Tea Time 17!!

@Turkije-Lover: Tuurlijk mag je dat vragen. Vragen staat altijd vrij!! Nou… Sinds ik met mijn askim ben, baal ik altijd zo van Valentijn. Overal zie je verliefde mensen, en dan pas besef je (en doet het ook pijn) dat hij zover weg woont!!

Dit is echt een dag voor mij met (waarschijnlijk vanavond) heel veel traantjes!!

Ik kreeg trouwens wel net een super lief smsje van hem… Maar toch… vind het echt super moeilijk!!

x

Marion gefeliciteerd met je verjaardag!!
dubbel feest voor jou :wink:

hey turkije lover, erg leuk dat je met je vriend hebt gesproken vandaag :smile:

:wub:
:unibrow:

Ja het was echt super en hij kijkt ook al echt uit naar volgende week vrijdag als we samen een weekje in Istanbul gaan doorbrengen.

Cynthia,ik kan je wel een beetje begrijpen,liefde op afstand is niet makkelijk en met zulke dagen al helemaal niet.

@ Marion: Gefeliciteerd en geniet van je dag. Zag dat je naar Kamperland gaat, is wel geen Barca maar toch leuk.
@Bloem: Blijf nog maar even zweven hoor
@Sev: Hoop dat je examen goed is gegaan
@Rieneke: Wens je succes in Istanbul.

Kreeg vanmorgen een mooie bos bloemen van mijn wederhelft, was wel heel lief. En ook nog goed nieuws, onze dochter was doordat mijn vader overleed gezakt voor examens en moest een half jaar over doen. Maar de cijfers zijn bijgesteld en ze heeft het toch gehaald en mag toch door.

@Toos: Nou dat is lief van je wederhelft en ook nog mooi nieuws voor je dochter. Dat is nou eens lekker he goed nieuws mogen ontvangen.

Groet Jacquelien

Ja he, dit doet een mens weer eens goed.

En waarom komt erbij mij geen handtekening???
Maar weer eens proberen!!!

Groet Jac

Hmmmmmm nog niet, maar goed later weer proberen.
Ik ga maar eens kijken voor oktober.

GRoetjes jac

goede middag allemaal…

@marion…van harte gefeliciteerd met je verjaardag…!! maak er een mooie dag van

@cyn…troost je…mijn vlucht is verplaatst van 14.00 naar 20.10…wil dus zeggen dat ik volgende week om half 1 's nachst land…maar we gaan, en dat is het belangrijkste

@sev…hoe is het examen gegaan…?

@toos…wat een geluk dat je dochter alsnog geslaagd is…:smiley:

oke…ik zal waarschijnlijk weer de helft vergeten…sorry!!

tja…valentijn…'t hoeft voor mij echt geen 14 februari te zijn om iemand te vertellen dat ik van hem hou…
we hebben wel al gesmsd…en ik denk dat ik straks ook nog wel ff bel…maar dat zou ik ook op andere dagen doen :wink:

xx

Rieneke heel veel plezier in Istanbul en geef je het adres van je weblog nog even door als hij ‘in de lucht is’ zodat we een beetje op de hoogte kunnen blijven.

@toos
Dat is goed nieuws voor je dochter!!

@filiz
Dat is altijd jammer he, als je pas zo laat vliegt. :frowning:

@Marion: GEFELICITEERD !!!

ahh…natuurlijk rieneke…heel veel plezier in istanbul…en houdt ons op de hoogte…!!

@mk…tja het is natuurlijk wel jammer…maar ik ga in elk geval…en we hebben 2 weken samen…:Ddie 3 uurtjes maakt dan ook niet veel meer uit…:wink:

@Fransijn,alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!
@Marion gefeliciteerd en een hele fijne dag!!!

@Linda en Mierre heelveel succes met jullie sollicitaties.

@Sev heel veel sterkte meid en natuurlijk ook voor je zus.

@Jac,ook voor jou heel veel sterkte!!!

@Rieneke ,geniet maar van het mooie Istanboel!!!

Rieneke heel veel plezier in Istanbul en succes met je stage en geniet ervan !!!

JILLIEEEEE!!!|
Zie je online, alles goed??? Meis denk zo veel aan je!!! Zou jou een regenboogroos willen sturen(als die dingen niet zo belachelijk duur zouden zijn, pfff €9,- pst!!)