Tea Time 17!!

Bep is terug…niet veel gekocht…net een bakkie gedaan daar belde mn zus…waar zitten jullie… we komen ook!!!
Gezellig met elkaar in het rondje geweest dus… Maar niet veel gekocht het hoog nodige.

Nu lekker achter de compie en klaar
Hubs aan het voorslapen voor de nachtdienst. De 1ste in 3 maanden weer eens(normaal om elke week) en dus ff wennen. Nou goed, later eten dus en lekker ff ontspannen(slapie op de bank zo, pff moe!)

Zo, het eten op . Moet alleen zo nog ff afwassen.

Bep dus ook weer thuis. Inderdaad, lekker een avondje achter de compie. Ga je niet even me met hub mee een voorslaapje doen? :stuck_out_tongue: Ach, beter ook van niet, anders komt hub nog niet aan zijn rust. :wink:

Eet smakelijk allen en wie weet tot vanaaf. :smiley:

@Roanna: pcies, jij snapt het…vandaar tukje op de bank zo…
Maar omdat we laat gaan eten ga ik snoepen dus, al een zak bugles op, en de dropjes zak is ook al open dus…

Hello ladies

Vanmiddag lekker dvdtje gekeken. Nu zo ff eten, en dan hebben we nog twee dvd’s. Heerlijk!!

Allemaal een heel fijne avond!

Volgens mij heb ik het bordje van Bloem ook gezien,hij viel wel op he:D

Sev,altijd lekker he opslag te krijgen:nod:

Mizz,Lekker hoor 2 vakanties om naar uit te kijken heerlijk

Iedereen eeb fijne avond met de dingen die jullie gaan doen,ik ga naar vrienden waar we gaan bieren zoals wij dat noemen,dus gewoon lekker gezellig samen zitten,lust wel geen bier,maar een malibu cola zal er wel ingaan;)

@Turkije-lover: nou en of !

Zo, ik heb 2 dingen te melden:

1. Ik heb mijn nieuwe ring, volledig op maat en lekker schitterend in het licht ! Happy me, me happy !

2. Ik heb een nieuwe broek gekocht ! Hahahaa waar opslag wel niet goed voor is. Het is al ene van de nieuwe collectie van Ol en heeft me maar 39,95€ gekost, koopje toch ? O ja en ze verslankt :wink: heb ik wel nodig voorlopig :smiley:

Sev,dus je hebt jezelf lekker verwend heerlijk is dat he.En een borek die verslankt???,dat is wel ideaal zeg

Nou dit snap ik niet helemaal, heb ik een eigen avatar gekocht, is hij er niet… Eerst de verkeerde, dus ff 10000 eBucks eraan!!! Balen(eg nie maar baal gewoon dat die foto nu niet mn avatar is…)

Hallo allemaal,
hier het vervolg van het jongetje:
De operatie is gelukkig geslaagd.
Ze hebben 2 kamers kunnen maken omdat hij deze niet had. Dus eigenlijk de natuurlijke situatie.
De operatie heeft 9 uur geduurd.
Nu zit hij wel in de kritieke fase, maar hij heeft nu een saturatie van 99% dus dat is heel mooi.
Want een gezond mens heeft ook een saturatie van 99 of 100%.
En dat heeft hij nog nooit gehad sinds zijn geboorte.
Dus er is hoop, maar hij mag niet ziek worden zoals een verkoudheid, want dan draait alles om.
Maar wij gaan er met zijn allen voor dat hij alles goed doorstaat.

Groet jac

Hey Bep. Ben je al klaar met je bankslaapje? Zo te zien wel! Geen plaatje meer bij je naam en ook nog eens zoveel punten armer. :finger: Gossie toch!

@ Sev. Wat leuk voor je dat de ring nu klaar is en je hem ook schitterend vind. Lekker bling, bling weer!:smiley: En een broek die verslankt! Je bedoelt een broek die lijkt, dat je slanker bent? Wil ik ook wel.

Groetjes

Oh Jac, wat een goed nieuws. Hopen maar dat het nu toch goed gaat komen .

@Jac: Dit weekend kan niet meer stukkkkk!!! Fantastisch nieuws… Ik blijf aan dit ventje denken echt!!! Het MOET goed komen!!!

@Roanna: Ja ikke is siewig!!!

@XANDER!!!
@HANS!!! Mannen hoe zit dit??? Heb ik een eigen foto avatar gekocht, zie je hem niet!!! BALEN!!!

Ja Bep, ik heb net een naamkleurtje gekocht, maar zie niks. :finger: Wel punten eraf.

@Turkijelover: veel plezier! En Malibu is ook erg lekker!

@Sev: heerlijk al die mooie nieuwe spulletjes. Veel plezier ermee!

@Beps: da’s balen! Want zo’n eigen fotootje is wel veel leuker!

@Jac: goed nieuws meid! Nu met z’n allen duimen dat het goed blijft gaan!

@Mizz
Lekker zeg, direct 2 maal in het lijstje!

@Roanna
Heb zo met Jill te doen, nu ook nog pijn in haar vingers, had ze nog wat afleiding van de computer en nu gaat zelfs dat niet meer op het moment. Hopelijk gaat het snel wat beter en kan ze weer wat meebabbelen.
Fijne bankavond!

@Beps
Hoest met de billen van hub, niet blauw geknepen :wink:

@Dia
Ook jij een fijne avond op de bank

@Turkijelover
Geniet in de kroeg en van de Malibu (je hebt me op een idee gebracht, staat hier ook nog een fles)

@Sev
Happy you, een mooi ring en een broek die verslankt, hoef je eigenlijk niet meer te lijnen :stuck_out_tongue: :smiley:

@Jac
Dat is nog eens goed nieuws!!! Nu hopen dat het manneke er niets bij gaat krijgen.

@ Marion2: Ja, is wat van Jill he? Ik heb ook zo met haar te doen en vroeg me steeds af hoe het toch met haar zou zijn. Zodoende had ik haar even een mailtje gestuurd. Heb haar ook gezegt, dat wij hier vaak aan haar denken. Dat vond ze ook heel lief van ons. We kennen elkaar niet eens maar toch zo fijn dat we met elkaar meeleven, als er wat is. Mooi hoor!

Ik ben trouwens niet aan het banken. Heb ik geen geduld voor! :lol:

Fijne avond nog. Die foto zegt mij ook helemaal niets. :lol: Zie alleen een soort van bever of zoiets?

hebben jullie me gezien?? en en en??
we waren ongeveer 6x op tv…met ons Ireen bord…denny bord en sven bord…zooooo gaaaafff
heb het nog nooit zo fantastisch meegemaakt…wat gaaf, super, baanrecords, NL op het podium, zo gaaf, zo gaaf, zo gaaf, zo gaaf…!!!
ben mn stem nu al kwaad…kan nie wachten tot morgen…nog vroeger weg…wil nu vooraan staan!! zo gaaf zo gaaf zo gaaf

ga later eventjes rustig bijlezen, straks voor de samenvatting bij de NOS, hopelijk zie ik mezelf dan ook nog ff…
zo gaaf
zo gaaf
zo gaaf
zo gaaf
zo gaaf
zo gaaf

Zal zo ook eens even kijken Bloem, of ik je zie.

Heel veel plezier en gave, gave momenten nog morgen. :king: :king:

that was me!! nou ja, mn vriendin had mijn bord vast en ik stond eronder!!