Heb zin in deze week, allemaal leuke dingetjes voor de boeg :nod: Dinsdag verjaardag van schoonmams, vrijdag stappen met vriendinnetje, zaterdag naar Arnhem met een vriendin en 's avonds naar vrienden. Leuk leuk leuk. Heb de laatste tijd beetje teveel thuis gezeten. Dus vanaf nu weer een beetje meer genieten :biggrin:
Goede morgen!!!
Het werk zit er weer op, even de banken nu, de douche in en straks naar de film…Kruistocht in spijkerbroek.
@Miere
Wat een prestatie zeg 25 kilo!
@Bloem
Nogmaals veel plezier in Thialf!
@Beps
Veel plezier op de workshop. Maak er iets moois van.
@Dia
Drukke, gezellige week voor de boeg.
@Sev
Wat een ring en een broek die verslankt niet kunnen doen he
? Vasthouden dat gevoel!!!
goede middag…
van gister middag niet op internet gekunt…en moet ineens 10 pagina’s bijlezen…
maar gelukkih wel bijna alles met goed nieuws!! ![]()
@jac…gelukkig dat de operatie geslaagd is…!! zal een hele verlichting voor de ouders en alle mensen erom heen zijn. maar natuurlijk het meeste voor het jochie zelf…
@bloem…jij heb een top avond gehad…en ook nog op tv geweest:unibrow:
@mizz-stylow…super 2 keer in het lijstje!!
@cyn…ik duim voor je dat je gekozen wordt halve maart…moet super zijn!!
@sev…veel plezier met je nieuwe broek…!! en met je ring natuurlijk
@dia…veel plezier komende week…klinkt gezellig allemaal
@mierre…
doe maar 25 kilo!! super
@beppie…veel plezier met kettingen maken…graai er op los ![]()
ik denk dat ik ver iedereen heb gehad…sorry voor diegene wat ik vergeet…maar denk ook aan jullie hoor ![]()
gister alweer een top avondje gehad…
mn act als cher…ging goed…
ja marion…ik had van te voren met mate gedronken;)
tot later…xx
@Filiz
Ben jij nu de ster van het dorp na je optreden
?
@Mierre: supergoed gedaan! Wees maar trots op jezelf!
@Sev: leuk he om dan gelijk al je nieuws aan te trekken. Wil binnenkort ook op zoek naar zo een mooie ring.
@Marion: veel plezier bij de film. Het is er echt weer voor. Wij hebben net onze laatste dvd gezien. Was een dansfilm, heb gelijk helemaal zin om te dansen :biggrin:
@Filiz: hihi beetje indrinken helpt meestal wel bij dat soort dingen :biggrin: Dus het ging wel goed?
haha ster zou ik niet willen zeggen
we waren met 14 meiden…en we hebben liedjes samen gedaan en ieder een stukje apart…
en we waren aan de beurt na dejavu…een limburgse zanggroep van 3 meiden…
en we dachten eigelijk…oejoej als zij zijn geweest slaan we een hendig figuur…maar integendeel…iedereen vond het leuk ![]()
bloemie bord weer op tv ![]()
O jéé, had net wat getypt en mn verbinding viel uit …
Mn woestijnratje is aan het dood gaan :crybaby:
agh goessie sevgilim. Sterkte met je woestijnratje
wat rot sev…je hecht je toch aan zo een diertjes…
hoelang had je m…?
xx
Sev,sterkte ermee,is hij niet meer te redden???
Ja heb het bord van Bloem ook weer gezien!!!
ZO wat machtig mooi van sven cramer. JAJAJ bordjes vanbloem vielen vandaag ook weer op. hAHAH die bloem bij de prijsuitreiking. ![]()
@Sev: hoe gaat het er nu mee?
@bloem: ja ik je borden ook goed gezien, heb je zelfs even met je gezicht in beeld gezien, super dag he
@sev: hoe gaat het nu?
@jill: zie dat je online bent, hoe gaat het met je?
Goedenmiddag dames.
Volgens mij, heb ik Bloem en borden ook gezien en ook wel vaker dan 1 keer. Gaaf hoor Bloem! ![]()
Ben juist terug van mn oma, ik dacht dat hij dood zou zijn ondertussen maar hij is nu héél moeizaam een brok aan het eten, maar valt net in slaap of zo, wss van zwakte… We zien wel. Het voorbije jaar heeft hij nog al zo een aanvallen gehad, toen is hij erdoor gekomen, maar nu duurt het toch wel erg lang.
Hij is nu minimum 6 jaar, normaal gezien komen die beestjes maar gemiddeld 3 jaar… Dus op zich wel een succes maar ik heb niet graag dat die beestjes afzien, hoe klein ze ook wel zijn… Zijn broertje die erbij zat is 2 jaar geleden al dood gegaan, dus was hij ook al tamelijk oud, want we weten niet hoe oud ze waren toen ze in de winkel zaten…
Owww en mn pa zit nu al te zeggen dat er geen dieren meer in huis komen (we hebben nog een kat en een hond) maar ik kan niet leven zonder dieren bij me, brengt altijd leven in de brouwerij
vind ik zoooo leuk ! Maar mams had al geknipoogt, ik zou ook nooit een hond krijgen en heb genoeg gezaagd tot er een was ![]()
Dat ratje is eigenlijk van mn zus, had ze van klasgenoten gekregen voor haar verjaardag toen ze pas ging studeren aan de universiteit, maar doordat ze vooral snachts leven en de hele tijd knagen, heeft ze ze thuis gebracht en heb ik er al die jaren voor moeten zorgen, zij is de hele week weg. En als je dat al zo lang hebt, is het toch niet leuk om ze zo te zien…
JA ik heb de borden van Bloem ook gezien waren erg vaak in beeld,weet niet of het bloem zelf was die ze vasthield(rode jas witte sjaal volgens mij),je zult wel genoten hebben en dan ook nog de ere ronde meemaken met de are slee geweldig zeg!!!
@turkij-lover: we zullen later op de avond vast wel een uitgebreid verslag krijgen