Tea Time 17!!

mogguh

@ toos, ja kijk nog steeds op jullie neer vanuit 7th heaven.

@ alle ellende, alles is al gezegd, ik sluit me erbij aan, we volgens het hier graag en horen graag een update/ goede afloop
@alle vertrekkers: heel veel plezier
@ alle sollicitanten, heel veel succes en overweeg idd goed of DIT dan je volgende baan moet zijn en niet omdat het een andere baan is!
@ valentijnsdag…i hate this day!

maar goed…aarde…geen oranje tempel…zucht.
mn stem is naar de maan, maar heb hem nodig hier op aarde. ga mn werkfrustratie’s niet hier neerzetten maar ben behoorlijk pissed. Heb van het weekend een leuke date waar ik heel veel zin in heb, maar eens kijken of dat net zo leuk wordt als vorig weekend (onmogelijk heheeheee )
krijg binnenkort een dvd met alle uitzendingen van studio sport van afgelopen weekend…wordt lekker schaatsen kijken hahahaa…
ik zweef nog heel eventjes door als jullie het niet erg vinden, moet er maar zo lang mogelijk van genieten, niet?
fijne dag allemaal vol liefde en respect!!
luf yu all

Gelukkige Valentijn aan iedereen ! :smiley:

Goeiemorgen allemaal !

Straks examen, duimen aub ! Hehe

@Linda: véél succes voor de baan ! ik duim ook voor jou !

Marion, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.

Voor wie van Valentijn houden; ik hoop dat jullie verrast gaan worden of je kunt je eigen "Valentijn"natuurlijk ook verrassen. Veel plezier.

Verder wens ik iedereen natuurlijk een leuke dag toe. En sterkte voor degenen onder ons, die het op dit moment moeilijk hebben.

Nog 3 dagen te gaan.:wub:

Goedenmorgen allemaal

Thuis ligt de compie nog steeds een btje overhoop, hubbie is Vista erop aan het zetten, dus dan maar helemaal overnieuw instaleren maar…lekker belangrijk…als ik maar mn mail en WW kan checken…NOT dus KL**E!!!

Iedereen die op gesprek moet: BEST OF LUCK

Ik kan ff niet meer bijhouden wie wat en waar…
Tot straks

@marion
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@miere en linda
Heel veel succes donderdag

@bloem
Blijf lekker zitten op die oranje wolk.

@sev
Doe je best straks.

Marion,van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van en dat je maar lekker verwend mag worden.

Iedereen die moet werken vandaag,werk ze.Ik ben ook aan het werk nu vindt woensdag altijd wel een lekkere dag,de week wordt dan doorgezaagd en is het weekend weer in zicht :biggrin:

Bloem,lekker blijven zweven je hebt een leuk vooruitzicht voor het weekend en wie weet wordt je vandaag ook nog wel verwend ondanks dat je deze dag haat:wink: .

:king: Hieperderpiep Hoera!!! :king:

Marion2, nu echt! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde en goede jaren met je gezin, je familie en vrienden.

Maak er maar weer een leuk dag van.

Groetjes :wink:

Marion: Happy birthday!!!

Happy Valentine everyone!!! I hate it today! Ik had nooit een hekel aan Valentijn, maar sinds ik met Askim ben dus wel!!!

x

Goede morgen!
Wat een goed begin van de dag al die felicitaties, bedankt…jullie zijn zo’n lieverds allemaal.

Ga straks even rustig reageren want moet over een half uur naar de kapper.

Iets heel anders dan Barcelona, lekker uitwaaien aan de Zeeuwse kust. Heb er zin in.

Rieneke: 15 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Marion: 23 februari - Roompot Beach Resort in Kamperland
Summa: 9 maart - Antalya
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN

:king: :king: Lang zal Marion leven in de gloria!!!:king: :king:

(oeps helemaal vergeten sorry)

@ Bep toch: En ik had nog wel het lijstje ff ge-update.:lol: :lol:

Omdat IKKE zo vergeetachtig en was en jij niet. :stuck_out_tongue: Maargoed, het is je vergeven, we zijn ook de jongste niet meer, zullen we maar zeggen. :biggrin: Ik zal ook wel even regelmatig het vakantielijstje hier updaten, anders vergeet je ook nog wanneer je op vakantie gaat.:lol:

Nou, ga ff verder met mijn rituelen hier en spreek jullie later wel weer.

Fijne valentijnsdag voor sommigen ( mij niet:crybaby: ) en werkse of wat dan ook weer.

Groetjes.

(Goeie)morgen!!! ach ja je kiest maar…

HAPPY VALENTINESDAY :wub: voor iedereen, alhoewel dit voor vele onder ons niet zo’n geweldige dag is…:disgust:

MARION, maar voor jou wel hé: HAPPY BIRTHDAY, Proficiat!!!:king: :king: :king:
WHIIEEEEEEHAAAAA, laat de flessen maar knallen, maak er een geweldige dag van, doe alleen maar leuke dingen, kortom GENIET!
Dikke kussen!

Voor al de rest, met pech of geluk, in goede tijden of slechte tijden, ik denk aan jullie… veel succes en steun met alles!:smile:

xxx Summa

FRANSIJN, beter laat dan nooit, maar alsnog van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
MARION, Ook jij de allerbeste verjaardagswensen.
Maak er weer een mooi nieuw levensjaar van en geniet van elk mooi moment.
RIENEKE, morgen echt naar Istanbul hé?! Goeie reis en hoop je daar tegen te komen over 4 weken!
SEVGILEM, wat vreselijk van de vriendin van je zus! Heel veel sterkte wens ik jullie toe.

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag, op naar het carnavalsweekend!!

marion van harte gefeliciteerd
linda veel succes donderdag

@Marion: GEFELICITEERD!!!

@Linda en sev: wij duimen voor jullie.

Groet jac

Wel [EMAIL="%#&@$!@(&$"]%#&@$!@(&$!@!!! ZO!

Heb zojuist de vluchttijden van neckermann kunnen zien, voor mijn reis naar Gümbet in september…

Vlieg pas om 18.20!! AAAAAHHH!! Dat betekend dat ik mijn Askim pas rond 1 uur kan zien!!!

Hoop zo dat het nog veranderd!

x

hallo marion, Van harte Gefeliciteerd

Goh,gelukkig kan ik op het werk ook op msn(mag eigenlijk wel niet,maar soms moet het gewoon even),dus heb neet heerlijk met me vriend zitten babbelen en morgen mag hij dan eindelijk naar huis en is hij verlost van het leger heerlijk en natuurlijk hebben we elkaar een fijne valentijnsdag gewenst vooral nu speciaal omdat het zijn laatste leger is:biggrin: .

Sorry voor dit ego berich,maar moest het ff kwijt :stuck_out_tongue:

Cynthia,waarom heb je een hekel aan deze dag sinds je met je askim bent,of is dat een te persoonlijke vraag?

@maion: hartelijke gefeliciteerd met je verjaardag

Mijn vluchttijden van mijn vakantie naar Kreta staan sinds vandaag op site van vliegveld, we vertrekken hier om 14.20 nl tijd en landen twee weken later hier weer om 13.35 nl tijd