Geen Barca maar ben er toch blij mee, moest er gewoon even tussenuit. En ook in Zeeland kan je genieten toch?
Lief van je Valentijn … altijd leuk om een bloemetje te krijgen. En dan nog het goede nieuws dat je dochter door is, jouw dag kan niet meer stuk vandaag.
@Jilly
Hey meissie…ben ik blij dat ik je weer zie vandaag! Nu kan mijn dag helemaal niet meer stuk. Hoe issie?
@Roanna
Dan zal ik ook de fles wijn maar ff leeg maken nu. PROOST!!!
Hij pakt trouwens goed het wijntje, krijg het er warm van. Moet meer trainen denk ik
@Rieneke
Een beetje laat misschien maar wil je toch nog veel succes wensen met je stage
MAAK ER EEN MOOIE TIJD VAN IN ISTANBUL
GENIET ER VAN
@Marion,dat verdien je gewoon om zo verwend te worden!!!
Vrijdag een belangrijke dag voor mij eindelijk krijg ik te horen of er eventueel een operatie mogelijk is van de rug om de pijn te verlichten.
Ik heb er een beetje alle hoop op gezet al weet ik diep van binnen dat ik dat beter niet zou doen om teleurstelling te voorkomen.
Maar ja hoop doet leven nietwaar?
Ik zit eerlijk gezegd er een beetje door ik kan de pijn nog amper verdragen en meer dan de morfine verhogen en wat spuitjes voor de pijn kunnen ze niet doen.
Maar ja het zal wel beteren zeker,en als ik me een beetje beter voel dan gaan we er even een weekje tussenuit om de zon wat zijn werk te laten doen.
Ik hou jullie op de hoogte!!
Goedemorgen allemaal,
Miere en Linda heel veel succes vandaag met jullie sollicitatiegesprek zal voor jullie duimen.
Cyn,ja is niet fijn dat je een late vlucht heb,maar ja als je er eenmaal bent ben je die zo vergeten.Mijn vlucht naar Istanbul gaat volgende week ook pas om 21.00 uur en ik land dan pas om 1.15uur dus ook geen fijne tijd,maar misschien dat het nog verandert.
Fijne dag allemaal
Rieneke, voor als je het nog leest. Een kei goeie tijd gewenst.
Nou meiden ik ga, wel beetje zenuwachtig maar ja jullie horen het vanavond