:biggrin:
@ jac…wow wat een goed nieuws, hopelijk heeft hij verder een gezond en zorgeloos leven vol met liefde!
@ de rest…zo te lezen hadden jullie ook een leuk weekend?? ikke wel!!
@Roanna
Vind de foto ook moeilijk. Heb zo ongeveer het hele dierenrijk al nageplozen. Morgen weer verder met speuren…nu is het banktijd.
@Bloem
Zal ook eens gaan kijken of ik het bord, en jou natuurlijk, te zien krijg vanavond. En voor morgen … nog zo’n TOPDAG!
@Bloem had je ook zo grote wit/ grijs bord met denny? Zo bord werd wel met de uitreiking van 1500m heren goed in beeld genomen. In iedergeval stond er iemand onder met een grote cowboy hoed
En hoe was marco borsato in thialf??/???
Je borden vallen goed op.![]()
Hopelijk ga ik volgend jaar naar het WK sprint in Heerenveen
marco borsato??? huh??
mn denny bord is zilver en die van sven en ireen oranje…valt idd goed op…hihi…
morgen weer
foto’s staan op mn log…dan kun je ff checken voor de zekerheid!!
Marco borsato gaf een optreden in thialf.
nou…?
weet je het zeker??
we zijn om half 6 weggegaan, en waren binnen toen de deuren open gingen…dusse…geen marco hoor!!
wel denny, was trouwens de enige met iets voor denny, dus moet ik wel geweest zijn! hahah
Marco stond zelf nog te kijken naar de hulde van jochem. En daarna ging hij optreden.
dat hadden ze ff niet verteld dus, maar ja, het was aan het ijzelen, half6 …mooi geweest op huus an!! hahaha
daar heb je moo geliek in.
ja cker!! morgen weer een dag!!
DAt zal zekers weer een top dag worden, Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier morgen.
thanks!!
nu ff studio sport kijken, eens zien of ik mezelf zie…
helaas…geen me op tv, maar goed, morgen weer een dag
Hi jongens, gaaf Bloem!
Heb je niet gezien, maar dat komt omdat ik moest werken, kon helaas niet kijken. Marco was volgens mij in de VIP tent, daar speelt mijn zwager ook, met Kleintje Pils. Mijn zus gaat er morgen ook heen, zo kommie nog eens ergens!!
Trouwens, even een update van mij:
SB nieuws, 25 kilo eraf!!!
En…a.s donderdag 2e gesprek over mijn eventuele nieuwe baan, dus das erg hoopvol!!
Verder heel fijn dat de operatie van dat kleine knulletje goed is gegaan, met z’n allen duimen dat het goed blijft gaan.
Bep, is er nog wat over in Beverwijk, Marjan en ik gaan morgen!!
**
XXXxxxx Marja
gaap, mogguh…
als jullie je straks nog een keertje omdraaien in jullie nestjes…denken jullie dan aan mij, dat ik al 2 uur buiten in de kou heb staan wachten??
fijne zondag allemaal!!
@Bloemmie: Ach siewigert…als ik een menuutje over heb zal ik voor je huilen oke(NOT!!) Geniet maar lekker!
@Mierre&Mar: Er is nog ZAT…veel plezier…
Ik ga vandaag met een vriendin naar een workshop kettingen maken…heb de kralen al gezien, ook edelstenen(Niet echt duur ook trouwens…) Ga me vast een klein kind voelen en GRAAIEN!!!
Tot straks
@Miere: Super meid ! 25 kilo gewoon ! Moet je maar doen hoor ! Proficiat !
@Beps: oooo kettingen maken, doe ik ook graag, ik neem dikwijls parels mee uit Kusadasi, hebben ze hele speciale ook en ook niet zo duur. Heb ik dan een ketting dat niemand anders heeft ![]()
@Bloem: schaatsfreak
hehe
Btw: GOEIEMORGEN iedereen ! Heb mn nieuwe broek aan, nieuwe ring, mn haar ligt al weer beter in de plooi dan gisteren dus ik voel me goed ![]()
@bloem: veel plezier vandaag
@Bloemmie: veel plezier maar dat zal ongetwijfeld lukken ![]()
@Beps: leuk kettingen maken! M’n collega maakt ze ook en zulke mooie. Dus lekker graaien maar :biggrin: