Tea Time 17!!

Die heb je nog gewoon hoor…ik zie ze nog steeds onder je naam ronddraaien…

o jipiiii nu zie ik het ook !

Hey meiden, heb jullie wat te vertellen. De laatste tijd ben ik een beetje aan het rondkijken naar een andere baan. Ik werk nu in een electronicawinkel, maar wil heel graag weer datgene doen waarvoor ik geleerd heb, nl. administratie. Al wel een aantal brieven verstuurd, maar allemaal een brief terug dat de keuze niet op jou gevallen is. Nu heb ik afgelopen zondag per mail nog een brief verstuurd. Werd ik gisteren op weg naar mijn werk gebeld dat ze mij wilden uitnodigen voor een kennismakingsgesprek. Het liefst vandaag, maar kn echt niet weg op mijn werk. Nu heb ik dus komende dondergdag om 9 uur het gesprek, is een functie op de administratie bij een autodealer. Duimene jullie dan voor me. Is echt graag wat ik wil

Hoe werkt dat precies met die spelletjes? Waar doen jullie dat? Kost dat punten? Ben wel erg benieuwd. Ook maar eens een keertje gaan doen.

hey linda, ik zal alvast voor je duimen:thumbsup:

Hey Linda. :lol:

Wat goed zeg! Tuurlijk duimen we voor je. Hopenlijk is het wat je zoekt.

Succes ermee :thumbsup:

Groetjes

@Roanna: dank je, zodra ik iets meer hoor weet horen jullie het gelijk

@missmariska: ook jij alvast bedankt

@ Linda: Oke!

Die spelletjes kun je dacht ik hierboven ergens vinden. Op arcade en dan iets naar onder scrollen en daar staan spelletjes, maar vraag me niet hoe het verder werkt, want dat weet ik niet. Kunnen Bep en Sev je denk ik wel meer over vertellen.

@roanna: zal daar eens gaan kijken, moet trouwens donderdag na gesprek door na werk, dan werken tot 21 uur als ik dan thuis kom doe ik verslag

@linda…das goes nieuws:D ik zal ook voor je duimen…!!

kus

Linda,Ik duim ook mee hoor voor je!!!

En de spelletjes kosten inderdaad punten,10 punten per spel.Ik had dat eerst niet in de gaten,totdat ik erachter kwam dat ik niet genoeg punten meer had voor een nieuw spel :frowning: ,dus ga nu eerst maar weer punten sparen,want ze zijn wel verslaven en je bent zo door je punten heen:hihi:

Hallo Allemaal,
**
Allereerst nog op de valreep Fransijn feliciteren: Fransijn, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, en ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt.
**
@ Sev, hoe je taai meid, en wees een goede steun voor je zus, zij kan vast heel veel steun, liefde en begrip gebuiken nu.
@ Jac, ook sterkte met je zorgen over de kindjes, zo zie je maar dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat je een gezond kindje krijgt.
*@Linda, spannend! Zelf moet ik ook donderdag voor een tweede gesprek voor een baan waar ik op gesolliciteerd heb. Vind het wel moeilijk, hoor. *
Ken je dat, dat je eigenlijk wel al een tijd weg wilt bij je werk, maar als je dan de kans hebt dat je weer gaat twijfelen? Iedereen heel aardig, werk wat opeens wel lekker loopt enzo?
Maar ja, eerst maar eens afwachten wat er donderdag gebeurd.
Ik ga maar weer eens slapen, voor m’n gevoel doe ik niet veel anders dan eten, slapen en werken.
Nou ja, van het weekend carnaval, dat is wel even een leuke 'break’.

Welterusten allemaal!!

@Linda en Miere: Ik duim voor jullie!!
@Sev: Sterkte

@bloem: waar zit je?? Nog steeds met je hoofd in de wolken??

@fransijn: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

@mierre: dat gevoel ken ik helemaal, zat al een hele tijd met het idee dat ik eigenlijke wel weg wil, moet nu alle feestdagen werken, elke zaterdag, elke week een koopavond en natuurlijk wil ik graag weer administratief aan het werk.maar nu ik dan ergens op gesprek mag komen, dan komt dat bekende gevoel ja. zal donderdag voor je duimen hoor wel hoe het gegaan is he

ik ga slapen spreek jullie morgen weer drukke dag, wel vrij, morgenvroeg aquajoggen en boodschappen. 's middags naar vriendin ivm haar verjaardag van afgelopen zaterdag, om 18 uur hardlooptraining en daarna kijken of er nog iets te klussen is voor me in het huisje van mijn zusje, maar kom tussendoor zeker hier langs

heb zojuist mijn valentijn smsje ontvangen.
dit jaar had ik geen zin om eerst te sturen en wilde kijken of hij dit jaar eerst sturen en JA dus :smile: nu moet ik natuurlijk wel iets sturen :tongue:

morgen weer autorijles

**@ Miere011: Jij ook weer heel veel succes met je 2e gesprek. :thumbsup: Laat het wel even hier weten he, hoe het afloopt? **

**Weltrusten allen. :wink: **